Uitgerekend eind mei/begin juni

Fijn zonnetje dat het allemaal goed gaat en jullie weer lekker thuis zijn! En laat die kraamtranen maar komen hoor.. Hoort er allemaal bij!
Vera.. Wat vervelend dat het zo loopt. Ik snap dat je er van baalt.. Lastig zeg. Je vriend heeft een net bericht gestuurd en ik denk dat het ook goed is om het aan te geven. Wellicht zul je straks ook regelmatig aan moeten geven als je rust wil. Je kunt je zusje altijd een bericht sturen, dat je het lief vindt dat ze meeleeft maar dat je het zelf erg spannend vind. Wat heeeel begrijpelijk is! Neem voor al de tijd voor je rust. Heel veel sterkte alvast voor jou deze week!
Ik merk dat ik door de drukke weken nu echt moet bijkomen, maar ook tijd heb om stil te staan bij wat ik voel. Ik heb regelmatig menstruatiepijn, harde buiken en ik houd vocht vast. Tevens heb ik het idee dat ik bijna ontplof zo vol zit mijn buik, maar dat de baby deze ruimte niet genoeg vindt. ? Met regelmaat steekt er iets uit.
Sterkte voor degene die worden gestript!! 

Thanks ladies voor jullie support. Sinds het bericht van mijn man is het gelukkig stil op de app. Heb zojuist mijn zusje alleen nog even een hartje gestuurd. Dan begrijpt ze hopelijk wel dat ik het lief vind maar even niet wil praten.... Pff al die emoties ook...!

Tsjaa al die berichtjes in de laatste loodjes en dan met de hormonen en eigen spanning erbij. Ik snap dat je er gek van wordt Vera. Het berichtje van je man is zeker netjes. Wij krijgen alleen de vraag hoe het met mij is en dan of ik nog wat leuks ga doen of dat ik me al verveel of dat ik nog wil afspreken. Maar opzich vind ik dat wel fijn, want ik moet er ook niet aan denken als niemand meer wat stuurt. Maar ik moet ook nog even haha.
Succes voor de dames die vandaag gestript worden!! 

Wat rot Vera! Is wel herkenbaar, goed van je vriend dat hij voor jou heeft ‘ingegrepen’. De berichtjes zijn idd allemaal goed bedoeld, maar zo vermoeiend. Je zou bijna zo’n automatisch antwoord moeten kunnen verzenden he haha..
hoe is het met de rest?! Al beweging??  
hier gelukkig weer thuis. 24u urine controle was goed. Gezegd dat als mijn waardes goed blijven ik niet wil dat er vanaf dondedag weer 3 dagen prostin wordt ingezet, vooral omdat het bijna niks gedaan heeft ook (baarmoeder is inmiddels wel heel week en de hals eindelijk korter maar dat was het dan ook). Dan wil ik de natuur en de baby zijn gang laten gaan, ook als dat zou betekenen dat ik loop tot 42 weken. Als mijn waardes veranderen snap ik het inleiden, maar dat is nu dus niet het geval. Morgen moet ik op controle en worden alle waardes gecontroleerd. Een inwendig onderzoek wil ik niet meer, ik laat los voor nu. Is morgen oke, mag ik om de dag op controle totdat hij er is.. Zo relaxed om weer thuis te zijn ?

Ow wat vervelend Veraa, lijkt me echt heel lastig! Goed bericht vanuit je vriend in ieder geval! Ik heb sinds kort de ‘blauwe vinkjes’ en ‘laatst gezien’ uitgezet op Whatsapp en krijg sindsdien de meest random berichtjes van mn moeder. Als ik dan een uur niet reageer, stuurt ze nog iets. Ook zo opzichtig aan het peilen dus.
maar goed, alles nog rustig hier (behalve mevrouw die in de buik nog aan het turnen is dan ?). Probeer maar niet te veel bezig te zijn met elk ‘ander gevoel’ te overanalyseren

Heel fijn gebruiker! Ook top dat je gewoon thuis kan blijven en niet meer die medicijnen moet per see. Hopelijk kan je lekker rust houden thuis en blijven alle waardes goed! 
Veraa, netjes bericht van je man, iedereen zal het echt snappen hoor. Succes met de laatste dagen! En logisch dat het heel spannend is voor je, kan ik me heeeel goed voorstellen.
Hier is de baby eindelijk een klein beetje ingedaald! Bewegelijk in bekken, top! Heel blij mee natuurlijk. Nu wachten op verdere actie ;p

Jaaa eindelijk zwangeryes!!! Wat fijn dat hij een beetje ingedaald is. De rest kan ook bij de bevalling gebeuren zei mijn verloskundige gisteren. Dus ze konden je ook strippen??
Wat fijn gebruiker dat je weer thuis bent! Snap dat je niet nog een keer wilt en eerst maar eens afwacht, maar wel fijn dat je om de dag gewoon controle hebt.

Ben ook benieuwd of het strippen gelukt is zwanger yes? In ieder geval fijn dat de kleine iets is ingedaald. Er zit beweging in!
Familie is nu stil op de app maar collega's en vrienden beginnen nu ineens. Ik heb ook alles uitgezet nu qua laatst gelezen en blauwe vinkjes en ik reageer gewoon nergens meer op. Wel zo effectief ?

Terug
Bovenaan