Uitgerekend eind mei/begin juni

Goedemorgen dames! 
Ik dacht ik ga eens even kijken of er meer dames zijn die druk zijn met de laatste loodjes, en klaar zijn voor hun wondertje. Ik zag de titel van deze post en dacht, oh! Kijk! Toevallig! Besef nu dat ik em gestart heb vorig jaar en er nooit meer naar om heb gekeken, haha!!! Oooppssssss..... 
Ik ga na dit berichtje even een paar paginas terug lezen! Dan doe ik nu even mijn verhaaltje:
Ik ben a.s. vrijdag 39 weken zwanger van ons 2e kindje, een meisje. Ons 1e dochtertje heet Novella en is 2 jaar. Dat maakt de laatste weken wel enorm lastig, want ze is echt wel de boef aan het uithangen! 31 mei ben ik uitgerekend, maar zit nu al elke dag te hopen dat de baby komt... Ik heb enorm veel buikpijn door kramp, oefenweeen en pijnlijke trappen van de baby. Ik vind het gewoon heel zwaar, en ik merk dat ik er veel dagen enorm down van kan raken.... Puur door de ongemakken en het niet weten wanneer ze komt. Novella kwam pas met 41+3, maar toen was k nog zo fit! Ik liep de avond dat de weeen begonnen al 2 uur op de kermis. Als k me nu bedenk dat het weer zo lang zou kunnen duren... pffff. Nou in ieder geval, ik vind het leuk om met jullie mee te gaan praten tijdens de laatste weekjes! 

Lieeffssss xxx

Spannend witte chocolade. Is het kindje wel al ingedaald? Bij mij helaas nog niet. De vorige keer mocht ik met het ballonnetje naar huis, maar het zou me niks verbazen als ik nu moet blijven.
Ik ben zo moe. Mijn zoontje was ook al om 5.45 uur wakker. Ik kijk uit naar zijn middagslaapje, dan kan ik ook weer een paar uur slapen ?. Vanavond nog een keer met z’n drieën uit eten.

@zonnetje van harte gefeliciteerd met de baby! Geniet er lekker van ?
@vera wat vervelend.... Ik snap het helemaal! Super fijn dat je vriend een berichtje heeft gestuurd naar de familie. Het is ook gewoon niet fijn als je zelf maar aan het wachten ben tot de baby komt, en je alsmaar de vraag krijgt... Ik ben blij dat ik er nu tijdens deze zwangerschap niet zoveel last van heb, op een paar mensen na. Heb je je zusje al gesproken?
@zwangeryes en #wittechocolade wat spannend zeg dat jullie zijn gestript! Ik ga vrijdag heeeeel lief vragen of ik het ook mag haha ? Met Novella werd ik met 41 weken gestript op een donderdag. Vrijdag had k toen bloedverlies, zaterdag ochtend voorweeen, zaterdag avond echte weeen en zondag is ze geboren. Dus of het nou door het strippen was....? Mijn VK zegt waarschijnlijk niet haha

@sanne ik begrijp het helemaal! Novella huilde vanochtend ook al om 5:30, 6:00 en 6:30. Toen zijn we er maar uit gegaan want dat in slaap vallen om gelijk weer wakker gehuild te worden is ook niks haha. Gister middag wilde ze niet slapen, dus hopelijk vanmiddag wel en dan ga ook ik even dutten! 

Sanne, ze is erg ingedaald. Verloskundige zei gisteren dat ze flink is ingedaald en nog maar een klein stukje kan!
Nou Annemieke, ben ik helemaal met je eens!! Pittig hoor. “Hoop” dat het mij ook nog gegund is om mee te maken?
Mommy of my girls, leuk dat je er ook bent! Je naam kwam me al bekend voor, vandaar? 
Hoop voor de al-mama’s dat jullie vanmiddag ook even kunnen slapen als het andere kindje slaapt!
Hier nog steeds aan t rommelen, wil zo graag dat het door zet.....

Dank jullie wel, het is toch een hele andere ervaring om zwanger te zijn terwijl je al een ondeugend ukkie heb rond lopen. Vind het ook best spannend hoor, om mee te maken hoe het zal zijn met een pasgeborene en een dreumes ? 
Wat spannend, wittechocola! Hoop echt dat het gerommel werk aan het verrichten is! Ik baal altijd zo als k dan een dagje harde buiken en oefenweeen heb gehad, en ik s avonds ineens zonder klachten op de bank zit ? Zovan nou... Dat was dus voor niks allemaal haha. 
Hoe ver is iedereen als ik vragen mag? 

Aah jammer zwanger Yes en chocolade dat het strippen ‘nog’ geen effect lijkt te hebben. Wie weet komt het nog en anders ‘fingers grossed voor jullie’ vanzelf heel snel. Wat kunnen baby’s toch eigenwijs zijn e?.
voor jou ook aftellen Sanne spannend! Veel plezier vanavond nog met zijn drietjes!
hi mommy, gezellig dat je er weer bent. 

Terug
Bovenaan