Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mommy of my girls, ik ben 40+1. Dat rommelen komt en gaat, hoop dat t wat doet. Had dus zondagavond waarschijnlijk wel weeën wat ervoor gezorgd heeft dat ik wel al 1/2 cm ontsluiting heb. Dus hopelijk doet dat gerommel toch ook wel iets?
Nu maar weer even een slaapje doen (als de tuinman van de overburen zich een beetje rustig kan houden)?
Leuk dat je dit forum gestart was mommygirls en wat leuk dat je nu weer terug bent.
Ik ben precies 38 weken vandaag. Maar wat komt het allemaal dichtbij. Voor jullie dus allemaal nog spannender met over de 40 weken of er net tegenaan. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik gewoon kan uitrusten en niet al een kleintje heb lopen, lijkt me zo zwaar. Maar zorgt ook wel weer voor afleiding en straks natuurlijk heel mooi hoe ze misschien wel reageren op de geboorte.
Hier 40+6. Nog niks, tijdens het wandelen wel druk onderin dus hopelijk daalt hij op z'n minst verder in of verweekt de baarmoedermond of zo. Morgen of vrijdag komt de verloskundige weer checken.
Welkom terug mommy of met girls. Hoe ver ben jij nu?
Ik ga ook weer netjes m'n bed in . Hopen dat het uur wandelen wat heeft gedaan ?
Oh mommy ik zie nu je bericht van 2 pagina's geleden, bijna 39 weken dus. Verschil hè, als er nog een peuter rond loopt! Pfoe slaapt ze nog in de middag soms?
Mijn eerste kwam met 41+1, daar loop ik nu dus weer tegenaan. Had ook echt gehoopt dat deze eerder komt. Maar dat is nog afwachten dus. Misschien komt deze dan ook met 41+1 ??
Oh en Sanne veel plezier vanavond!
Ikjijwij, jammer ja! Maar goed ik baal ook een beetje dat er dan nu kleine krampen zijn die niet doorzetten, terwijl ik hiervoor nergens last van had. Had ik misschien beter even niet kunnen strippen ?
Mommy, welkom terug! Ik ben vandaag 37 weken.
Vanmorgen controle gehad en alles in orde. Bloeddruk was weer gezakt naar normale waarde 60/100. Vorige week was die wat hoger. Dametje werd nu geschat op 3200 gram bij 40 weken door deze verloskundige. Vorige week zeiden ze nog 3400 gram, maar dat vond ik zelf vrij veel.
Ik heb allemaal het idee dat er straks ineens een heleboel baby’s op 1 of 2 dagen tijd geboren gaan worden!
Ik ben vandaag 38+1 en zwanger van ons derde kindjes. Ja als je al kinderen hebt rond lopen, dan is het een stuk zwaarder. Maar tevens ervaar ik het ook als goede afleiding. De dagen gaan snel voorbij. Dus degene die dat nog niet hebben.. Geniet van de rust en de momenten dat je kan slapen wanneer je wil en tv kan kijken wat je wil, want dat komt nooit meer terug. ? Als je eventueel nog een keer zwanger wordt.
Wat balen dat het strippen voor jullie niet veel heeft gedaan. Ik vind het al spannend worden en ik moet nog een aantal weken. Laat staan voor degene die al over de 40 weken zijn. Jullie kindjes zitten gewoon nog veel te lekker bij mama!