Uitgerekend eind mei/begin juni

@wittechocola ah ja, ik hoop met je mee voor je! Heb je in slaap kunnen vallen? Hier heb ik zo'n 3 kwartier te pakken gehad. Mn dochter werd 14:15 wakker en is nog steeds om niks aan het huilen ?‍♀️ Erg vermoeiend.... Had ook echt wel langer willen slapen maarja. Vanavond duik k er maar extra vroeg in samen met mn vriend als die een dutje gaat doen vóór zn nachtdienst. 
@jippie ja goed he van mij haha. Het is ook zwaar maar ook weer erg leuk, en het heeft zeker geholpen met de tijd sneller laten gaan!! Ja hier ben k dan wel bijna 39 weken maar voel me 49 weken ?
@zwangeryes klopt haha! Ja ze slaapt bijna elke dag nog wel minimaal een uurtje, maar ja ze is dus ook 2 en zegt dan ook nee als ze tegenstrijdig wilt doen ?‍♀️? En ze gaat sinds april elke vrijdag een volle dag naar het kinderdagverblijf, dus dan heb ik altijd 1 dag in de week om helemaal te ontspannen en bij tanken ? Goed zeg van jou, dat je elke keer gaat wandelen in de hoop dat het mee helpt! Ik loop wel eens, maar lang niet genoeg ? Vind de energie er echt niet voor.... 

Haha ja en dan heb jij er zelfs nog 2 extra :p. Maar afleiding is het zeker. En tv tijd heb je inderdaad niet meer ? helaas, helaas. ? Ik heb nog het geluk dat mijn dochter meestal (gisteren en vandaag toevallig niet ?) 's middags slaapt en dat ik ook even kan liggen. Of tv kijken, maar dat kan ik niet zo rustig doen, dan blijf ik dingen zien die nog schoon zouden moeten :p

@tulipa thanks! Fijn dat alles goed is met de kleine en dat je bloeddruk mooi laag is. Ik heb met 37 weken ook een hoge bloeddruk gehad, toen was die 132 over 90 en werd ik opgenomen in het ZH voor controle op zwangerschapsvergiftiging. Ik was toen veel aan het spugen en had flinke buikpijn. Maar het was niks en de volgende dag was alles weer normaal ?‍♀️
@Daiskuh haha dat is zeker waar wat je allemaal zegt! 

Ah fijn dat novella ook meestal wel slaapt! Dat scheelt net eventjes het ergste.
Ik heb er ook geen energie voor hoor ? maar kan moeilijk met een kind die continu naar buiten wil binnen gaan zitten. En ik denk dan, als de baby er is kan ik zo makkelijk een week niet met haar naar buiten.. dat vind ik ook een beetje sneu dan om nu niet te doen. Ik heb ook wel veel speeltuintjes in de buurt, drie op 3 tot 10 minuten loopafstand. Dus ik ben ook vaak een uurtje (of twee half uurtjes) in de speeltuin. Dan is zij toch even buiten geweest. 
Fijn dat ze lekker naar het kinderdagverblijf gaat op vrijdag, dat zal wel lekker zijn! Zal je zien dat de bevalling op een donderdagavond of donderdagnacht begint :p. Mijn dochter is altijd thuis. Normaal als ik werk passen de (schoon)ouders een dagje op en ik werk maar twee dagen. Misschien na deze bevalling zelfs maar eventjes 1 dag met ouderschapsverlof ?

Ja klopt indd! Al lukt voor mij slapen niet altijd, is het toch wel fijn om dan even dat stille rust moment te hebben. 
Nee ik snap het helemaal. Ik probeer om de dag toch even met Novella de deur uit te gaan. Even langs mn vader of oma, of even boodschappen doen. Iets drinken ergens. Mijn familie, de winkel en etenstenten en cafetjes zitten allemaal hier in het dorp op 10min loop afstand. En als ze rusteloos is en ik te moe ben, gaat ze even in de tuin haha. Zandbak in of even glijden. Maar dan moet het weer wel meezitten! 
Ja we hebben er bewust voor gekozen om haar met 2 jaar naar een opvang te brengen voor dr eigen ontwikkeling. Daarvoor is ze altijd thuis geweest en deden we met zn 2e omstebeurt werken. We werken beide onregelmatig dus Wesley nam dan fulltime nachtdiensten en ik 4 dagen i.d. week dag of avonddiensten. Ze is heel druk en sociaal, totaal niet verlegen en ik vind dit, zo 1 dag in de week, de perfecte oplossing om met andere kindjes te spelen en los te gaan. En ik was toevallig net hoog zwanger toen ze voor het eerst kon gaan haha! Perfect. 

Vandaag heeft de druktemaker in mijn buik een rustdag denk ik... voel m wel bewegen maar een stuk minder actief. Heeft iemand daar ervaring mee? Ook een druppel uit beide tepels. Er is wat aan het veranderen geloof ik.
Zaterdag uitgerekend!

Spannend Annemieke! Je borstvoeding komt alvast op gang, lekker :p. Er hebben er hier wel meer soms een rustdag. Bij twijfel verloskundige bellen! :) Het begint voor jou nu ook wel op te schieten dan, nog 3 dagen tot de 40 weken. En dan misschien nog wel een week als je op mij lijkt ?

@Annemieke ik heb het ook gehad zondag. Ze was super rustig, maar ik had ook enorm veel harde buiken ook. Ik voelde af en toe een sterke trap en maakte me daarom geen zorgen. De volgende dag was ze weer lekker actief. Je zou eventueel de VK kunnen bellen gewoon om even te checken. Bij Novella mocht ik toen gelijk naar het ZH voor een hartfilmpje. En mijn tepels lekken de hele zwangerschap al haha! Maar het kan dus ook maar zo zijn dat het zich klaarmaakt voor de grote aankondiging... Spannend! 

Terug
Bovenaan