Uitgerekend eind mei/begin juni

@Annemieke mijn verloskundige drukte me maandag weer op het hart om te bellen als ik heb een tijdje niet voelde. Ik vond dat na de vorige keer namelijk stom, maar zij zegt je moet echt bellen hoor, want dan checken we het gewoon en je wilt niet dat je er straks wel spijt van hebt.

Babynieuws! 
Wij zijn vanmorgen om 10:55u ouders geworden van onze zoon Aaron. Keizersnede was heel mooi uitgevoerd en lig nu onze zoon te bewonderen die het heel goed doet! Pijn begint helaas te komen maar dat is hij meer dan waard ?

Jaaa Veraa, dikke proficiat met jullie zoon!!
Hoop dat de pijn mag meevallen! Geniet van jullie wolk en een voorspoedig herstel!! 

Zo, dat was weer flink bijlezen. 
Gezellig dat je weer komt meekletsen mommy of my Girls. Ik weet hoe het is trouwens. Ik heb ook een dochter van 2 jaar. Kan ook een klein boefje zijn. Gister en vandaag waren we even in Babypark en prenatal voor de laatste dingetjes. En m'n dochter loopt dan de hele winkel door als ik haar niet in een winkelwagentje zet. Ze trekt nog net niet de schappen leeg. Maar het is wel vermoeiend soms. Ik ben ook blij als ze smiddags even lekker gaat dutten. Kan ik meedutten of even wat doen wat ik niet kan doen met een kleintje erbij. Afgelopen maandag was dat de badkamer uitboenen. Kan ik alleen als ik haar niet om me heen heb. Dus ja, ik snap wat je bedoelt. Ik ben trouwens nu 37+3. Wordt wel allemaal spannend weer. Zeker omdat je ook weet wat er komen gaat. Ik beviel van m'n eerste met 40+5. 
@Vera Gefeliciteerd met jullie kleine mannetje! Ik dacht al, dat heb je snel gedaan, maar je had een geplande keizersnede. Nu lekker genieten van de kleine man.
Leuk dat babynieuws allemaal. 

Terug
Bovenaan