Uitgerekend eind mei/begin juni

Wooohooo Vera, gefeliciteerd! Wat fijn dat het achter de rug is nu en dat alles goed is gegaan. Nu lekker gaan wennen aan Aaron en hopen dat de pijn meevalt / goed te onderdrukken is. Neem je rust!
annemieke, ik had het begin deze week ook twee dagen. Sluit me bij de rest aan. De verloskundige zei vandaag tegen mij ook dat je beter tien keer te vaak kan bellen dan één keer te weinig!

Yeah babynieuws!! Super Vera! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Fijn dat het mooi was uitgevoerd. En nu lekker genieten!! 

@GG ja ik snap het helemaal hoor. Het is een hele leuke leeftijd waarbij ze zo veel leren! Maar ook erg vermoeiend soms. Meer vermoeiend als je hoog zwanger bent, en wellicht ook ff zwaar als de baby er straks net is..... maar dat zal al snel wennen denk ik wel, en dan zal alles weer lekker lopen thuis ? Ik kijk er naar uit hoe dood eng het ook is haha. 
@veraa van harte gefeliciteerd zeg met jullie mooi wondertje ? Geniet er lekker van ❤

Gefeliciteerd Vera!!!! Lekker genieten van jullie mannetje en ik hoop dat je niet teveel last zal hebben van de keizersnee. Rustig aan!!!

Hier ook weer even een update;
dinsdag middag naar huis gekomen, de vlag uit.. gister op controle; bloeddruk weer enorm hoog (163/109). Dus naar huis mogen gaan om spullen te pakken, vriend te bellen (had ik weer naar het werk gestuurd omdat we thuis verder zouden afwachten) en te eten. Om ons vervolgens in de avond te moeten melden voor een nieuwe opname. Gisteravond een ballon gekregen; zetten totaal niet pijnlijk.. Maar mijn god, wat een nacht. Ik dacht dat ik al aan het bevallen was door de heftigheid van de krampen. Nu nog een paar uur wachten en hopen dat hij eruit valt of bij verwijdering in ieder geval genoeg ontsluiting heeft veroorzaakt om de vliezen te kunnen breken.. 
Zo hobbelen we maar weer verder. Ben als de doods voor die keizersnede dus hoop dat ik mag blijven proberen. Ookal is het mentaal ver gedaan.. 

Sterkte gebruiker. Hoop dat het werkt.
Zwangeryes wat gaat het alweer hard 41 weken. Voelde je het bij je dochter wel aankomen? Hoop dat jij nu onderhand snel aan de beurt bent. Je hebt wel lang gewacht nu en wat ben je altijd positief op het forum!

Terug
Bovenaan