Uitgerekend eind mei/begin juni

Ah gebruiker, wat spannend allemaal! Ik duim dat het doorzet vandaag!
Zwanger Yes, ik sluit me aan bij Jippie. Voor jou wordt het onderhand ook wel tijd ?

Mijn eerste kwam met 41+1 maar toen had ik al 3 dagen voorweeën en de slijmprop verloren. Nu dus nog niks ;) maar komt hopelijk vanzelf nog ? straks maar stemmen. Het was de vraag of ik dat zou redden, maar blijkbaar makkelijk :p

Zwanger Yes, geduldig baby’tje heb je! Nog max een week. Weet je al of ze nog een keer gaan strippen of wacht je tot het eind en word het dan inleiden?
ah balen gebruiker! Weer omschakelen! Hopelijk helpt dit genoeg voor een natuurlijke bevalling, succes en sterkte! Fijn dat het plaatsen prima ging maar zo zware nacht is ook niet alles. Nog even volhouden!

Ooh wat balen gebruiker! Ik kan me voorstellen dat het je mentaal aan het opbreken is. Gelukkig deed het plaatsen van het ballontje geen pijn en hebben de krampen wat gedaan. We gaan voor je duimen!
Zwangeryes.. Dat is een bijzondere mijlpaal! ? Nog maximaal 1 week en dan komt de baby! Jij was ook gestript toch? Maar dit heeft dus niks gedaan.. Ik vind het knap hoe je het volhoudt.
Ik heb vanochtend de verloskundige toch maar gebeld. Ik voel me sinds gister avond zo beroerd. Misselijk, zweten en eigenlijk alles wat ik doe is teveel.. Blijkbaar is dit vaker rond deze weken in de zwangerschap, dus voor nu niks om ons zorgen te maken. Alleen als ik koorts krijg of beroerder word.. Pffff.. Hebben meer mensen hier last van? 

@zwanger yes jeetje zeg, om moedeloos van te worden he! Maar het mooie aan 41 weken zwanger zijn is weten dat het eind echt heel dichtbij is haha. Nog max een weekje, uiteraard. Je bent super positief zeg, dat geeft mij ook moed om positief te zijn en heb zelfs een stuk gewandeld vanochtend!
@gebruiker wat zwaar zeg... Ik hoop dat jij ook positief kan blijven en dat het allemaal mag opschieten. En dat je natuurlijk mag bevallen! Sterkte! 

@Daiskuh ja ik heb er heel erg last van. Lig er vaak s nachts van wakker. Ik ben echt goed beroerd van de laatste weken en heb afgelopen zaterdag ook de VK gebeld. Zij stelde me ook gerust en gaf hetzelfde advies. Altijd word ik s avonds om een uur of half 8 heel misselijk met erge buik en rugpijn en ga k ook gewoon op bed liggen

Nee strippen heeft niks gedaan helaas! Van inleiden is sprake van 41+5, dan krijg ik een ballonnetje, en gaat de verloskundige met 41+6 de vliezen proberen te breken. Als de baby dan niet geboren wordt dan gaat de bevalling in het ziekenhuis met 42 weken verder ingeleid worden. Maar dat haal ik hopelijk niet hoor :p

Terug
Bovenaan