Uitgerekend eind mei/begin juni

Sterkte Gebruiker! Ik duim voor je dat het door zet!!
Vervelend al die “laatste loodjes kwalen”, het zijn er ook zoveel?
Hier weer een k*t nacht gehad en daardoor denk ik een enorme baaldag. Heb ruim 4,5 geslapen mèt Temazepam. Wat een hel. Ben nu 40+2 en er echt helemaal klaar mee. Baby is me ook flink aan het mollen van binnen en de voortekenen blijven ook gewoon komen, maar zetten niet door. Bekken zijn naar de klote, Carpaal tunnel syndroom zit nu ook in mn andere hand èn arm, dikke olifantenpoten, striae wordt alleen maar erger. Grrrrrr. Sorry hoor, ff klagen. Van die nachten word ik ook helemaal moedeloos. Heb nu 3 rot nachten achter elkaar erop zitten. Hoop dat het toch nog vandaag door zet, en anders vannacht. Dat strippen deed echt pijn, en anders zouden ze dat morgen of overmorgen opnieuw komen doen. En mn vriend is er dan niet, dus zie dr nu al tegenop☹️
Zo, tot zo ver mijn geklaag. Jullie fijne dag allemaal?

Haha, gekkig dit. Nu ik heb geaccepteerd dat ik waarschijnlijk morgen of zaterdag gestript zou worden, en ik een k*t dag heb, toch goed nieuws!
Ik ben mn slijmprop verloren? Zou dit dan toch het begin kunnen zijn? Zo k*t is mn dag opeens niet meer?
De al-moeders; wanneer verloren jullie de slijmprop en begon de bevalling? Was dat kort na elkaar?

Zo fijn om te horen dat het allemaal herkenbaar is!
Witte chocolade.. Je mag gewoon klagen hoor. Het valt ook allemaal niet mee! Het is wat met die laatste loodjes en die hormonen. Fijn dat je dag nu wel beter voelt! We blijven gewoon hopen dat het doorzet en dat dit tekenen zijn dat de bevalling begint. Ik ben mijn slijmprop nooit verloren of dit heb ik niet gezien. 1 bevalling is begonnen met weeën en de andere bevalling nadat mijn vliezen zelf waren gebroken. 2 uur later begonnen mijn weeën. Ik ben benieuwd hoe deze bevalling begint.. 

Ik ben ook benieuwd hoe deze bevalling begint. Hier woensdag slijmprop verloren. Daarna begon het gerommel. Donderdag toen gestript, toen had ik een half verstreken bmm en 1 cm ontsluiting. Vrijdagavond zetten de weeën door en zaterdag bevallen. 
Nu wel een ander verloop dus. :p. Ik hoop dat het nog begint en dat je morgen niet meer gestript hoeft te worden!
Hier zaterdag weer controle met strippen als het kind er nog niet is. Ben dan 41+2. Zondag moet ik aan de ctg. Maar ik kan me niet voorstellen dat daar wat uit komt eigenlijk, ik voel m'n kindje zo veel bewegen nog..
Hier niet echt een ziek gevoel gehad, wel griep gehad :p. Maar niet met misdelijkheid :p maar ik lees al dat het vaker voorkomt.

Oh striae. Ja, dat heb ik ook! En niet zo'n beetje ook. Nog meer dan de eerste ? gelukkig wordt het op een gegeven moment wel wit en blijft het niet rood paars. Gelukkig ? 

Wittechocola wat spannend zeg, is je dagje toch nog omgedraaid! Je hoort het zo vaak dat vrouwen bevallen na het verliezen van de slijmprop. Ik had met de eerste na het strippen dat ik dikke afscheiding en bloed verloor, maar of het de slijmprop was....? Het kwam in iedergeval dan in delen eruit en niet als 1 geheel. Hoop dat de weeen ondertussen zijn begonnen ?
Zwangeryes ja het was moeilijk hoor, wandelen haha! Ben ff naar mn vader gelopen met Novella. Alleen bij aankomst waren mn voeten en enkels zo enorm dik ? Dat heb ik tot nu toe nog niet gehad, dat k vocht vast hield in mn voeten. Alleen 1x in mn gezicht toen k een hoge bloeddruk had en mn VK dacht dat ik zwangerschapsvergiftiging had. 
Ik heb trouwens vanochtend 1 gruwelijke oefen wee gehad ? Zat em echt weg te puffen! Het was er ook echt maar 1 haha heel vaag. En heb zoveel afscheiding, dus hoop echt dat het aan het opschieten is. Morgen om 16:15 afspraak bij de VK. Ben benieuwd of ze me wilt strippen als ik dr heeeeel lief vraag ?

@wittechocolade. Je mag lekker klagen hoor! Helemaal niet erg. 
Ik denk dat ik een dag voor de bevalling de prop verloren ben. Toen waren de voorweeen wel al begonnen. Maar dat is zeker een goed teken hoor! Je hebt kans dat het nu wel snel gaat doorzetten. Spannend hoor! 

Terug
Bovenaan