Uitgerekend eind mei/begin juni

Met 39+2 geboren onze zoon Lennaert. Super dankbaar zijn we met dit grote wonder!
Wat een totaal andere bevalling weer dan onze andere 3. Gisteravond al aardig weeën die vannacht ophielden. Werd vanmorgen wakker van bloed watk verloor. Nog nooit van gehoord,.waarschijnlijk bloedvaatje geweest. Hele dag af en toe een wee, heel vervelend dat et niet doorzette. Om 4u kwam verloskundige, net daarvoor paar flinke weeën en weer dat paniekerige gevoel. Om 5u 4 cm ontsluiting en vliezen gebroken door haar. Daarna om de 5 minuten 2 heftige weeën achter elkaar.  Om 18.40 9cm en zodra k op mn rug ging liggen enorme persdrang en daar.wassie al, met placenta er direct achteraan. 800ml bloed verloren en hoofdpijn nu.. Maar dolgelukkig!! Thuis bevallen btw.. Succes allemaal lieve mamas. Moment dat je kind in je armen ligt is alleen maar geluk en lachen van blijdschap..

Gefeliciteerd Ikky!! Uiteindelijk toch nog snel gegaan. Je hebt wel veel bloed verloren of toch niet? Nu lekker genieten van jullie wondertje!
Het is verder maar rustig hier.. Dus ben benieuwd of we een deze dagen babynieuws horen. Ik blijf me vreemd voelen.. Morgen moet ik naar de verloskundige dus ik ben benieuwd wat ze zegt. 

Gefeliciteerd Ikky ? Klinkt heftig, zeg! Maar geniet lekker van jullie kindje ❤ Hopelijk voel je je gauw weer de oude. Was het de bedoeling om thuis te bevallen? 
Mn vriend en ik zijn net 15min geleden wakker geschrokken. Normaal doet hij s avonds voor zn nachtdienst even een dutje van 9 tot half 11 en gaat daarna werken, en ik ga gewoon mee naar bed tot de volgende ochtend. Worden we ineens half 12 wakker gebeld waar hij blijft ? Beide door zn wekker heen geslapen! Oops.... haha! 
Ik heb morgen ook mn 39 weken controle bij de VK, Daiskuh. Had gehoopt dat ik die niet zou redden maar mijn gevoel zegt nie dat er iets nog gaat gebeuren vannacht of morgen middag ? Morgen ochtend breng ik Novella even naar het kinderdagverblijf en heb k een dagje voor mezelf. Hoef me pas 16:15 te melden bij mn VK.

Gefeliciteerd Ikky! Klinkt idd heftig. Geniet lekker van elkaar. 
Hier eigenlijk goed nieuws: ben flink aan het spoken! Ben rond 10 uur wéér mn slijmprop verloren, weer zo’n enorm ding. En sinds 11 uur elke 10 minuten weeën die wel te doen zijn. Darmen zijn zich ook aan het legen, dus eigenlijk allemaal goede tekens!! Nu wachten tot het zich door zet. Heb maar paracetamol genomen om (hopelijk) door die eerste weeën heen te slapen, maar nu besluiten mn darmen dit dus??‍♀️ Wel echt vreselijk dat wachten tot het zich door zet, pfffff..
Ik hou jullie op de hoogte!?  

Van harte gefeliciteerd ikky! Klinkt vrij heftig maar goed dat je alleen maar kan lachen :D
Hier nog helemaal niks. Zit er inmiddels een klein beetje doorheen. Deze blijft echt langer zitten dan m'n dochter. Maar goed. Pff. 41+1 nu. Wel ook de slijmprop verloren, bij mijn dochter duurde het nog 3 dagen dan. 

Gefeliciteerd Ikky!!! Genieten van jullie mannetje en ik hoop dat jij snel opknapt. Klinkt namelijk niet heel fijn.
Nou chocola dat klinkt inderdaad alsof het gaat beginnen. En bij jou gebeurt er toch ook wat zwangeryes. Al zijn het nog geen weeën.
Mommy en Daiskuh weer succes bij de verloskundige.
Hier veel druk en steken onderin mn buik. Ook wat rommelende darmen nog. T gaat allemaal ineens wat moeizamer.

Gefeliciteerd Ikky!! Een heftige bevalling denk ik, maar goed te horen dat je dat meteen daarna al weer een beetje vergeten was! Ik hoop dat je snel hersteld! Veel biefstuk eten ?
Chocola, ik ben zo blij voor je dat er eindelijk wat gebeurt! Misschien ben je inmiddels al wel een eind op weg? 
Zwanger Yes, het duurt idd wel lang he nu? Één dezer dagen gaat het echt gebeuren! Verwen jezelf vandaag nog maar even met een lekker broodje van de bakker, een tijdschrift of een bad ofzo ?
Succes bij de controles! 
Hier ook lekker een rustig dagje. Gisteren heb ik veel gedaan, vandaag ga ik denk ik lekker een beetje aantutten.
Jippie, die steken heb ik trouwens ook! Vooral als ik ga zitten op of wil staan (met name uit de auto pffff dat gaat niet al te charmant meer hahaha)

Terug
Bovenaan