Uitgerekend eind mei/begin juni

Ten eerste Ikky, gefeliciteerd met de kleine man. Klinkt heftig hoor. Naar dat de weeën niet wilde doorzetten. Maar volgens mij ging het laatste beetje erg snel. Geniet lekker van de kleine man. 
Ik dacht al witte chocolade, hoe is het met jou afgelopen afgelopen nacht. Er zit dus goed vooruitgang in. Fijn! Ik hoop dat het nu goed doorzet en heel veel succes! We hopen op snel nieuws om te lezen dat je kleintje er is. 
Hier alles rustig, ik vind het alleen een beetje vervelend dat mijn stoelgang steeds minder wordt. Normaal heb je elke dag wel je behoefde, maar hij blijft zitten, en voel nauwelijks aandrang. Ik ben bang dat ik weer net voor de bevalling alles eruit komt, met alle gevolgen van dien. Jullie snappen m wel. Wie heeft de gouden tip om alles toch een beetje door te laten lopen? De hele zwangerschap gaat het goed, en dan ineens is het daar weer. En ik moet nog bijna een week of 3. 

Roosvicee laxo, kiwi en pruimen. Sterkte met de stoelgang!
Duurt zeker lang tulipaa, en ik baal er flink van. Maar goed, pff, nog maximaal 6 dagen... Over 5 dagen inleiden al hoop ik dat ik dat niet haal natuurlijk.
Witte chocola, sterkte!
Gebruiker, hoe gaat het met jou? Is de inleiding gelukt of heb je uiteindelijk een keizersnede gekregen? Of ben je nog steeds bezig ?

Gefeliciteerd Ikky! Geniet ervan.
hier ook gister mama geworden van Dex! Meneer weegt ‘slechts’ 4450gr bij 53 cm, nu al een bonk van een kerel ??
gister is de ballon uitgehaald; 3cm ontsluiting. Toen de vliezen gebroken en aan de weeënopwekkers. Ging heerlijk, bepaald punt toch de ruggenprik gevraagd. Toen ging het helemaal super. Echter bleek bij controle door de gynaecoloog in de late avond dat zijn hoofdje niet recht lag. Hij lag schuin, met zijn oortje ervoor. Uiteindelijk last minut na alle moeite om 23:14 bevallen via een keizersnede. Heftig proces, maar wat is hij het waard. 
Hoop dat ik snel mobiel ben zodat ik ‘m zelf kan verzorgen en pakken.. 

Gefeliciteerd Gebruiker!! Wat een leuke naam? Flinke kerel zeg! Heftig proces idd, klinkt niet fijn.. Hoop dat je snel op knapt!!
Hier heeft het wéér niet doorgezet, grrrrr. Eigenwijze drol is het!! Ik word vandaag opnieuw gestript. Grote kans dat dit het àllerlaatste zetje is wat ze nodig heeft. Ik was er al klaar mee, maar nu nog meer.. Geduld wordt erg op de proef gesteld zo! 
Fijne zonnige dag iedereen!☀️☀️

Gebruiker gefeliciteerd met Dex! Wat fijn dat hij we nu eindelijk is en dat je de bevalling volgens mij al met al toch niet als heel vervelend hebt ervaren! Nu lekker herstellen en je rust nemen! 
Chocola, ik duim dat het strippen dan idd het laatste zetje is! Klinkt wel alsof er al veel voorwerk is gedaan, hopelijk scheelt dat straks tijdens je bevalling.

Gefeliciteerd gebruiker!!! Leuke naam inderdaad en nu ook maar genieten en herstellen. 
Jammer chocola dat t niet doorgezet heeft!
@Tulipa ik heb die steken inderdaad vooral met opstaan. Had ze eerder niet echt maar wel nu ik weet dat hij ingedaald is. Ook vooral als ik wat actiever geweest ben die dag. Vanochtend al gezwommen en net met opstaan dacht ik echt auuuu.

G-G vooral geen banaan eten. Peperkoek wil ook helpen. Of anders lactulose. Dat heb gebruikt tijdens mijn zwangerschappen.
Gefeliciteerd gebruiker!! Balen dat het uiteindelijk toch nog een keizersnede is geworden, maar fijn dat het nu achter de rug is en je lekker kan genieten van jullie zoontje!
Ik ben vanochtend bij de verloskundige geweest en wat blijkt... De baby was 2,5 week geleden met de liggingsecho ingedaald en nu ineens niet meer!! Wat een tegenvaller. Het verklaard wel waarom mijn buik zo vol voelt hij is gewoon naar boven gekropen. Wat een eigenwijs ding!! Dat belooft wat.. Verder was gelukkig alles goed en mijn bloeddruk ook. 

Terug
Bovenaan