Uitgerekend eind mei/begin juni

Gefeliciteerd gebruiker! Hopelijk ben je indd gauw weer mobiel! 
Wat vervelend voor je, wittechoco... Ik hoop echt voor je dat het dan toch vandaag of morgen gebeurd. Bij Novella had ik zaterdag ochtend weeen om de 10 minuten en was het niet doorgegaan. S avonds begon het toen ineens wel om 22u. Hopelijk heb je ook dat geluk nu! 
Jippie en tulipa die steken heb ik ook, indd! Vooral bij het opstaan ook. Erg vervelend! Heb sws enorm veel druk daar beneden. 
Oh herkenbaar hoor Daiskuh. Novella daalde in en uit de laatste weken. Als het goed is, is dat niet t geval met deze baby en zit ze v.a. 37 weken echt vast in de bekken. 

@Gebruiker. Wat een flinke jongen! Wow. Je hebt wel wat te verduren gehad hoor. Jeetje. Mare hij is er;-) Gefeliciteerd! Nu genieten.
@witte Chocolade. Nou, het zit je ook niet mee hè. Ik hoop inderdaad dat het strippen wat uit gaan maken. Heel veel succes nog. 
Ik heb bij de supermarkt verse jus gehaald, en volgens mij heb ik nog een fles roosvicee laxo liggen. Ik ga het gewoon proberen. Hopelijk wordt het wel wat beter de komende dagen.

Zou inderdaad fijn zijn G-G! Nog 3 weken moeten tobben is niet fijn. 
Mommy die druk herken ik ook ja. T ging allemaal zo makkelijk tot woensdag ofzo toen kreeg ik veel druk en steken, maarja misschien ook wel een goed teken dat het er dan toch een beetje aan zit te komen.

Ikky en gebruiker gefeliciteerd met ventjes!! Is een flinke kerel gebruiker en fijn dat het allemaal uiteindelijk minder vervelend dan voorheen leek te gaan.
Zelf kamp ik net pds en dus obstipatie en daarin vertelde toen des ietsisten dat banaan juist heel veel gezegd bevat maar wel met goed water drinken. Alles met veel vezels helpt zoals bonen, rauwkost, fruit of juist havermout etc. Veel water drinken, jus de range kan laxerend helpen maar ook maagzuur geven. Mocht niks helpen kan je psyliumvezels vragen, lactulose of magnesium pilletje.
de steken herken ik niet perse wel enorme buikpijnen, iemand dat ook de laatste weken gehad? Word steeds erger en houd ook uren aan.
chocolade, weer niet doorgezet balen! Hopelijk doet het strippen vandaag wel wat. Er komt in iedergeval stapjes gewijs vooruitgang in!
zwanger Yes hopelijk is je prop ook een teken!
succes met de bezoekjes weer vandaag!

Hier is het geen teken hoor, doet totaal niks hier. 
Witte chocola sterkte alweer! Hopelijk zijn die proppen genoeg om het op gang te laten komen! En dat het strippen lukt!
Steken bij opstaan en zitten heb ik al een tijdje. Rustig aan doen. Bij mij zegt het niks allemaal. Wel vervelend. Ik kan ook mijn thee niet meer van de tafel pakken als ik eenmaal lekker zit ?
Hier morgen nog een laatste strippoging. Maar heb er weinig vertrouwen in. Waarom zou een derde keer wel werken ;). Maar ja, om een inleiding te voorkomen proberen we wat hè! ? 

Nou alles was goed bij de verloskundige alleen mn bloeddruk is weer iets gestegen met 120/85 in plaats van mn gewoonlijke 110/80. Dus moet dit weekend rustig aan doen en als k hoofdpijn krijg of misselijk word, gelijk even bellen zodat ze me na kunnen kijken. En maandag moet ik sowieso gelijk s ochtends op controle voor bloeddruk en of er eiwitten in mn urine zitten.. 
Ik vertelde vanmiddag nog heel leuk aan jullie dat de baby vast zat in mn bekken en naar mijn weten niet meer zou uitdalen. Volgens de verloskundige is ze weer een stukje omhoog gekropen ? Nu moet ik wel direct bellen als mn vliezen breken en mag ik niet blijven lopen. 

Ohnee mommy!! ?‍♀️ Wel toevallig zeg! Als was het beter geweest als er geen toeval was.. ? Jammer dat ze toch weer naar boven is gekropen. We hebben eigenwijze kindjes.. Dat belooft wat. Ze doen lekker wat ze zelf willen.
Succes choco! Met al die voorweeën houd je het wel spannend zeg!
Ik moet zeggen dat ik me gelukkig minder beroerd voel en nu ook minder last heb van harde buiken enz. Het is gelijk een stuk rustiger! 

@Daiskuh nou he, zeker toevallig haha. Maar het is niet anders, ze komt ook wel op dr eigen agenda of ze nu volledig ingedaald is of niet. Ik hoop dat ik verder geen klachten heb het weekend en dat mn plasje schoon is maandag. Ik heb altijd een vrij lage bloeddruk, dus hoop niet dat ie nog veel hoger gaat worden dan wat ie nu is. Anders gaan ze me gegarandeerd weer doorsturen naar het ZH en dat is zo vermoeiend altijd... Gelukkig voel je je beter, meid! Hopelijk blijft dat dan eventjes zo. Zwanger zijn is al zo moeilijk op het einde, dus als je je dan ook nog eens zo ziek gaat voelen is het al helemaal zo ellendig he.. 

Terug
Bovenaan