Uitgerekend eind mei/begin juni

Lieve dames wat maken jullie een hoop mee!
@Ikky gefeliciteerd met Lennaert (mooie naam hoor!) en @Gebruiker gefeliciteerd met Dex (ook prachtig en fijn dat ie er eindelijk is na al die ziekenhuis bezoekjes)
Wij zijn vandaag ontslagen uit het ziekenhuis en lekker thuis. En we zitten op dag 3 dus het slaapgebrek hakt er lekker in met als resultaat kraamtranen!! Oioi.
@witte chocola en @zwanger yes jullie geduld wordt wel enorm op de proef gesteld zeg! Ik had echt gehoopt dat er baby's waren geboren van in ieder geval jullie toen ik het forum opende. Ik wens jullie heel veel kracht en moed toe deze laatste dagen/week. Hou vol, the price is worth it!!

Mommy, ben je al vaker doorgestuurd naar het zkh? Of had je dit bij de vorige zwangerschap ook gehad? Lekker rustig aan doen dit weekend en hopelijk gaat het daarna beter!
Fijn dat jullie thuis zijn Vera! Hoe gaat het met je herstel en met jullie kleintje? Laat de kraamtranen maar lekker komen! 

Haha ik ook! Dankje veraa. Ik hou nu maar gewoon rekening met 42 weken. Dat is donderdag. Fijn dat jullie naar huis zijn. Hopelijk heb of krijg je een hele goede lieve kraamhulp ?
Vervelend mommy die hoge bloeddruk. Hopelijk is het niks. 
En dat in en uitdalen is hier ook, vervelend hè.. al is die van mij natuurlijk nog maar een week ingedaald ? eigenwijsje

Gefeliciteerd met de (grote) kleintjes!! 
Ik had idd ook bij chocolade if zwangeryes een baby verwacht maar nog niks dus.. spannend! 
Bij mij zijn dinsdag de hechtingen verwijderd en dat was echt een opluchting! Nu beetje bij beetje gaat t beter. Vandaag een kort wandelingetje gemaakt in t zonnetje! Teun doet t super! Aanhappen met de bv is wel nog een uitdaging... maar we worden er samen steeds handiger in ? hij blijkt een goede slaapkop, met zn gewicht mocht ik nu naar een voeding minder op de dag al. Dus ben benieuwd hoe we dat nu, zonder kraam, kunnen gaan inrichten. Verder knuffelen we heeeeel veeel?
succes nog ff en de rest mét kleintjes al; geniet ervan, pak je rust en doe kalmpjes aan. 

Wat fijn zeg dat het goed gaat met jullie, Veraa en Zonnetje, en de mooie babies ?
Zwangeryes je bent echt geduldig, zeg. Wat een positiviteit. Het scheelt dat je tegen het einde ook de verloskundige net wat meer ziet he, dan wordt er iig naar je gevoel wat mee gedaan dat je nog zwanger rond loopt of niet? En ja, achja eigenwijze kindjes indd haha!
@daiskuh ik ben een dag voordat ik 37 weken werd naar het zkh gestuurd. Toen werd ik wakker s ochtends na een nacht migraine, heb k gelijk gespuugd om 8u en kon daarna niks binnen houden de rest vd ochtend. Mn gezicht hield enorm veel vocht vast en had steken in mn buik, en mn bloeddruk was toen 132/90 dus werd in de loop vd dag even opgenomen, met als resultaat: niks aan t handje! (Gelukkig!) Waarschijnlijk een virusje geweest. Volgende dag was ik ook totaal nie meer ziek, alsof er niks was gebeurd. Maar omdat ze toen al bang waren voor zwangerschapsvergiftiging, zijn ze iets strenger met me als mn bloeddruk maar ietsjes stijgt. Ik ben allang blij dat mn verloskundige me niet gelijk heeft doorgestuurd! Maar ze dacht aan ons denk ik want ze vroeg nog of mn vriend nachtdienst had, wat indd zo is. 

Zonnetje wat klinkt het goed! Lekker in het zonnetje geweest en die hechtingen eruit lijkt me fantastisch. Ik voelde me toen meteen zon stuk beter zonder dat trekkende gevoel! De borstvoeding komt vast goed, je bent een topper :D leuk om weer even te lezen van je. 
Over 5 dagen maximaal heb ik een baby hoor :D vandaag hopelijk strippoging 3, en dan morgen aan de ctg. Maar hee, misschien hoeft dat niet ?? nee de kleine zit nog heerlijk gek genoeg. Ben de bevaldatum van m'n dochter voorbij. Nu 41+2. En ik ben ook gewoon dankbaar dat ik mijn kindje blijkbaar zo goed verzorg daarbinnen :p. Het wordt vast ook weer een lekker groot bolletje net zoals m'n dochter :) chubby baby ?. Nou we gaan het zien, en ik hoop dat vandaag wat uithaalt! 
Merk trouwens wel echt dat lopen nu moeilijk gaat, er drukt denk ik een schouder op m'n heup waardoor ik steeds kramp krijg. In mijn been. Of had ik dat al verteld ?. Het is in ieder geval niet heel fijn... maar nog maximaal 5 dagen toch ?
En chocola heeeeel veel sterkte ??
Mommy vervelend dat je zo ziek was. Maar fijn dat het daar door is gekomen toch! Voel je je nu niet ziek? 

Zwangeryes, het is wat zeg. Steeds als ik hier op het forum kom, dan verwacht ik toch wel dat je bent bevallen of dat chocolade is bevallen. Chocolade is wel verdacht stil.. Dus zal het dan eindelijk doorgezet hebben? Ik hoop dat het strippen helpt en dat je niet ingeleid hoeft te worden! Voel je je verder wel goed?
Mommy, ik snap dat ze extra alert zijn als je deze symptomen hebt gehad. Ze kunnen beter een keer extra laten controleren als te laat. Wel fijn dat je de volgende dag beter was. Dat lijkt me best wel even spannend. Hopelijk is je bloeddruk niet hoger de volgende keer en mag je gewoon weer naar huis. Lekker rustig aan doen de komende dagen! Jij moet ook binnenkort bevallen toch?
Zonnetje.. Wat fijn dat het zo goed gaat! Borstvoeding is een uitdaging, maar zo fijn als dat goed loopt. Je wordt er vanzelf handiger in! :) 

Terug
Bovenaan