Wat fijn zeg dat het goed gaat met jullie, Veraa en Zonnetje, en de mooie babies ?
Zwangeryes je bent echt geduldig, zeg. Wat een positiviteit. Het scheelt dat je tegen het einde ook de verloskundige net wat meer ziet he, dan wordt er iig naar je gevoel wat mee gedaan dat je nog zwanger rond loopt of niet? En ja, achja eigenwijze kindjes indd haha!
@daiskuh ik ben een dag voordat ik 37 weken werd naar het zkh gestuurd. Toen werd ik wakker s ochtends na een nacht migraine, heb k gelijk gespuugd om 8u en kon daarna niks binnen houden de rest vd ochtend. Mn gezicht hield enorm veel vocht vast en had steken in mn buik, en mn bloeddruk was toen 132/90 dus werd in de loop vd dag even opgenomen, met als resultaat: niks aan t handje! (Gelukkig!) Waarschijnlijk een virusje geweest. Volgende dag was ik ook totaal nie meer ziek, alsof er niks was gebeurd. Maar omdat ze toen al bang waren voor zwangerschapsvergiftiging, zijn ze iets strenger met me als mn bloeddruk maar ietsjes stijgt. Ik ben allang blij dat mn verloskundige me niet gelijk heeft doorgestuurd! Maar ze dacht aan ons denk ik want ze vroeg nog of mn vriend nachtdienst had, wat indd zo is.