Haha ja jammer hè! Ik hoop ook steeds dat de bevalling begint. Maar met strippen had ik wel steeds iets meer vordering, van dinsdag 1 cm en half verweekt naar donderdag 2 en 3/4 verweekt, dus hee, misschien begin ik straks met 3 cm. ? Stom genoeg voel ik me nog heel goed, had wel echt even een baaldag gisteren omdat ik de geboorte termijn van mijn dochter had aangehouden als 'dan komt i vast!', maar dat deed hij dus niet
.
Heb gek genoeg ook heel lekker geslapen. Normaal moet ik 3 keer plassen en nu 1 keer, mijn kind sliep ook een beetje uit, dat is ook fijn. Dus nu met goede moed naar de strippoging (toch wel helaas).
Ja mommy is nu 39 weken dacht ik? Inderdaad lekker rustig aan doen dit weekend en zorgen dat je bloeddruk niet te veel stijgt
En hoe is het met jou Daisy? Al toe aan de bevalling?
Heb gek genoeg ook heel lekker geslapen. Normaal moet ik 3 keer plassen en nu 1 keer, mijn kind sliep ook een beetje uit, dat is ook fijn. Dus nu met goede moed naar de strippoging (toch wel helaas).
Ja mommy is nu 39 weken dacht ik? Inderdaad lekker rustig aan doen dit weekend en zorgen dat je bloeddruk niet te veel stijgt
En hoe is het met jou Daisy? Al toe aan de bevalling?