Uitgerekend eind mei/begin juni

Haha ja jammer hè! Ik hoop ook steeds dat de bevalling begint. Maar met strippen had ik wel steeds iets meer vordering, van dinsdag 1 cm en half verweekt naar donderdag 2 en 3/4 verweekt, dus hee, misschien begin ik straks met 3 cm. ? Stom genoeg voel ik me nog heel goed, had wel echt even een baaldag gisteren omdat ik de geboorte termijn van mijn dochter had aangehouden als 'dan komt i vast!', maar dat deed hij dus niet :p
Heb gek genoeg ook heel lekker geslapen. Normaal moet ik 3 keer plassen en nu 1 keer, mijn kind sliep ook een beetje uit, dat is ook fijn. Dus nu met goede moed naar de strippoging (toch wel helaas). 
Ja mommy is nu 39 weken dacht ik? Inderdaad lekker rustig aan doen dit weekend en zorgen dat je bloeddruk niet te veel stijgt :)
En hoe is het met jou Daisy? Al toe aan de bevalling?

Wat leuk om weer even wat van je te horen zonnetje! En lekker dat je gisteren even naar buiten kon! 
Goh, ik had eigenlijk wel weer een baby verwacht na vannacht, maar ik gok er op dat chocola eindelijk druk bezig is nu! Spannend!
Hier echt een vreselijke nacht gehad, ik kwam maar niet in slaap en rond half vier werd ik na een kort dutje wakker met hyperventilatie. Zo naar is dat, niet dat ik piepend zit te ademen, maar genoeg om er heel akelig, misselijk en trillerig van te worden. Ik durfde eerst ook niet op te staan omdat ik bang was dat ik dan over moest geven (en daar ben ik op zn zachts gezegd niet zo van...). Uiteindelijk na wat koude washandjes toch rustig naar beneden gegaan en een uurtje tv gekeken. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die dan gewoon mee naar beneden gaat om een beetje te zorgen. Daarna was het over, maar kon ik niet meet slapen omdat ik bang ben dat ik tijdens de bevalling ook zo naar wordt ? Ik heb nog liever pijn dan dat ik zo misselijk ben en dat vind ik dan eigenlijk ook weer heel stom van mezelf ☺️ Sorry voor het lange klaag verhaal, maar moest het even kwijt 

Het levert in iedergeval wel wat op elke keer, zwangeryes haha! Hopelijk is dit het laatste zetje wat je nodig hebt! Fijn dat je zo goed geslapen hebt, zeg. Misschien zet het vandaag dan door en kan je uitgerust bevallen! Ik heb helemaal niet goed geslapen. Ik viel rond 21u in slaap, werd half 3 wakker omdat ik moest plassen en heb vervolgens wakker gelegen tot half 5... En Novella was om half 7 wakker. Voelde me goed beroerd bij het opstaan, maar dat is inmiddels weg getrokken. Ben alleen enorm moe. Ik moet echt recht op blijven zitten want als ik onderuit zak op de bank, val ik gewoon in slaap! 
Ik was gisteren 39 weken, inderdaad! Rustig aan doe ik zeker ?

Jeetje Tulipa wat vreselijk zeg... Gelukkig zorgde je vriend goed voor jou. Ik ben ooit een keer hyperventilerend wakker geworden uit een narcose, nadat mn amandelen waren verwijderd. Ik kan me dus voorstellen hoe naar het dan voor je was vannacht... En dat niet op willen staan omdat je bang bent om te spugen is ook erg herkenbaar! Ik spuug altijd heel heftig en krijg hele bloeduitstortingen over mn gezicht ervan. Ga je vandaag maar rustig aan doen dan? Misschien even bijtanken met slaap? Heftig hoor... Hoop dat je je snel weer de oude voelt! En klagen mag hier natuurlijk altijd ?

Kort berichtje van mijn kant, ga niet alles terug lezen nu (komt wel).
Het heeft zich wéér niet doorgezet. Ben nu mentaal aardig naar de klote. Van 5 tot 12 toch redelijk veel weeën gehad, maar vannacht was het weer rustig. Verloskundige was gisteravond ook even langs geweest, maar situatie was net als een paar uur daarvoor met het strippen. Dit was dus al de 3e keer dat we dachten dat het begon (met alle pijn van dien), en dat het zich dus gewoon niet door zette.
Vreselijk frustrerend dit. Eind van de ochtend ga ik de verloskundige bellen om te vragen wat ze voor me kunnen doen. Eventueel wel inleiden, want ik trek het niet meer. 

Met mij gaat eigenlijk wel goed. Vanochtend even in de stress want ik had wat voorweeën en bang dat het door zou zetten. Mijn moeder zou namelijk dit weekend de kindjes meenemen, zodat ik even rust had en quality time met mijn man. Dus ik was even bang dat het allemaal niet door zou gaan. Maar het is weer rustig en de kindjes zijn lekker met mijn moeder mee. Die komen morgen middag weer thuis. Voor hun ook fijn om er even uit te zijn, want ik merk aan hun gedrag dat ze voelen dat er wat gaat gebeuren de komende dagen/weken. Ik ben wel toe aan de bevalling, maar ik vind het ook wel spannend. 
Tulipa, wat akelig om mee te maken zeg! Doe maar rustig aan en misschien vanmiddag nog een dutje om wat slaap in te halen. Hier mag je altijd klagen hoor! Daar zijn we voor.
Zwangeryes.. Alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen! Die 2cm heb je iig alvast.. ?
Chocolade.. Het is wel om moedeloos van te worden. Wat een rot situatie zo. En mentaal wordt je behoorlijk op de proef gesteld. Goed dat je je grenzen aan geeft en vraagt om hulp van de verloskundige! We denken aan je en leven met je mee. Succes! Je kan het!! ?

Ook maar weer eens een berichtje van mijn kant. Even getwijfeld, omdat hij wat negatiever is dan normaal. Ik heb vannacht voor t eerst zo'n zeiltje onder mn hoeslaken gedaan en inderdaad het kraakt en het is soort glad. Het moest er in de breedte op. Nou dat gaat niet bij een topper van 2m breed, want dan kun je het niet vast maken. Hoe hebben jullie dat gedaan? Totaal niet lekker geslapen, eigenlijk al de hele week niet echt en dat begint zijn tol te eisen. Plus dat ik echt wel last van die steken heb. Ging er zo makkelijk doorheen en had nergens last van, maar nu dus toch helaas. Hoop zo dat hij deze week gewoon vast komt. Sorry voor de klaagzang!
Zwangeryes en chocola ik hoop zo dat jullie mogen bevallen dit weekend. Kan me voorstellen dat jullie er aan toe zijn en zeker bij jou die weeën chocola. Lijkt me geen pretje.
Tulipa dat is echt naar als je moeilijk kunt ademen door hyperventilatie!! Hebben ze daar niet iets voor dat je t kunt voorkomen?
Daiskuh lekker even genieten van jullie tijd samen!!

Terug
Bovenaan