Uitgerekend eind mei/begin juni

Chocola, wat balen zeg! Ik gun het je zo dag het door gaat zetten  en zwanger Yes, jou ook!
Daiskuh, lekker uitrusten en veel plezier samen met je man!
Jippie, ik heb zo’n hoeslaken besteld bij Bol.com. Kan over een paar jaar op het bed van ons kleintje tegen ongelukjes s nachts. Ik merk niets van die hoes en slaap er al een week of twee op. Bij de action schijnen ze ook van die hoezen te hebben. Weet alleen niet of die op je topper kunnen?
Hier inderdaad een rustig dagje. Net lekker een sapje gemaakt van allerlei vers fruit, daar knap ik altijd wel van op en verder maar wat bankhangen vandaag. Het is er weer voor! Had ook nog twee leesboeken besteld dus hoop dat de postbode die nog brengt vandaag.

ZWanger Yes, aftellen geblazen! Hopelijk doet deze laatste stroom poging wat, succes.
aah kl*te chocolade. Mentaal erdoorheen zitten is ook geen pretje lijkt me en volgens mij luisteren ze daar ook vaak wel naar. Sterkte!!
zonnetje leuk wat te lezen weer. Heerlijk wezen wandelen zonder hechtingen, klinkt heerlijk ?.
voor degene zonder slaap, rustig aan vandaag! Is lekker weekend en laat de mannen jullie maar lekker verwennen, zijn we zwanger voor toch ?.
daiskuh geniet van je tijd samen met je man!
jippie, ik heb de een persoon van de action, hebben twee losse matrassen en dan past het wel. Weet niet hoe mensen dat met een twee persoon aan elkaar doen. Wellicht er gewoon opleggen?

Ik heb de matrasbeschermer/zeiltje gewoon alleen onder mijn kant gelegd in de lengte. Mijn hoofdeind en voeteneind staat een stukje omhoog, dus ik lig op dit moment toch alleen aan mijn kant. Je kunt er ene handdoek tussen leggen en dan je hoeslaken of een waterdicht Hoeslaken kopen. Die verkopen ze ook bij de ikea en is echt heel fijn. Die gebruik ik voor mijn kinderen, dus die had ik nog. 

Mijlpaal bereikt, vandaag is mijn uitgerekende dag! Word nu echt spannend. Ik heb er zin in. Er is alleen nog totaal niks waarop wijst dat er ook echt iets aan zit te komen...
Fijn weekend allemaal

Hier weer gestript, haalt denk ik weer weinig uit als ik het zo voel. Morgen om 5 uur aan de ctg en dan met mijn man uit eten. Dochter gaat bij m'n ouders logeren als dat lukt. 
Vervelend dat hyperventileren. Sterkte daarmee!
Klagen mag altijd hè. Dat zeiltje heb ik ook alleen op mijn kant en dan een badhanddoek eronder en erop. En dan uiteraard gewoon je matras daarbovenop nog opmaken. Dat helpt hier wel. Matras beschermer is ook fijn maar past ook niet op ons bed van 2 meter alleen dure. 
Uitgerekende datum, mooie mijlpaal Annemieke!
Chocola, heel veel sterkte ? het is allemaal zwaar voor je zeg!

Even weer een korte update. 
Verloskundige was erg begripvol en lief. Ik ga komende nacht in het ziekenhuis slapen met een lekkere slaapcocktail? Moet mij om 20u melden, krijg dan een hartfilmpje en daarna als t goed is de injectie. Misschien dat dit het eea ook op wekt, zou bijzonder fijn zijn. 
En anders hebben we maandag gesprekken in het ziekenhuis om vervolgens dinsdag ingeleid te worden. Bij ons doen ze inleiden echt niet eerder dan 41 weken omdat het teveel nadelen heeft. Dinsdag ben ik 41 weken, dus dan kan het. Omdat ik al 3cm ontsluiting heb, worden waarschijnlijk mn vliezen gebroken en krijg ik wee opwekkers. Wat een ontzettend fijn vooruitzicht. Wetende dat er wat gedaan kan worden, houd me mentaal weer wat op de been. Mn vriend heb ik gevraagd thuis te blijven vandaag, dus die is lekker bij me?

Ah wat fijn chocola dat er nu een plannetje ligt en dat je slaap medicatie krijgt. Nog even aansterken, je hebt je krachten nog hard nodig. Die drie cm heb je alvast maar binnen. Zijn die weeen toch niet voor niets geweest! Succes!

Terug
Bovenaan