Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat een mijlpaal Annemieke! 1 ding is zeker.. Binnen 2 weken is jullie kleintje er!
Fijn dat er een plan is chocolade! Ook fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Dit geeft je weer wat energie en ik hoop dat je na vannacht nog meer energie hebt!
Zwangeryes.. Toen ze bij stripte gebeurde er snachts pas iets en 's ochtends. Dus wie weet!

Fijn zo'n slaapcocktail, slaap lekker alvast ?
Ik heb een beetje weinig vertrouwen in dat strippen omdat het de twee keer hiervoor ook niks deed. Maar baad het niet dan schaadt het niet hè.. we gaan zien of het vanavond wat doet, ik hoop het. Ben zo benieuwd ?
Fijn dat het bij jou niet doorzette in het weekend met je man daiskuh! 
Jippie, doe je goed, bij mij maakte het wel echt verschil. Zeker tegen het gladde, het is wel een klein beetje warmer dan mm gewone matras, maar dat vind ik zeker te overzien. Hopelijk voor jou ook een betere nacht!

Pfff.. Wat een slechte nacht heb ik gehad. Ik heb amper geslapen en ben steeds wakker geworden, omdat ik het zo warm had. Helaas om half 5 wakker, omdat ik maagzuur had. En dat zette zich om in enorm misselijk, hoofdpijn en neiging tot braken. Het ging beter afgelopen dagen, maar nu voel ik me zo ziek. ? Dat word een griepje waarschijnlijk! 

Oh daiskuh jij ook nog griep voor de bevalling, beterschap zeg! 
Hier wederom niks. Om 5 uur aan de ctg. Ook vaak wakker geworden van de warmte, pfoe

Jullie houden het wel spannend hoor! Witte chocolade, fijn dat je even lekker hebt kunnen slapen. De krachten zul je straks hard nodig hebben. Gelukkig ligt er een plan klaar en is het einde is zicht. Het moet erg frustrerend zijn als het zo lang duurt. En ja, zwanger Yes, de kleine zit nog te lekker bij je waarschijnlijk, maar ik kan me voorstellen dat je er nu wel echt klaar mee bent en de kleine wilt ontmoeten. 
De nachten werden hier ook steeds beroerder, maar dat kwam ook omdat mijn vriend ook van het snurken is. En als ik 2 keer per nacht eruit moet om te plassen en weer wil inslapen, dan gaat dat niet zo makkelijk. Ga ik maar beneden op de bank liggen. Vrijdag had ik in de nacht ook last van maagzuur, heb ik normaal nooit, ook bij m'n eerste dochter niet. Ik weet nu hoe vervelend het kan zijn. Anyway, onze dochter is dit weekend uit logeren en ik heb vanacht het bed opgeëist, ligt manlief op de bank en kan ik eens lekker slapen. Had ie gelukkig wel begrip voor. Ik werd net ook lekker uitgerust wakker. Vandaag even wat tijd voor onszelf voordat de baby komt. 
Ik merk wel dat nu steeds vaker moet plassen, soms wel 5 of 6 keer per dag. En soms komt er niet eens zoveel uit. Maar goed. En m'n stoelgang is helaas nog niet veel beter. 38 weken vandaag, nog 2 weken te gaan.
Fijne zondag meiden?

Jammer dat t weer niets doet zwangeryes! Had zo gehoopt dat er eindelijk iets zou gebeuren. En na de ctg? Wat is nu het plan?
Chocola fijn dat er een plan ligt, maar hoop dat t gewoon nog doorzet.
Hier een redelijk goede nacht. Zeiltje er onderuit gehad en had nog zo'n molton liggen die waterdicht is als het goed is. Dus die ligt er nu gewoon onder en dat kraakt niet en is niet glad. Helemaal gelukkig dus. Ook maar 1 keer plassen en niet wakker van de warmte. Wel soort wakker bij het draaien en ben nog wel moe maarja.

Beterschap Daiskuh en Zwanger Yes, balen dat het nog niet doorzet. Ben ook wel benieuwd wat nu verder het plan is? Fijn dat je lekker hebt geslapen Jippie! G-G, jij bent vannacht aan de beurt voor een rustig nachtje!
Ik heb vannacht goed geslapen (had ik ook wel verwacht na gisterennacht). Maar drie keer hoeven plassen (voor mij is dat weinig hahaha, meestal iedere anderhalve uur) en daarna meteen weer verder geslapen.
Dat maagzuur is vervelend ja. Ik heb er al vanaf de vijfde week iedere dag last van. Vooral na het eten, in bed of als ik buk. Rennies helpen goed en melk of vanillevla drinken ook. Inmiddels ben ik er zo aan gewend dat ik het niet meer als lastig ervaar, maar zal het zeker niet missen straks! 
Fijne zondag allemaal!

Wat een tegenvaller zwangeryes dat het weer niks heeft gedaan. Hier word je wel een beetje moedeloos van. ? Hoeveel weken ben je nu? En wat voor plan gaan ze maken? Je hebt iig een leuk vooruitzicht.. Vanavond even quality time met je man! Lekker samen uiteten even samen ontspannen.
Ik heb idd wel vaker last van maagzuur, maar dan ervaar ik niet zoveel ongemak. En vanille vla dat werkt dan wel. Nu voelde ik me gewoon heel ziek.. Echt vreemd uit het niets. Maar gelukkig heb ik nog wat uurtjes kunnen slapen en lig ik nog lekker even in bed. Vandaag maar rustig aan doen. 

Terug
Bovenaan