Jullie houden het wel spannend hoor! Witte chocolade, fijn dat je even lekker hebt kunnen slapen. De krachten zul je straks hard nodig hebben. Gelukkig ligt er een plan klaar en is het einde is zicht. Het moet erg frustrerend zijn als het zo lang duurt. En ja, zwanger Yes, de kleine zit nog te lekker bij je waarschijnlijk, maar ik kan me voorstellen dat je er nu wel echt klaar mee bent en de kleine wilt ontmoeten.
De nachten werden hier ook steeds beroerder, maar dat kwam ook omdat mijn vriend ook van het snurken is. En als ik 2 keer per nacht eruit moet om te plassen en weer wil inslapen, dan gaat dat niet zo makkelijk. Ga ik maar beneden op de bank liggen. Vrijdag had ik in de nacht ook last van maagzuur, heb ik normaal nooit, ook bij m'n eerste dochter niet. Ik weet nu hoe vervelend het kan zijn. Anyway, onze dochter is dit weekend uit logeren en ik heb vanacht het bed opgeëist, ligt manlief op de bank en kan ik eens lekker slapen. Had ie gelukkig wel begrip voor. Ik werd net ook lekker uitgerust wakker. Vandaag even wat tijd voor onszelf voordat de baby komt.
Ik merk wel dat nu steeds vaker moet plassen, soms wel 5 of 6 keer per dag. En soms komt er niet eens zoveel uit. Maar goed. En m'n stoelgang is helaas nog niet veel beter. 38 weken vandaag, nog 2 weken te gaan.
Fijne zondag meiden?