Uitgerekend eind mei/begin juni

Ja erg jammer. Ik moet waarschijnlijk geprimed worden door middel van een ballon katheter. Ben er nu al zenuwachtig voor. Vandaag 41+3, vandaar de ctg, dat is hier het protocol. Morgenochtend komt de verloskundige kijken of ze bij de vliezen kunnen komen. 
Ik heb heel veel zin in de quality time inderdaad! Nog een laatste keer!
Lekker dat je nog een waterdichte molton had liggen! Dat zal inderdaad een stuk beter slapen dan dat zeiltje. 
Vannacht jouw beurt voor een goede nacht G-G!
Voel je je wel wat beter Daisy? Een beetje slaap helpt dan gelukkig wel hè. 

Hmmm jammer zwangeryes. Vanavond dan nog maar even genieten van jullie etentje.
Nog verwacht dat ik nesteldrang zou krijgen, maar ik geloof toch dat ik er iets van mee krijg haha. Net een lade met etenswaren leeggehaald en schoongemaakt, uitgezocht, weggegooid en geordend. En gisteren al in een kast etenswaren uitgezocht, weggegooid en geordend. Had nog allemaal van die mokken staan met chocomelk etc. Die ik dan eens cadeau gekregen heb van leerlingen. Alles van over de datum maar eens weggegooid. Geeft wel even een goed gevoel! Fijne zondag iedereen met hopelijk nog wat babynieuws.

Hier nogal veel buikpijn en diarree sinds vanochtend vroeg. Maar helaas geen tijd om aandacht aan te besteden, want Novella is wakker geworden met 39 graden koorts en ik weet werkelijk niet waar het vandaan komt.... Ik kan niks bij dr vinden waar ze misschien last van heeft en ze geeft ook niet aan wat er precies is. Ze zeurt wel enorm veel en slaapt nu al dik 1,5 uur wat echt wel lang is voor haar doen, en ook vroeg want meestal gaat ze nu pas naar bed. Vanmiddag even aankijken of ze wilt eten en drinken, en hoe het verder gaat met de koorts en anders even de hap bellen. 
Morgen ochtend moeten we 10:15 bij de VK zijn voor die extra controle op bloeddruk en of er eiwitten in mn urine zitten. Heb er wel een goed gevoel bij.

Ohnee jij ook al mommy! En ook je kleine meisje ziek.. Misschien oorpijn? Dat kunnen ze moeilijk aangeven en gaan ze wel van zeuren. Lastig is dat altijd met die kleintjes. Beterschap! Succes morgen met de testen. 
Ik voel me gelukkig wel iets beter al is mijn buik nog wel van slag. Dus vandaag gewoon rustig aan doen. Hopelijk voel ik me dan morgen beter.
Zwangeryes, succes met de ctg vanmiddag en veel plezier met de quality time! 

Buikgriep heerst! Ik had het vorige week natuurlijk al en toen zei de verloskundige dat ze er al zoveel gehoord had.
Wel vervelend ook van je dochter mommy. Niet zo fijn als je niet weet wat ze heeft. En jij natuurlijk succes morgen!!
Haha ik houd dus niet van chocomelk zwangeryes. Daarom stond het er ook allemaal nog haha. Ben overigens ook niet zo van gewoon een stukje chocola. Oepssiee.

Zo, de kleine ligt in bed voor de nacht. Na haar dutje van 2 uur heeft ze nog 1,5 uur op de bank gelegen met mij. Ze was erg jengelig, en liet veel scheetjes! Ik denk dat ze goed last had van dr buik. Ze heeft veel gedronken maar sloeg telkens wat te eten over. Haar temperatuur was de rest van de dag zo'n 38,3. Gelukkig geen 39 meer! Ik vermoed dat ze morgen een paar keer goede diarree heeft en dat het daarmee wel weg zal zijn. Dus denk dat jullie allemaal gelijk hebben, buikgriepje voor madame! 
Mijn buik was nogal aan het krampen, maar heb alleen vanochtend 2x diarree gehad en verder niet. Ik voel me ook niet heel ziek ofzo, heb overal gewoon zin in. Heb ook het huishouden gedaan en ben even naar de winkel geweest toen mn vriend wakker werd vanmiddag (vanwege nachtdienst). Wel ben ik ergens bang dat ik een lichte blaasontsteking heb... Tis maar goed dat ik morgen even een plasje inlever. Ik kijk ook helemaal niet op tegen mn bezoekje, denk dat alles wel goed zit. 
Thanks voor jullie berichtjes vanmiddag! Hoe is het nu met iedereen? 

Terug
Bovenaan