Uitgerekend eind mei/begin juni

Fijn dat je je verder wel oké voelt mommy. Sneu voor je meisje, dat ze zich nog niet lekker voelt. Hopelijk voelt ze zich morgen beter! Beterschap!
Fijn dat alles goed gaat zwangeryes!
Hopelijk heeft iedereen een fijne nacht!

Sterkte met de kleine mommy, rot als ze een buikgriep heeft gekregen. En fijn dat jij toch een plasje moet inleveren. Blaasontsteking is ook niet zo fijn natuurlijk.
Welterusten allemaal! 

Hi meiden, ik heb vluchtig doorgelezen. Het zijn echt de laatste loodjes. Hou vol!
Dat kan ik nu makkelijk zeggen, want ik heb inmiddels een knappe dochter naast me in het wiegje liggen. Ze heet Liva en is afgelopen vrijdag geboren. 
Inleiden met een ballonnetje ging niet omdat ze nog niet was ingedaald. Ik kreeg nu medicatie. Ik had niet verwacht vrijdag al te bevallen, maar na 18.30 uur ging het ineens zo snel dat de uiteindelijke bevalling 4 uur geduurd heeft. Deze bevalling was wel stukken pittiger dan mijn vorige. Maar de pijn vergeet je echt weer.
Het is zo’n makkelijk meisje. Ze slaapt alleen maar en we moeten haar regelmatig wakker maken voor een flesje. Heel tevreden. Hopelijk blijft dat zo.
De meiden die nog moeten bevallen; hou vol. Het einde is in zicht! Heel veel succes met de bevalling! Weet dat je het kan ?.

Gefeliciteerd Sanne! ? Wat mooi! Heftig een snelle bevalling maar gelukkig gaat nu alles goed en slaapt ze lekker! Hoe was de kennismaking met jullie eerste kindje?

Gefeliciteerd Sanne! Wat fijn dat alles goed is gegaan en gaat. En inderdaad snel gegaan. 
Oh zwanger yes, gezellig zo’n mede nachtbraker. ? al mogen we niet klagen, rond 23-24 de laatste voeding en dan meld ie zich rond 4:30 weer. Enige minpunt is dat het aanleggen best moeizaam gaat en we daar lang (kan zo 30-45min overheen gaan) over kunnen doen samen. Dus ik ga morgen ff de lactatiekundige vh zhuis bellen om te vragen of die eens mee wil kijken, misschien heeft ze nog tips. 
Beterschap voor je dochtertje mommy! Benieuwd wat ze morgen bij de vk zeggen. 
hooelijk zet t bij jou niet door daiskuh, niet fijn als je ziek wordt zo voordat je lijf alle energie nodig heeft. 
Jippie,haha die nesteldrang. Lekker gevoel kan dat geven dan he! Ik heb het nu nog steeds merk ik, de neiging om alles netjes te organiseren. Maar dan hoor ik Mn kraamhulp: zorg maar eerst voor jezelf en voor die kleine daar heb je de eerste tijd je handen echt aan vol. En dan laat ik de boel maar liggen ?
balen, dat maagzuur Tulipaa. Nog effekes, hoever ben jij nu eigenlijk? Hooelijk heb je afgelopen nacht weer zo’n plasarme nacht ?

Oops opnieuw haha! Gefeliciteerd Sanne, gelukkig ging en gaat alles goed! ?
Zwangeryes toch wat kunnen slapen nog? Bijna meid, bijna! 
Dank jullie wel voor de gewenste beterschap. Novella is zo goed als nieuw zonder koorts wakker geworden! Wat het nou precies geweest is, zullen er denk ik nooit achter komen...? Maar ben allang blij dat ze opgeknapt is! 
Ik ben nogal misselijk wakker met hele erge hoofdpijn. Ik mag er alleen niks voor innemen zonder overleg met de vk vanwege de bloeddruk en de afspraak is pas om 10:15.... Snap ook niet waar het vandaan komt, heb juist erg goed geslapen en ben er maar 1 keer uitgeweest om te plassen.. 
Ook fijn dat het goed gaat bij jou, zonnetje! De borstvoeding zal echt wel komen. Kwestie van aan elkaar wennen... Even doorzetten nog, en voor je het weet is t alsof er nooit moeite is geweest! 

Terug
Bovenaan