Gefeliciteerd Sanne! Wat fijn dat alles goed is gegaan en gaat. En inderdaad snel gegaan.
Oh zwanger yes, gezellig zo’n mede nachtbraker. ? al mogen we niet klagen, rond 23-24 de laatste voeding en dan meld ie zich rond 4:30 weer. Enige minpunt is dat het aanleggen best moeizaam gaat en we daar lang (kan zo 30-45min overheen gaan) over kunnen doen samen. Dus ik ga morgen ff de lactatiekundige vh zhuis bellen om te vragen of die eens mee wil kijken, misschien heeft ze nog tips.
Beterschap voor je dochtertje mommy! Benieuwd wat ze morgen bij de vk zeggen.
hooelijk zet t bij jou niet door daiskuh, niet fijn als je ziek wordt zo voordat je lijf alle energie nodig heeft.
Jippie,haha die nesteldrang. Lekker gevoel kan dat geven dan he! Ik heb het nu nog steeds merk ik, de neiging om alles netjes te organiseren. Maar dan hoor ik Mn kraamhulp: zorg maar eerst voor jezelf en voor die kleine daar heb je de eerste tijd je handen echt aan vol. En dan laat ik de boel maar liggen ?
balen, dat maagzuur Tulipaa. Nog effekes, hoever ben jij nu eigenlijk? Hooelijk heb je afgelopen nacht weer zo’n plasarme nacht ?