Uitgerekend eind mei/begin juni

Sanne, gefeliciteerd met Liva. Wat een toffe naam! Een pittige bevalling, maar gelukkig ging het uiteindelijk wel lekker vlot! En fijn dat ze al zo lekker slaapt!
Zwanger Yes, weer een nacht dichterbij het einde moet je maar denken!
Mommy, fijn dat Novella zich beter voelt. Nu jij nog, succes bij de verloskundige straks!
Daisy, ik hoop dat je je ook wat beter voelt. En hoe zou het met chocola zijn? Daar is het al wel tijdje verdacht stil je?
Hier ook weer wakker na een prima nacht. Ik zei tegen mn vriend net nog: vannacht lag ik soms zo lekker dat ik niet eens meer voelde dat ik zwanger ben haha. Zonnetje, ik ben woensdag 38 weken. Leuk om weer even te lezen hoe het gaat bij jullie. Wel slim om even de lactatiekundige te laten komen!

Fijn zeg tulipaa zo'n fijne nacht! Heerlijk!
En mooi dat je dochter weer beter is mommy! Beterschap voor jou wel. Ook niet fijn dat je niks mag nemen, gewoon doen na de afspraak dan..
Ik heb uiteindelijk geslapen van 12 tot 2 en van half 5 tot half 7 of zo. Dus gelukkig nog wel iets! Voelde me zo zenuwachtig vannacht ?
Zonnetje leuk! De lactatiekundige bellen is heel slim! Hopelijk heeft ze tips voor je! Wel fijn die 'ruk' slaap van ongeveer 5 uur 's nachts! Houden zo ? 

Sanne gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Fijn dat alles goed is gegaan, maar ik kan me voorstellen dat het pittig was als het zo snel gaat. Nu lekker genieten!
Zonnetje, fijn dat nog steeds alles goed gaat. Ik zou ook de lactatiekunde even bellen, want dat is niet de bedoeling dat het aanhappen zo lang duurt. Zij kunnen je vast wel tips geven.
Mommy, fijn dat het ver gaat met je dochter, dat scheelt toch wat zorgen. Dat klinkt niet zo goed dat je hoofdpijn hebt. Ondanks alles hoop ik toch dat je waardes goed zijn! Sterkte vandaag!
Ik voel me nu gelukkig wat beter. Ik heb ook redelijk geslapen. Ik merk dat die magnesium tabletten toch meer doen als wat ik dacht. Elke keer als ik ze vergeet in te nemen, dan slaap ik ook wat slechter. Dus toch maar in blijven nemen. 
Succes allemaal vandaag! 

Gefeliciteerd Sanne! Chocolade is inderdaad verdacht stil. Ik hoop dat dat goed nieuws betekend!
Zwanger yes wat kan je dan ineens zenuwachtig zijn hè. Nog even!

Zoo het is een actieve nacht geweest zo te lezen. 
Allereerst gefeliciteerd Sanne!! Leuke naam ook! Hoop dat alles verder goed gaat? Fijn dat ze in ieder geval lekker slaapt. 
Voor jullie weer een spannende dag mommy en zwangeryes. Veel succes!
Tulipa heerlijk zo'n goede nacht! Hoop dat je er nog meer mag hebben.

Oohhh hier weer wat minder nieuws. Beetje dubbel gevoel eigenlijk... De verloskundige vond het een beetje zorgwekkend dat k weer niet lekker was, maar had er een goed gevoel bij omdat ik me al beter voelde. Mijn bloeddruk was goed: 112/74. We hadden het hartje geluisterd, en waren al bezig met een nieuwe afspraak. Toen zei ze; nog even het plasje nakijken en dan kan je naar huis en over een week weer terug komen. Komt ze terug en ja hoor... eiwitten in de urine. Na overleg met het zh besloten om met een katheder plas uit mn blaas te halen en daar zaten ook eiwitten in. Dus nu onderweg naar het ziekenhuis om toch even verder nagekeken te worden. 

Een tijdje niet meegelezen, wat is er veel activiteit geweest. Alle nieuwe mama's gefeliciteerd, fijn om te lezen dat het met jullie goed gaat. 
Ik ben zojuist weer terug van controle, alles prima. Morgen is mijn uitgerekende datum. Strippen besproken maar als ik verhalen hoor en lees, dan twijfel ik heel erg om hieraan te beginnen. Ik denk er nog even over na.
Wat vervelend Mommy,  denk je dat alles goed is en ontdekken ze toch nog die eiwitten. Ik hoop dat het niet ernstig is en je snel weer lekker naar huis kunt. 
Zijn er meer mensen die last hebben van een slapend/tintelend gevoel onder de borst? Ik heb dit voornamelijk onder mijn rechter borst en dan vooral in de avond.

Wat een tegenvaller mommy! En dat terwijl alles goed leek te zijn.. Sterkte en we duimen dat de rest van de controle goed is!
Dat herken ik niet gebruiker.. 

Terug
Bovenaan