Uitgerekend eind mei/begin juni

Dankjullie wel dames!
Ik herken dat wel, gebruiker. Mijn bovenlichaam is klein (ben maar 162cm) waardoor ik al heel gauw een voetje dwars voel zitten boven in bij mn borsten. En daarbij voel ik dan die tinteling echt enorm, alsof dat gedeelte van mn lichaam in slaap valt haha. Anders zou ik het ook niet weten! 
Hier net weer met een katheter urine afgegeven en een paar buizen bloed. We wachten op uitslag. Ctg is tot zover goed, alleen mn bloeddruk is omhoog geschoten van 112/74 naar 122/95. Dus dat is wel een dingetje wat in de gaten zal worden gehouden. Zometeen weer even meten.

Sanne, gefeliciteerd met Luca! Leuke stoere naam!
ach vervelend mommy! Hopelijk zijn alle uitslagen straks toch nog goed! Wel fijn dat ze je zo goed checken en in de gaten houden.
gebruiker ik herken dat ook. Ben niet klein wel lang 183 maar heb dat tintelende gevoel links precies direct onder de borst. Na wat googelen was t enige logische dat ik tegenkwam dat er een zenuwtje wat klem kan liggen door se groei en druk van de baby en baarmoeder.
Ai zwanger Yes dat is een korte nacht. Hopelijk begint de bevalling niet vandaag, lijkt me zwaar ?. Wel weer een dagje verder naar het eindje gelukkig.
Hier komt de eind data in zicht, as donderdag 40 weken. Heel benieuwd of de kleine zich ook deze week gaat aandienen. Merk er in iedergeval nog niks van op dat het lichamelijk nu wel moeizamer gaat na.
succes vandaag weer allemaal dames! 

Gefeliciteerd Sanne met je kleine meid! 
Het is inderdaad verdacht stil rond witte chocolade. Ik ben benieuwd of de kleine er inmiddels al is. Ze houdt ons in spanning. 
Sterkte met de kleine Mommy, vervelend als de kleine zich niet lekker voelt. Hopelijk knapt ze snel weer op.
Gister hebben we wij wat qualitytime gehad met z'n tweeën. Dochter bij opa en oma, en wij uit eten en naar de film. In de middag nog even naar de ikea en de ranzijn. En dan even eind van de middag nog even plat. Heel relaxt zo. Nu het allemaal nog even kan, nemen we het er nog maar van. Goed geslapen, ook altijd fijn.

Wat fijn G-G! Wij waren gisteren toevallig ook samen uit eten, dochter bij oma. Wat grappig! Wel heel fijn! Hè?
Gelukkig lijkt het met iedereen wel goed te gaan als ik het zo lees toch? Daisy ook wat beter?
Hier net even geslapen, ik ben zo moe ?, vannacht maar zonder deken in m'n hoes slapen, die warmte word ik even gek van 

Tulipaa haha inderdaad. Oeps, bedoel natuurlijk Liva ?.
heerlijk dat iedereen nog even qualititime samen neemt. Nog even genieten voor de drukte komt straks.
fijn dat je ook nog even hebt kunnen slapen zwanger Yes!

Witte chocola is inderdaad al een tijdje afwezig. 
Hoop dat t bij jou ook goed gaat mommy?
Zelf kom ik net terug van de verloskundige. Alles is nog in orde. Volgende week woensdag weer een afspraak en dan ben ik precies 40 weken. Even kijken hoe ik me dan voel, anders gaat ze me strippen. 

Zo spannend ondertussen zeg hier... Al wat baby'tjes geboren, anderen houden de spanning er nog even in :D.
Ik ben ondertussen aan mijn eerste dagje verlof toe. Heel vreemd, zo thuis zijn op een random maandag, terwijl andere mensen aan het werk zijn! :D

Terug
Bovenaan