Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat een dag! We zijn ondertussen thuis hoor, na een dagje ziekenhuis. Mn bloedwaardens waren allemaal goed, en in mijn plas waren er erg weinig eiwitten te vinden. Wel bleef mijn bloeddruk hoog, dus moet ik woensdag weer op controle bij mijn verloskundige met schone urine en om bloeddruk te meten. Ik ben helemaal gesloopt, lichamelijk vooral. Mijn rug doet enorm veel pijn, en heb al een aantal harde buiken gehad. Plus heb enorm veel druk onderin mn buik alsof de klein heel erg aan het drukken is... En wat doet plassen zeer zeg pffffff.... Na de eerste katheter bij de verloskundige was alles beneden nogal gezwolle en gevoelig, maar in het ziekenhuis wilde ze weer met een katheter urine opvangen. Alleen dat ging heel lastig omdat het gaatje nog kleiner was vanwege dat t zo gezwollen was, waardoor ze tot aan 3x toe een schone katheter moest proberen..... Plassen brand nu zo erg en ik bloed als een rund daar beneden. Maar goed, baby en ik zijn gezond verklaard en dat is belangrijk. Vrijdag zijn we uitgerekend, en dat haal ik denk ik wel makkelijk ?

Ohnee mommy.. Wat een dag heb je achter de rug! Gelukkig is wel alles goed en mocht je weer naar huis. Toch is steeds spannend lijkt mij. Wat kan helpen tijdens het plassen is met lauw water erover heen gieten als je gaat plassen, dan prikt het misschien minder erg. Ik heb dat advies gekregen na mijn bevalling.
Met mij gaat het wel.. Ik heb op sommige momenten dat ik me niet goed voel en wat dat dan is.. Geen idee. Ik heb woensdag weer controle en dan wil ik het bespreken. Ook vind ik het wel zwaarder worden.. Met regelmaat harde buiken en menstruatiepijn. Morgen 39 weken.. Dus nog eventjes! 

Jeetje Mommy,  dat klinkt niet fijn. Toch geen blaasontsteking hoop ik? Wel prettig dat je in ieder geval thuis bent en hopelijk kun je wat rust nemen en voel je je snel lichamelijk beter. Sterkte!

Eindelijk heb je verlof Mie! Knap dat je t volgehouden heb zeg en nu even genieten van je vrije tijd.
Klinkt niet fijn mommy. Succes maar weer, volgens mij ben jij straks al gebroken als de bevallig nog moet beginnen. 
Ook nog weekje tot de uitgerekende datum Daiskuh. We zijn dag na elkaar uitgerekend. Nog even geduld. 

Hey meiden! Weer een klein berichtje van mij. Allereerst nieuwe mama's gefeliciteerd!! Allemaal verschillende bevallingen! Zo bijzonder hoe het bij iedereen anders is. En voor de rest nog een aantal in afwachting en wat stille willies ;) ben benieuwd!
Thijmen is vandaag alweer 3 weken oud. Hij doet t nog steeds goed. De borstvoeding is helaas gestrand. Wegens een plots overlijden in de schoonfamilie is mijn productie opeens flink gekelderd. Thijmen dronk een stuk slechter. Met mijn partner afgelopen donderdag besloten dat wij op kunstvoeding over gaan. En sindsdien hebben we een heel tevreden jongetje. Morgen gaan we nog wel naar de chiropractor om te kijken of alles fysiek goed is met hem. Ik twijfel hieraan vanwege de hevige bevalling. We gaan het zien :) 

@ mie, eindelijk verlof!! Geniet ervan! Je hebt t verdiend!
@mommy, wat een verhaal! Intensieve dagen achter de rug. Poeh
@daiskuh, hou vol. Die laatste weken zijn echt heel pittig maar het is nog t maar eventjes! Gewoon lekker veel rusten en niet teveel doen ;)

Ooh lekker Mie, geniet ervan!
ei mommy! Fijn dat alles goed is maar klinkt enorm onprettig. Rustig aan!
Happy leuk weer te lezen. Gecondoleerd allereerst! Jammer van de BV maar fijn dat dit ook werkt voor de kleine Thijmen. Niets zo fijn als een tevreden voldaan kindje!
hier een ronde bolle buik, lijkt anders te staan dan normaal en nog harder dan normaal. Zou t dan toch binnenkort komen met 40 weken. 

Gecondoleerd HappyH! Rot. En vervelend dat de borstvoeding erdoor gestrand is. Maar flesvoeding is gelukkig ook prima spul en Thijmen is tevreden :)
Sterkte mommy!
Spannend ikwijjij, zou fijn zijn! Beter dan 42 weken in ieder geval ?
Mie, wat fijn, eindelijk verlof. Nu een hele dag met de benen omhoog op de bank met een boek of zo ? heerlijk! Ik wens je nog een paar dagen rust toe :)

Terug
Bovenaan