Wat een dag! We zijn ondertussen thuis hoor, na een dagje ziekenhuis. Mn bloedwaardens waren allemaal goed, en in mijn plas waren er erg weinig eiwitten te vinden. Wel bleef mijn bloeddruk hoog, dus moet ik woensdag weer op controle bij mijn verloskundige met schone urine en om bloeddruk te meten. Ik ben helemaal gesloopt, lichamelijk vooral. Mijn rug doet enorm veel pijn, en heb al een aantal harde buiken gehad. Plus heb enorm veel druk onderin mn buik alsof de klein heel erg aan het drukken is... En wat doet plassen zeer zeg pffffff.... Na de eerste katheter bij de verloskundige was alles beneden nogal gezwolle en gevoelig, maar in het ziekenhuis wilde ze weer met een katheter urine opvangen. Alleen dat ging heel lastig omdat het gaatje nog kleiner was vanwege dat t zo gezwollen was, waardoor ze tot aan 3x toe een schone katheter moest proberen..... Plassen brand nu zo erg en ik bloed als een rund daar beneden. Maar goed, baby en ik zijn gezond verklaard en dat is belangrijk. Vrijdag zijn we uitgerekend, en dat haal ik denk ik wel makkelijk ?