Uitgerekend eind mei/begin juni

Joeeeeee!!!!??‍♀️
Nora is geboren op 26 mei, om 01:09. Ze weegt 3925 gram en is 51 cm. Ik zou naar het ziekenhuis gaan om te slapen, maar bij het toucheren bleek dat ik al 4 cm ontsluiting had. Teveel om de slaapmedicatie te krijgen, na overleg; ik ging bevallen!?
Om half 11 hebben ze mn vliezen gebroken. Toen kwam een weeënstorm van 2 uur lang, had 1,5 minuut rust. Ruggenprik gekregen maar was helaas te laat (ontsluiting ging als een malle), dus de weeën kwamen er dwars doorheen. Ik had zo’n enorme persdrang dat ik eindelijk mocht persen? 40 minuten geperst, en daar was ze dan? Half uur later de placenta. Heb een aantal inwendige hechtingen maar het valt mee. 
Borstvoeding gaat als een malle. Het is zo ontzettend bijzonder!! En ze doet het zo goed, zo fijn. Mijn lichaam is aardig naar de klote, vooral mn bekken. Door de weeënstorm kon ik niet (op advies van de bekkenfysio) op handen en knieën bevallen, dus mn bekken hebben een enorme opdonder gehad. 
Heb veel last van naweeën, is een goed teken natuurlijk, maar wel vervelend. Maar ik hoef maar naar Nora te kijken en alles is dan meteen goed. 
Ik wilde een kort verhaaltje typen, maar dat is redelijk mislukt? Ik heb jullie verhalen niet gelezen want zit echt in een enorme bubbel, en  ik vind die bubbel héérlijk!!!!
Dus ik ga weer terug in mn bubbel, en Nora lekker aanstaren. 
Veel liefs!

Eindelijk chocola, gefeliciteerd! En al weer een prachtige naam! Wij hebben al een Nora in de vriendenkring, anders was het bij ons ook een serieuze kandidaat geweest!
Mie, geniet van je verlof! Het is je zo gegund, die rust!
Happy, gecondoleerd. Wat heftig zo’n verlies net na je bevalling! Wel heel fijn dat Thijmen zo’n tevreden ventje is, ook met kunstvoeding. Die kunstvoeding is tegenwoordig ook hartstikke goed en het geeft je ook wel weer wat meer vrijheid. Dat is ook fijn denk ik.
Mommy, er blijft je weinig bespaard zeg, pfff. Onder de douche plassen kan idd helpen, dat schijnt ook te helpen bij blaasontsteking.
Daiskuh, slim om even aan te geven idd. Misschien hoort het gewoon bij de laatste loodjes, maar je weer maar nooit.
Slaap lekker alvast allemaal, morgen weer babynieuws?

Gecondoleerd HappyH! Jammer dat de borstvoeding niet door kon gaan, maar begrijpelijk met zo'n heftig nieuws. Het belangrijkste is dat jullie een tevreden ventje hebben en jullie er samen achter staan.
Gefeliciteerd Chocolade! Wat een snelle bevalling heb je gehad zeg. Blijf vooral lekker in de bubbel!!
Ja het hoort allemaal bij de laatste loodjes! Ik ga het gewoon bespreken om een plan te hebben voor als de bevalling voorlopig nog niet gaat beginnen. Het is nogal een eigenwijze, dus ik verwacht ook wel voorbij de 40 weken te gaan. ? Maar mijn bekken beginnen een beetje tegen te werken. Ik las trouwens dat je darmen dus idd kunnen reageren op de harde buiken enz. Dus vandaar dat ik afgelopen weekend me zo ziek voelde en ook diarree had. Bizar dat het allemaal met elkaar samen hangt! Begrijpelijk ook wel weer, want alles zit in buik. ?
Voor iedereen een goede nacht! :) 

Bedankt voor de advies, Daisy! Ik ga het zeker proberen want durf telkens maar niet te gaan ? Heb enorme hoofdpijn dus ik ga zo lekker slapen. Morgen mag ik uitslapen, dan gaat mijn vriend met Novellatje er uit ? Ik snap jouw gevoel helemaal, hoor. Nog eventjes indd! We zijn op het einde, gelukkig! Het kan ieder moment ?
Gebruiker; ik was eigenlijk al bang dat ik een blaasontsteking had. Maar heb nu zoiets van... als ik eerst geen blaasontsteking had, heb ik em nu wel pffff.. aauuwww... gelukkig ben ik indd thuis en kan ik zo lekker mn bedje induiken! ❤
Nou he Jippie haha, gelukkig krijgen we meestal een adrenaline kick van een bevalling als vrouw zijnde! 
Jeetje Happy.. gecondoleerd zeg. En veel sterkte! Je kindje zal hoe een ook blij zijn met wat je doet! 

Mie geniet maar even lekker van je rust! 
Wittechoco Congratulationnnssss ? Eindelijk, he! Tis je zo gegund! Geniet maar lekker van Nora! 
Tulipa nou he, het was me maar een heftige dag hoor haha! 

Slaaplekker iedereen, hopelijk Morgen weer baby nieuws indd! ❤

Happy gecondoleerd, heftig zeg!
Chocolade, gefeliciteerd met jullie meisje. Wat een mooie naam! En lekker genieten nu.
Mommy ik ben helaas ook heel erg bekend met blaasontstekingen. Het helpt om een kommetje lauwwarme kamille thee in de toiletpot te zetten en daar even boven te 'stomen'. Ik hoop dat je kunt slapen vannacht.
Fijne nacht allemaal...

Terug
Bovenaan