Uitgerekend eind mei/begin juni

Gecondoleerd Happy, jammer dat daardoor de borstvoeding enorm terugliep. Gelukkig is kunstvoeding een goed alternatief. Ook al had je misschien veel liever nog gewoon verder willen voeden.
@Witte Chocolade, kijk 's aan, daar is ze eindelijk! Gefeliciteerd! Nu lekker genieten van je bubble? maar jeetje wat een verhaal zeg, fijn dat het ineens wel heel snel ging. 
@ Mie, heel fijn dat je verlof eindelijk begonnen is. Je hebt het verdiend. Nu samen met kans op het wachtbankje. Mij benieuwen wie er de volgende is. Ik denk zwangerYes. ;-) laat de baby maar komen! 

Haha, ik hoop het G-G! Ik wil wel eens. 41+5 ?? nooit gedacht dat te halen ? kom maar op met de kleine baby! Ben zo benieuwd ?. Maareh, tot nu toe nog geen baby dus 

Nachtvoedingsmomenten zijn ideaal om even het forum bij te lezen ??
Sanne gefeliciteerd met Liva! Fijn dat jullie dochtertje is geboren.
Wittechocola, hoera voor Nora! Wat heerlijk dat ze er ook eindelijk is. Daar heb je lang op moeten wachten. Fijn ook dat de bv goed gaat. Dat gaat hier ook als een 'tiet' (flauw) maar ik vind dat echt de meest bijzondere momentjes samen! En die bubbel... Die is er na 6 dagen nog steeds kan ik je zeggen ?.
Leuk om te lezen dat er steeds meer dames richting de 40w gaan. Daiskuh, Jippie, Gebruiker, Mie en andere ladies.... Succes met de laatste loodjes en beterschap met de blaasontstekingen en griepjes (@Mie, eindelijk verlof! Rust lekker uit!)
Speciale knuffel voor Zwanger yes. Jouw geduld wordt zwaar op de proef gesteld. Ik hoop elke keer dat tenminste van jouw kant een baby berichtje is. Dat heb je nu wel verdiend! Ik blijf met spanning meelezen!
Aaron is vandaag alweer 6 daagjes oud. Zo bijzonder, en ik huil nog steeds elke dag kraamtranen omdat ik niet wil dat ie groter wordt dan dit. Dit is te lief. Hij gaat alweer lekker richting geboortegewicht dus ik ben best trots dat de bv zo goed loopt na de keizersnede ? helaas wel kloofjes maar daar werken we aan. Niets om ermee te stoppen nu (@HappyH gecondoleerd nog... Ik kan me goed voorstellen dat je op fles bent overgegaan. Goed besluit! Beter een tevreden baby dan ellende met bv!)
Tot zover de 'korte' update ?

Gecondoleerd Happy! Wat naar.. fijn dat jullie ook tevreden zijn met het alternatief. En dat jullie kleintje t er zo goed op doet ook! 
Chocola, gefeliciteerd met je meisje! Even goed bijkomen van de bevalling nu.
leuk dat het zo goed gaat Veraa! Dat bv vind ik idd ook zo bijzonder. En als ze er dan van groeien is dat helemaal mooi! Ik kan opeens moeten huilen van geluk ook, zó bijzonder allemaal, zo’n minimensje in huis opeens. 
Nog efkes en dan heeft het hele forum zo’n ukkie! Nog even genieten, uitzieken of relaxen in de laatste dagen en dan begint t avontuur! Benieuwd wie de volgende is!

Gefeliciteerd chocola!! Lekker genieten in je bubbel en bijkomen. 
En happy gecondoleerd!
Zwangeryes voor jou komt het nu echt dichtbij. Hoop dat het nog uit zichzelf begint... Maar wat een geduld heb jij moeten hebben zeg. 

Haha verschrikkelijk hè. 41+5, kom op :p
Maar veraa, dat klinkt heel mooi! Herstel je zelf al goed? En wat fijn dat de borstvoeding gewoon op gang komt!
Hier echt continu de opmerking dat ik op moet schieten ? ja hallo ?

Wat een ontzettend lieve berichtjes allemaal van jullie. Doet me goed!! Ik twijfel nog regelmatig of ik hier goed aan heb gedaan maar dit soort berichtjes sterken me weer in het besluit wat we hebben genomen:) 

Happy, natuurlijk heb je er goed gedaan. Het belangrijkste voor een kindje is volgens mij dat de mama zelf zo veel mogelijk rust en ontspanning heeft. Ik heb bij een goede vriendin gezien hoeveel stress het geven / op gang krijgen van borstvoeding op kan leveren. Die ging er bijna aan onderdoor. Borstvoeding is niet heilig, het is heel fijn als het wel lukt, maar gelukkig zijn de alternatieven ook prima!

Terug
Bovenaan