Uitgerekend eind mei/begin juni

Bij mij begon het de vorige keer met 6 weken jippie, dus geen zorgen hoor! Sommigen krijgen ook nergens last van!
Ik kan ons pittige avondeten echt niet meer verdragen nu :(. Alles met te veel smaak belandt in de wc of ik krijg het echt niet weg. Bah. Zit ik aan de droge pasta

@Gebruiker. Nee, van onze tweede. We hebben al een dochter van bijna 18 maanden. 
Blij dat ik mee mag praten hier, haha. 

Even een update:
Verlies elke x als ik naar de wc ga helder bloed wel wat maar zeker minder dan bij menstruatie nu 1,5 dag en net ook. Vanaf woensdag was het bruin en 1 veeg. Nog steeds nauwelijks kramp verder. maar het bloeden komt er niet vanzelf uit heb nu steeds maandverband omdat ik het dan kan zien maar die blijft schoon ik heb ook nog geen stolsels.. iemand ervaring mee?
ik ga morgen meteen verloskundige bellen wil echt morgen een echo (voor zo ver dat lukt) kunnen ze dan zien met 5w+3d dat het mis is? Had al veel gegoogled maar dan staat er dat ze vaak vruchtje nog niet zien.
hoop echt op duidelijk ja of nee weet wel bij een ja kan het nog verkeerd gaan 
Ze hebben wel Spoednummer of de huisartsen post maar dacht als het komt, komt het dan helpt dat ook niet toch? Ben verder wel rustig.

@AvB89
fijn om weer wat van je te lezen. Spannend. Het is wel vroeg voor een echo, ik heb geen idee. Straks zien ze niks maar is het toch wel goed als je een week later gegaan zou zijn. Lastig he.. Gelukkig heb je geen krampen en stolsels meer verloren. Kan dus alle kanten op gaan. Positieve hoop houden! 

Ik ben met vlagen misselijk. Vaak als ik in de ochtend vroeg op sta, maar soms ook nergens last van. 

Avb eng joh. Ik ben benieuwd of je sneller een echo kan krijgen .Hangt er inderdaad ook vanaf of ze met jouw termijn überhaupt wel wat kunnen zien wat hoop geeft.. anders kan ik me voorstellen dat dat niet lukt of dat ze dat niet doen. Maar als je verloskundige zelf een echo kan maken dan zullen ze dat vast snel kunnen plannen :).
Hier nog steeds misselijk, vooral als ik weinig eet. Dat vond ik nogal jammer want ik eet nu dus de hele dag en kom nu al aan.. waardoor mensen weer gaan vragen of ik zwanger ben en zo, dus dan moet ik liegen.. maargoed dat is ook niet anders hoor.. ik ben erg benieuwd wanneer ik een echo mag .eerst de 23e naar de VK voor een intake, ik denk dat ik dan 9 weken ben.. maar dan kan zij ook nog niks voelen dus dat is maar afwachten .Ik zou het leuk vinden als ik nog in oktober op echo kon! En anders maar november hoor .

AVB; als ik dat hoor, klinkt dat als een bloeding tijdens de zwangerschap. Je baarmoeder en baarmoedermond is zo doorbloed, dat je makkelijk bloedingen kan hebben. Hoop dat de vk je morgen gerust kan stellen.
zwanger Yes; heel herkenbaar. Mijn darmen zijn ook zo van slag, dat het al lijkt of ik 4-5 maanden zwanger ben. Vanochtend gewogen en er is toch ‘maar’ 1 kg bij, ondanks dat het er dus wel 5 lijken. Is dat bij jou ook? 

Bedankt voor jullie lieve reacties hou jullie op de hoogte!
zo verschillend he per verloskundige hier kreeg ik eerst afspraak voor echo en week later voor 1e intake. Hier doen ze ook echo’s maken bij de verloskundige ja.
vervelend van jullie misselijkheid!
en van die opgezette buiken weet je niet meer wat je aan moet doen om het te verbergen he.
fijn weekend iedereen! 

@ zwanger yes
Wat doen ze laat een echo bij jullie, is dat normaal? In welke omgeving woon je? Hier dus een tweede zwangerschap en een eerste echo rond 7 weken. Dat heeft eigenlijk iedereen hier en is niet op eigen kosten. Knap dat je het zo lang vol houdt om te wachten! Vreselijk als mensen vragen of je zwanger bent, daar kan ik echt niet tegen. Zelf gelukkig geen ervaring mee. Tot 20 weken vorige keer zag je niks. Zal nu wel anders zijn met een tweede :p  

Terug
Bovenaan