Uitgerekend eind mei/begin juni

Zwanger Yes jeetje wat houd die van jou het vol! De kleine zit gewoon veel te lekker ? nog maar een enkele dag en dan zullen jullie elkaar toch echt zien!
Leuk te lezen dat iedereen met baby het zo goed doet, de BV lekker loopt en de tranen om alles vloeien klinkt stiekem wel grappig. Happy, kunst is inderdaad tegenwoordig net zo goed. De belangrijkste bv heeft Aaron al gehad!
nog twee dagen dan tik ik de 40 weken aan. Erg bijzonder zo baby zo lang bij je te hebben. Ondanks dat ik alle lichamelijke klachten had die je kan bedenken toch van genoten. Al merk ik wel dat mijn lichaam nu op aan het raken is. Waar vorige week nog om de dag een goede nacht en dag zat is het nu dag en nacht achter elkaar pijn aan de buik, hard en is geen positie meer fijn. Naast dat voel ik me gek genoeg wel goed. Kortom, de kleine beeb mag best komen. Sorry voor me klaag zang, eens moest de eerste zijn en fijn dat zo even te kunnen tikken!

@Happy Zoals IkJijWij ook zegt. Je kindje heeft het belangrijkste bv al gehad! De anti stoffen die je je kindje hebt meegegeven. Je mag heel trots zijn echt. Weet je, als het zo'n gedoe wordt is dat voor jou en kindje ook niet leuk, dat geeft alleen maar een hoop stress. Kan je beter naar de kv, waar je kindje het ook goed op doet. Neem het jezelf niet kwalijk, echt niet. 
Spannend IkJijWij! Natuurlijk ben je het nu wel zat, je wilt gewoon ook graag je kindje in je armen. Heel begrijpelijk. Klagen mag altijd, het is allemaal al zwaar genoeg. Ik denk dat wij het als geen ander weten hoe zwaar. 
@Mommy, hoe gaat met jou, heb je nog veel last gehad van je blaas?
Straks naar de verloskundige, ben benieuwd. Ik voel me goed dus verwacht ook niks. Altijd fijn om even het hartje te horen. 

HappyH zolang je je gevoel volgt, dan doe je het beste!! Dus twijfel daar niet aan. 
Vera wat fijn dat het zo goed gaat! Jullie mannetje groeit goed zeg. Ben je zelf ook goed aan het herstellen?
Zwangeryes.. Ligt er al wel een plan klaar? Of wachten jullie gewoon geduldig af? Ik hoop niet dat ik nog zolang door blijf lopen.. Mijn kindjes worden een beetje ongeduldig! ?
Hoe ver ben jij nu G-G? 

@Ikjijwij, Aaron is van mij, volgens mij heet het kindje van HappyH Thijmen ?. Maar al die jongetjes... Ik haal ze ook nog wel eens door elkaar 
Niet twijfelen hoor HappyH! Je doet het goed.
Mijn herstel gaat redelijk. Wel echt nog veel pijn aan de wond helaas en ik kan echt gewoon niet heel veel. Dus ik pak heel veel bedrust om het herstel te bevorderen zodat ik zo snel mogelijk zelf Aaron een badje kan geven enzo. Gelukkig mag ik wel knuffelen en voeden en verschoon ik af en toe een luier. Mag niet klagen. Er is al een grote vooruitgang sinds de operatie. Maar het kost tijd...

@Ikjijwij, Aaron is van mij, volgens mij heet het kindje van HappyH Thijmen ?. Maar al die jongetjes... Ik haal ze ook nog wel eens door elkaar 
Niet twijfelen hoor HappyH! Je doet het goed.
Mijn herstel gaat redelijk. Wel echt nog veel pijn aan de wond helaas en ik kan echt gewoon niet heel veel. Dus ik pak heel veel bedrust om het herstel te bevorderen zodat ik zo snel mogelijk zelf Aaron een badje kan geven enzo. Gelukkig mag ik wel knuffelen en voeden en verschoon ik af en toe een luier. Mag niet klagen. Er is al een grote vooruitgang sinds de operatie. Maar het kost tijd...

Goh..  Na een bezoek aan de verloskundige vanmorgen, flink gerommel. Na een hoop twijfelen ben ik er achter dat er toch echt iets is begonnen!! Kan nog wel even duren, maar ook niet lang meer :) Ik heb er zin in om hem te ontmoeten. :) :)

Terug
Bovenaan