Uitgerekend eind mei/begin juni

Succes Annemieke!! Spannend! 
Nog eventjes G-G.
Fijn dat het goed gaat Vera! Idd lekker rustig aan doen. Fijn dat je wel voor je mannetje kan zorgen!
Ik moet morgen op controle.. Ik ben heel benieuwd! 

Oeh Annemieke, spannend! Zet hem op hoor! Ik duim voor een spoedige en soepele bevalling!
Daiskuh, ik mag morgen ook weer op controle. Precies 38 weken dan, ben benieuwd weer!

Succes Annemieke,  dan heb je ook niet erg lang van je verlof kunnen genieten. Ik ben vandaag uitgerekend maar volgens mij zit ze nog prima, iets meer harde buiken dan  normaal. Ben benieuwd hoe het met Mommy en zwangeryes is.

Happy je doet het zeker goed, twijfel er niet aan! Alleen jij weet wat het beste is voor jou en je kindje ❤
Ikjijwij ik snap het helemaal. Ik tik over 3 dagen de 40 weken aan, en hoe mooi het ook was mag het van mij ook zeker komen nu. 
Was alles goed bij de verloskundige GG? Hier gaat het goed. Sinds vanochtend geen last meer gehad van mn blaas of bloedverlies. Morgen ochtend om half 9 gelijk controle bij de verloskundige... Hopelijk is dit keer alles goed! 

Wat spannend zeg, Annemieke! 
Veraa probeer nu maar indd zoveel mogelijk te rusten zodat je straks alle tijd hebt voor de kleine! Voor je het weet kan je zelf helemaal aan de gang ❤
Vandaag heeft mn lieve vriend geregeld om samen nog 1 keer met zn 2e wat te gaan doen vóór de baby komt. Novella is naar mn papa gegaan van 3 tot half 8 en wij zijn naar Aladdin geweest in de bios en zijn daarna Mcdonalds gaan afhalen ? Was super leuk en ontspannend. We keken al zo lang uit naar die film, heeeerlijk! En we vermoeden dat het voorlopig de laatste keer was haha ? Morgen ochtend hoor ik of alles verder goed is bij de verloskundige en of ik dan gewoon weer normaal op controle mag komen. 

Happy, gecondoleerd! 
Chocolade, gefeliciteerd met nora! Wat een verhaal! Even denken te gaan slapen om vervolgens gewoon keihard te gaan bevallen!
Hier gaat alles zijn gangetje met Dex! Heerlijke baby, weinig huilen, veel knuffelen en zo’n mooi ventje. 
Ik heb wel wat moeite om de week voorafgaand aan zijn geboorte te plaatsen. Praten levert automatisch tranen op, nog wel wat werk aan de winkel dus. Maar hij maakt uiteindelijk alles goed. Wondgenezing loopt gelukkig wel goed. Ben vrij mobiel maar wordt wel direct terug gefloten zodra ik teveel doe. Gelukkig remt mijn vriend me wel af en stuurt hij me naar bed ofzo!
ik hoop voor jullie dat jullie wondertjes snel komen.. Ik ga weer mijn baby stalken ?

@Annemieke, spannend hoor! Veel succes! 
@Mommy, bij de verloskundige was alles goed, eigenlijk precies wat ik ook had verwacht. Bloeddruk 100/50 mooi laag, maar dat is ie altijd al geweest. Alleen beetje last van m'n stoelgang, de verlos zei dat ik op een nuchtere maag 2 glazrn lauwwater moet drinken, schijnt te werken. Nou ja als ik er straks rond 2/3 uur uit moet om te plassen ga ik dat zeker ffies proberen.  Blij dat het met jou ook weer beter gaat, en hopelijk blijft het zo. Nog 3 dagen tot de uitgerekende, wordt wel weer spannend hè.
Hebben jullie ook gekeken naar toe Bevallen met.... Op tlc? Ik heb m voor de helft kunnen zien. Ik werd meteen weer terug gezogen naar m'n eigen bevalling 2 jaar terug. Maakt me een beetje emotioneel ook. Dat was zo heftig allemaal. Ik ging er toen zo blanco in, nu weet je allemaal hoe dat allemaal gaat. Nou, dat wordt nog wat. Ik denk dat ik morgen maar even de uitzending opnieuw kijk en dan helemaal. Vind het ook wel fascinerend. Ik vind het trouwens een echt mooi beroep, de verloskunden. 
Fijne nacht dames, en Annemieke, zet m op;-) 

Terug
Bovenaan