Uitgerekend eind mei/begin juni

Yeahh eindelijk daar is hij zwanger yes! Het wachten is beloond. Nu lekker genieten van jullie mannetje!
G-G.. Ik heb het programma niet gezien. Ik vond dat toen ook heel lastig met een tweede bevalling. De eerste heb ik toen ook niet als zo positief ervaren, maar daardoor wist ik tijdens de tweede bevalling wel heel goed wat ik wilde en nodig had. Bij deze derde bevalling vind ik het ook weer spannend worden door de dingen die je al weet. Geen een bevalling is hetzelfde..
Gebruiker.. Neem de tijd om alles te verwerken. Tijd voor jezelf en je grenzen bewaken is erg belangrijk! 

Gefeliciteerd zwanger yes, wat een vlotte bevalling! Volgens mij moet ik nog wat meer mensen feliciteren maar ben de draad een beetje kwijt. Ik lees alles, maar onthouden? Sorry!
Hier gaat alles goed, is het leuk om ook een baby eind mei / begin juni aan te maken? Ik heb zelf momenteel niet echt vragen oid, maar dan kunnen we elkaar daar op de hoogte houden van onze baby's. 

Wat fijn dat hij daar eindelijk is Zwangeryes... gefeliciteerd! Hopelijk maken jullie het goed. 
Hier weer een lekker nachtje met veel plassen, zweten en rare dromen. Ach ja.. nog eventjes denk ik dan maar. Ben benieuwd naar de volgende baby. 

Zwanger yes: jeeeej gefeliciteerd! Hoe heet hij? Of heb ik daar hormonaal overheen gelezen?
@CLB goed idee een opvolgtopic!

Terug
Bovenaan