Uitgerekend eind mei/begin juni

Wauw ZwangerYes dat was zeker een snelle bevalling. Heeft het strippen toch nog wat uitgehaald. Je hebt wel wat geduld moeten hebben voor ie eindelijk zou komen. Maar dan is ie er wel snel. Nu genieten. Wat is zijn naam? Hoeveel woog hij? 
Ach Jeetje Mommy, wat vervelend nou weer. Klinkt als een zwangerschapvergiftiging. Veel succes in het ziekenhuis. 
@Daiskuh Nou ja, ik heb er geen nare ervaringen mee gehad ondanks dat ik 3 volle dagen bezig was met de weeënstorm toen. Toen eenmaal de ontsluiting er was leek het wel te vlotten. Maar ja, pijn deed het evengoed wel, deed alles zonder pijnstilling. Ik was het dagen daarna eigenlijk zo weer vergeten, ik denk dat ik straks als alles weer begint dat ik het weer weet en denk waar ben ik aan begonnen. Maar goed, daar probeer ik niet aan te denken. Ik laat het allemaal maar weer op me afkomen. 

Jaa zwanger Yes daar is hij dan! Gefeliciteerd!! Ook ik ben wel benieuwd naar zijn naam ?.
aah balen mommy! Sterkte!
ik heb het programma gezien gisteren! Mooi programma! Zo van dicht bij alles van iemand mee te maken maar ook hoe verschillende bevalling een en twee was qua hoe de persoon het ervaarde en mee maakte. Ik trek me daar gelukkig voor mijzelf weinig van aan en zie wel hoe jet bij mijzelf gaat . Al hoop ik natuurlijk de minst pijnlijke haha. 

Dank jullie wel! Ik ben weer thuis. In het ziekenhuis bleken mn waardes allemaal goed ondanks de hoge bloeddruk, alleen zagen ze wel een stijgende lijn in de hoeveelheid eiwitten in mijn urine. Ik zit net onder de grens van 30 met 29, wat maandag 23 was. Vrijdag weer controle en als het dan verder gestegen is, word ik opgenomen.

Pfff.. Mommy! Je blijft zo maar bezig zeg.. Gelukkig zijn de waardes eronder, maar ik kan me voorstellen dat het emotioneel ook wel wat van je vraagt steeds horen dat het niet goed is en uiteindelijk is het goed genoeg om naar huis te gaan. Wat natuurlijk wel fijn is om thuis te zijn! Hopelijk is vrijdag de uitslag goed! 

Klopt het is heel vermoeiend en ik heb het ook aangegeven in het ziekenhuis. Vandaar dat zij de controles vanaf nu hebben overgenomen. Als ik ziek word of hoofdpijn krijg, of misselijk ben moet ik direct bellen. Als de bevalling zich aankondigt mag ik wel mijn verloskundige bellen. Ik hoop dat de baby gewoon komt vandaag of morgen en dat ik niet weer het hele ritueel moet herhalen in het zkh met kans dat k word opgenomen... Ik ben er zo moe van allemaal

Proficiat zwanger yes! Wat een recordtijd...! Hopelijk daardoor niet teveel last erna, en alles goed gegaan?! Benieuwd idd ook naar zn geboortegewicht, ze verwachtten ook een groot kindje toch?
Annemieke, spannend! Ben benieuwd hoe t met je is nu! 
Oh shit mommy... wel een heel gedoetje zo op t eind he. Hopelijk snapt je kleintje de hint en pakt ie zn boeltje bij mekaar om te vertrekken naar de echte wereld ? 

Ik deel de naam even nog niet ? maar hij weegt 4140 gram, ik heb hem nog niet gemeten maar hij lijkt redelijk lang te zijn. Allemaal niet abnormaal natuurlijk gezien hij ook vrij lang bleef zitten bij me... Hij heeft nog een beetje moeite met goed op temperatuur blijven, maar met een beetje ondersteuning gaat het goed. Hij slaapt heel goed en veel (nu nog wel) en drinkt goed aan de borst. Dus ik ben hartstikke blij en gelukkig. 
De impact van mijn mega snelle bevalling (duurde blijkbaar van weeën tot geboorte zelfs maar een uur en 20 minuten) valt heel erg mee, ik word door de kraamzorg steeds teruggefloten. Dat is weer wat anders dus .. 
Voor jullie allemaal sterkte met de bevalling, de ziektes of net niet ziektes en ziekenhuis bezoeken. 

Terug
Bovenaan