Uitgerekend eind mei/begin juni

ZwangerYes, wat fijn dat het zo goed gaat! Wat heb jij een snelle bevalling gehad! Gelukkig heeft het verder geen impact.
Gefeliciteerd Annemieke! Er komt zeker veel op je af, maar neem lekker de tijd voor alles.
Ik ben gister op controle geweest en alles was goed. De baby is nog steeds niet ingedaald, maar ze verwacht niet dat dit een probleem oplevert. Ze denkt dat als de bevalling begint, dat hij gelijk indaalt. Ze heeft voor mijn dochter een aftekenkalender gemaakt en dit geeft haar veel rust. Dus dat scheelt voor mij ook. Ik houd het nog wel even vol. We wachten geduldig af. ?

Gefeliciteerd Annemieke! Geniet er maar lekker van ❤
Wat fijn dat het goed gaat zwangeryes!
Hier hetzelfde verhaal Daiskuh. Wel ingedaald maar kan dr koppie nog te veel bewegen. Ze kan nog een klein stukje zakken. 
Vanochtend werd ik wakker met flinke hoofdpijn, maar dat is alweer minder geworden. Ik merk dat ik erg moe ben en best wel tegen morgen op kijk. Heb weinig geduld vandaag. Novella is heel erg de peuter puber aan het uithangen, ons nestje kittens van 5 weken is enorm actief en ze komen dus ook steeds overal waar ze niet mogen zijn. En de moederpoes is ook een partij stout ineens, brood van Novella dr bord stelen enzo pfff.. Weetniet wat er in de lucht zit vandaag maar ben niet amused...

Gefeliciteerd zwanger yes en Annemieke!! Weer een paar moeders erbij :) Superleuk! 
Jeetje mommy je maakt t wel spannend zo de laatste weken met alle onderzoeken en ontwikkelingen. Intensief ook! Hoop voor je dat er toevallig een bevalling in  de lucht zit ;) 
Hier alles nog steeds stabiel. Thijmen groeit lekker op de flesvoeding. We zijn ook even bij een chiropractor geweest, omdat ik het vermoeden had dat hij erg geleden heeft onder de lange bevalling. Dit bleek het geval, zijn nekje is behoorlijk stijf. Hierdoor drinkt hij ook krampachtiger wat kan leiden tot darmkrampen en reflux. Dat herkennen we wel bij hem. Nu 1 behandeling gehad en gelijk veel verschil! Hij is echt veel rustiger. Zowaar gisteravond tussen 19.30 en 23.30u geslapen!! Konden wij even mooi een film afkijken, dat was ook voor het eerst sinds tijden. Ben benieuwd wat de behandeling nog meer brengt!

Gefeliciteerd Annemieke met de geboorte van Eddie! Ik hoop dat de bevalling goed is gegaan?Happy, wat goed dat jullie naar de chiropractor zijn gegaan en dat het al resultaat heeft, super fijn! Hier nog steeds alles rustig, controle was ook goed gisteren. 

Terug
Bovenaan