Uitgerekend eind mei/begin juni

Mommy, begrijpelijk dat je op ziet tegen morgen en je je dag niet hebt! Het vraagt lichamelijk en emotioneel erg veel van je op dit moment. Is je vriend/man thuis vandaag? Anders een extra momentje voor jezelf plannen. Even een rustmomentje alleen op je slaapkamer of lekker even me-time met een lekker bad of douche? Ze zullen allemaal wel merken dat er iets gaat gebeuren.. Maar dat maakt het voor jou nu niet makkelijk! Doe rustig aan. 

Gefeliciteerd Annemieke!!! Lekker genieten nu samen.

begrijpelijk mommy! Succes alvast mocht het nog niet allemaal begonnen zijn.
vandaag 40 weken!!! Meneer zit nog lekker. Gisteren met controle wel al afspraak moeten maken voor week 41 het strippen. Maar 70 procent bevalt tussen week 40 en 41 dus komt vast komende week?

Proficiat Annemieke! Genieten en relaxen nu :) 
balen mommy... morgen weer een dag.. pittig als alles ff samen komt! 
Leuk zo’n kalender daiskuh! 
En goede zet happy, fijn dat t m helpt! 
Ik heb vandaag vh eerst t rustuurtje aan begin vd middag gehad en had daardoor opeens na 15u nog n hele middag! Heb heerlijk op de bank gezeten met m en wat lekkers en gewoon een tijdschrift gelezen, hoe fijn! Alleen heb ik nu wel een tiet die op ploffen staat dus hij mag nu wel bijna wakker worden? 

Het is rustig op het forum! Natuurlijk ook al veel die bevallen zijn. Leuk om te lezen hoe het met jullie kindjes gaat. Wel veel jongens tot nu toe voor mijn gevoel.
Mommy succes vandaag weer! 
Ikjijwij spannend wanneer hij komt!! 
Zelf nog 5 dagen tot de uitgerekende datum. Klinkt heel dichtbij! Maar mag onderhand wel komen. Ik hou er toch soort rekening mee dat het zomaar zou kunnen komen en zeker als het dan wat rommelt of als ik wat steken voel dus heel relax zit ik niet meer. Hoe is het met de andere dames??

Jippie hier hetzelfde. Steeds als ik meer steken krijg, dan zit ik af te wachten dat het of doorzet of dat het toch weer wegzakt. En eigenlijk verwacht ik nog niet te gaan bevallen. Mijn dochter kwam op de uitgerekende datum en mijn zoon ging over de datum. Dus we zullen zien.. ? Ik ben zelf alleen 8 juni jarig, dus ik hoop een deze dagen of erover heen. Spannend.. 
Succes vandaag Mommy! 

Mommy succes weer vandaag!
jaa word wel steeds dichterbij nu. Voor jou gaat het ook hard nu Jippie! Gewoon nog lekker dingen blijven doen hoor, lekker je gedachten ervan af want voor je het weet duurt het nog anderhalve week. Zelf vandaag ook nog samen de deur uit geweest en leuke spulletjes voor het huis gekocht. Wat meer hardere buiken maar ondanks dat is het fijn nog dingen te kunnen doen. Heerlijk zo weekje dat vriendlief weinig hoeft te werken ivm Hemelvaart. 

Altijd mee gelezen en iedereen gevolgd.
Voor de dames die al bevallen zijn proficiat allemaal!! Er zitten een hoop indrukwekkende en heftige zwangerschappen en bevallingen bij. 
Wij vanacht na 40+2 ouders geworden van dochtertje Bobbi.. Lekker frummeltje en zo erg genieten en verliefd aan het zijn.
Voor de dames welke nog aan het wachten zijn, zet hem op!!! Er kan binnen 5 minuten opeens verandering in komen!!!

Liefs en een mooie tijd gewenst allemaal!!

Terug
Bovenaan