Uitgerekend eind mei/begin juni

Even een update tussendoor: Ik lig in het ziekenhuis met hoge bloeddruk 150/110 en heb daarvoor snel werkende medicatie gehad. Ik heb enorm veel heftige en pijnlijke harde buiken die er voor hebben gezorgd dat mn baarmoedermond in korte tijd nogal week is geworden. Er is een hoop proteïne in mn urine gevonden, dus grote kans dat ik vanavond word gehouden en is de vraag of ik vanavond of morgen word ingeleid, of dat ze aankijken of de bevalling doorzet! 

@Steffie gefeliciteerd met je kleine meid. Hoe was je bevalling? 
@Mommy Jeetje, je hebt het behoorlijk te verduren zeg! Ik hoop voor jou dat de bevalling door gaat zetten! Heel veel succes!
@Daiskuh Ja, wie weet. Kan ook een leuk verjaardagscadeau wezen toch? Het is afwachten maar. 

Gefeliciteerd Steffie!
oef mommy, het zit je niet mee zeg! Hoe voel je je zelf? Hopelijk zetten je hadde buiken door in weeeen en beval jij nog lekker uit jezelf. Duim voor je dat hoe t loopt het wel goed verloopt, sterkte!!

Steffie gefeliciteerd met Bobbi! Leuke, stoere naam!!
Mommy, heel veel sterkte! Er blijft je weinig bespaard...
Hier af en toe krampjes, maar verder nog geen spoor van een baby. Ben wel al twee dagen heel moe. Mijn arm op tillen is bij wijze van spreken al te veel, net zo’n lappenpop haha. Voor dit weekend wel al een afkoelbadje geregeld voor in de tuin om het wat aangenamer te maken! Verder zijn we helemaal klaar en lummel ik dus maar een beetje rond.

Gefeliciteerd Steffie! Geniet van jullie frummeltje.
Wat balen Mommy! Ik ga voor je duimen dat het door gaat zetten en dat je van alle ellende af bent en niet ingeleid hoef te worden. We denken aan je en sterkte!! 

Ik voel me niet zo lekker nee, en vind het ook allemaal erg spannend. Ze hebben zojuist bevestigd dat het zwangerschaps vergiftiging is en dat ik zo snel mogelijk moet bevallen.. 

Tulipa klinkt als een goed idee zo badje met het komende weer dit weekend!! Lekker rustig aan, hopelijk worden je spieren dan ook wat ontspannende en minder vermoeid!
oh dus toch mommy, klote! Sterkte en succes de komende uren en met de bevalling!

Terug
Bovenaan