Uitgerekend eind mei/begin juni

Dank jullie wel ladies. Dit is dan voorlopig even mn laatste bericht ? Ze hebben geen plek hier om me in te leiden. We wachten even af hier of de medicatie goed aanslaat voor mn hoge bloeddruk, en zoja mogen we met eigen vervoer door naar een ander zkh waar ze wel plek hebben om me in te leiden. Als net niet aanslaat, moet ik met de ambulance, maar vermoed dat net wel goed komt. Vind t anders zo overdreven haha... Ik ben super zenuwachtig en kan het ergens nog niet helemaal geloven, maar ik laat het allemaal op me af komen en hoop op een gezond kindje en soepele verloop. 

Oeee heel veel succes mommy!!!! Hoop dat alles goed zal verlopen. Je hebt al pittige weken gehad dus hoop dat je snel je kindje in je armen hebt.
Daiskuh haha wel makkelijk 2 op 1 dag jarig. Hoef je t maar 1 keer te vieren.
Dat badje is inderdaad een goed idee. Ik blijf maar gewoon even binnen denk ik... of dat ik een koud voetenbadje buiten neerzet.

Ikjijwij ben het helemaal eens met je dat het heerlijk is die korte week van vriendlief. Tijd gaat ook veel sneller. Al moet ik zeggen dat hij het weekend wel lekker vol gepland heeft met eigen en gezamenlijke afspraken. Ik blijf ook niet binnen hoor. Nog lekker gaan zwemmen vandaag en nog regelmatig afspraken of naar de winkels etc.

Oh mommy wat een gedoe zeg! Dat is het beste wat je kan doen.. Het op je af laten komen. Succes en sterkte!
Hier gaan we ook een badje op zetten voor de kindjes. En als het te warm is, dan ga ik er ook gewoon lekker in. ?
Succes allemaal met de warmte! 

Na heel lang met jullie mee te lezen maar niet te kunnen reageren omdat ik niet kon inloggen is er een wonder gebeurt. Ik sta ineens ingelogd :) uit het niets.

Morgen ben ik 39 weken, maar al aardig klaar mee na een zware zwangerschap (ff klagen ;))
afgelopen woensdag 1cm ontsluiting en gestript. Sindsdien onwijs onrustig in mijn buik (harde buiken, en ons meisje bijna non stop hyper), vannacht en vanmorgen slijmprop verloren. Hoop zo dat het op gang komt!!! Anders donderdag ballon geplaatst en vrijdag ingeleid maar liever op de natuurlijke manier.

Hallo lieve medemoeders en wachtende mama's,
Hier 2 dagen geleden bevallen van Diba, 3320 gram en 50 cm na een super snelle bevalling van 4 uurtjes. Was al aan het persen toen de VK binnen kwam dus ben thuis bevallen. Alles gaat super goed met Diba en met mij en ook de borstvoeding komt goed op gang. Succes met de hitte die eraan komt, geniet van de kleintjes die er al zijn en voor iedereen die nog aan het wachten is; zet 'm op! ?

Wow gebruiker, dat is snel gegaan dan! Gefeliciteerd met de geboorte van Diba! En ook jij succes in je kraambed met die warmte ? Ik hoop dat ze hier nog even blijft zitten tot na het weekend zodat we even op ons gemakje van het lekkere weer kunnen genieten ipv weeën op te moeten vangen haha.

Terug
Bovenaan