Uitgerekend eind mei/begin juni

Dat is zeker een snelle bevalling gebruiker! Gefeliciteerd! 
@Gebruiker, misschien was dat inderdaad een teken dat je lekker met ons mee moet kletsen:p We zijn op dezelfde dag uitgerekend, ik ben morgen ook 39 weken. Spannend hè. Hopelijk komt je bevalling natuurlijk op gang. 
@Mommy, hoe is het nu met jou? Is de baby er al. Ik vind het overigens een beetje naar dat je gewoon naar en ander ziekenhuis wordt gestuurd omdat er geen plek voor je is. Whut...? Nou ja, ik hoop dat je goede nacht hebt gehad en dat je inmiddels je kleintje al in je armen hebt. 
Hier alles nog rustig. Ik begin het wel zat te worden dat ik s nachts na 2 uur slaap er al uit moet om te plassen. Vaak is het weer zo moeilijk met weer inslapen, zeker als mijn vriend ook niet erg van het stil is. Ben vanmorgen maar weer op de bank gaan liggen.

Succes er ijker komende dagen!
gefeliciteerd gebruiker met de geboorte! 
Daiskuh haha helemaal gelijk heb je! Gewoon languit erin haha.
Tulipa, ja stiekem hoop ik net als jij dat het na de warmte komt. Puffen met dese temperaturen...
Vandaag een lekker rustig dagje op de planning na gisteren. Onder het afdak loungen! Gisteren avond kwam ik tot het besef dat ik meneer nog niet gevoeld had maar wel al zo 20 harde buiken gehad. Rustig liggen, voelen, plagen, douchen niets hielp. Dus moest even naar het ziekenhuis maar meneer deed het goed op de monitor. Ook op de echo was te zie dat hij heerlijk om zijn as bleef draaien en wurmen. Wss daardoor zo een gespannen buik waardoor ik hem er niet doorheen voelde.
redden jullie het nog in de warmte dames? En nieuwe baby’s?

Pff ik vind het buiten echt bloedheet en merk gelijk dat mijn voeten opzetten, terwijl ik helemaal niet veel last had van vocht vasthouden. Het forum flipt bij mij ook sinds gisterenavond. Hij schiet elke keer van boven naar beneden en terug dus zoekt nogal lastig de juiste link. Vast ook last van de warmte haha. Ik merk de laatste week wel dat de kleine wat rustiger is en ik vaker denk van heej heb m maar weinig gevoeld. Maar als ik m dan voel, steken voeten en billen ook flink uit.
Gefeliciteerd gebruiker!

Gebruiker gefeliciteerd!
Succes met deze temperaturen allemaal! Hopelijk niet te veel puffen en gedoe ? 
Hier gaat alles nog helemaal goed! Ben in de wolken met de kleine man. Hele lieve kraamhulp, top!

Ooh dat schiet niks op met de site zo!
ja warm is het wel buiten he. Misschien helpt een lauw voetenbadje iets? Hier is het onder het tuinhuisje met de beentjes omhoog gelukkig redelijk te doen. 
Fijn dat je de baby nog wel voelt, als het te weinig is vergeleken met anders ook gewoon bellen werd mij verzekerd. 

Bij mij werkt de app ook maar halve bak.. Hij schiet ook steeds omhoog en naar beneden, maar ik ben bij gelezen.
Gefeliciteerd gebruiker! Je hebt een snelle bevalling gehad zeg. Nu lekker bijkomen en genieten!
Andere gebruiker.. Spannend dat het al zo rommelt. Waarom gaan ze je al inleiden? Bij mij willen ze het strippen zo lang mogelijk uit stellen. Ik ben volgende week 40 weken en als ze iets gaan doen, dan is dat pas met 41 weken.
Wat een hitte he.. Vooral lekker niks doen en lekker relaxen!! De kindjes zitten hier lekker in het badje te spelen, dus die kunnen ook even afkoelen. Hopelijk gaat er niemand overdag aan de slag.. Dan vannacht maar. ?

Met 41 weken pas strippen Daiskuh? Ik mag woensdag met 40 weken al als ik dat wil en mag aangeven wanneer ik het allemaal niet meer trek. Maar ons kindje is natuurlijk al die tijd wel te groot dus 42 weken vindt ze eigenlijk ook geen goed idee. Ben blij dat jij ook een haperende app hebt dan ligt het niet aan mijn toestel.
Zwangeryes wat fijn dat je leuke kraamhulp hebt en de kleine het zo goed doet. Lekker genieten dan. Voor jou ook warm nu dan.
Ikjijwij ik weet het inderdaad want de vorige keer had ik natuurlijk ook gebeld. Maar ik maak me geen zorgen. Ben ergens ook wel blij dat hij de laatste tijd niet zo hyperactief meer is.

Ze kwamen er zelf mee eigenlijk daiskuh. Ze merkte denk ik aan mij dat ik behoorlijk op ben. Slikte voor mijn zwangerschap prednison vanwege erge eczeem, en heb dus moeten stoppen toen ik wist dat we nog een kindje wilde. Ik sliep heel slecht door de zwangerschap net als de meeste van jullie en daardoor word mijn eczeem ook erger. Als gevolg heel veel jeuk en helemaal niet meer slapen. Neerwaartse spiraal dus. Ik heb nou voor om de dag een slaapmedicatie ( geen standaard temazepam want die werkte niet) zodat ik een beetje energie heb voor de bevalling dadelijk. Maar goed het blijven medicijnen en te vaak is niet goed voor de baby. Daarbij door het niet slapen (want zelfs met deze pillen zie ik het meestal nog 6.00 worden) zat ik er psychisch ook doorheen. Heb gelukkig nog een onwijs lieve zorgzame puber van 13 rond lopen die ook aandacht wil dan alleen maar een emotionele mamma die nergens energie voor heeft maar ze vonden het wel goed zo. Ik ben met de inleiding net geen 40 weken maar de kleine doet het super en ben voldragen in principe. Dus onwijs blij dat ze er zelf mee kwamen en er niet zo heel moeilijk over doen.

zo haha heel verhaal geworden ?

Terug
Bovenaan