Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat heb je een pittige zwangerschap gebruiker! Heb je ondanks alles wel wat kunnen genieten? Fijn dat ze je inleiden en dat je mogelijk van veel kwaaltjes af bent. En iig beter gaat slapen.. En ook kan genieten van je kleintje en grote puber. Ik kan me voorstellen dat je op bent. Heel veel sterkte! 
Als ik het niet meer trek, dan zullen ze eerder iets doen. Maar tot nu toe geen reden om eerder actie te ondernemen.. Ik houd het nog wel vol, maar ik hoop niet dat het te lang gaat duren. Mijn bekken waren stabiel, maar sinds 2 dagen meer last. En die pijn breekt wel op merk ik. Ze gaf aan dat ze eerder strippen niet adviseert, omdat ik mogelijk dan slaaploze nachten krijg en dat het wellicht niet doorzet. En dus meer uitgeput bent. Dit heb ik namelijk bij mijn eerste bevalling gehad. Ik ben toen niet gestript maar wel uitgeput door de voorweeën een week lang. We wachten maar geduldig af en laten de controle maar los. ?

Bij mij deden ze strippen ook pas tegen de 41 weken (dagje eerder) omdat het eerder ook vaak alleen zinloze weeën geeft. En dat deed het bij mij die 4 keer dat ik gestript ben ook.. 
Pittige zwangerschap inderdaad gebruiker!
Daisy sterkte met de bekkenklachten

Aha vandaar!! Ik moet er nog even over nadenken, maar denk dat ik het wel laat doen. Ze zei wel dat het mogelijk nog niet kon als het nog te hard en dicht was, maar dan weten we dat ook maar zei ze. En ik denk dat ik toch maar tot max 41 weken ga dus dat weekje overleef ik dan wel.
Maar gebruiker wat pittig zeg! Jeuk word je helemaal gek van. 

Ja de jeuk is echt zwaar vervelend om gek van te worden. Als ik nu geweten had wat het strippen te wegen bracht had ik het ook niet laten doen hoor. Inderdaad wat jullie zeggen veel onrust en loze voorweeen. Sindsdien heb ik helemaal geen rust meer, maar ja dit wist ik niet vooraf en hoopte dat het net het juiste zetje gaf.

ondanks alles geniet ik wel degelijk momenten hoor. Als ik alle spulletjes zie staan en van de bewegingen/hikjes in mijn buik (tegenwoordig zijn die bewegingen heftiger en pijnlijker helaas hahah)en daar de reactie op van mijn man en dochter die dat natuurlijk helemaal fantastisch vinden. We kijken er alle 3 naar uit om ons kleine meisje in onze armen te houden. Dus alles is uit eindelijk voor een goed doel ??

Hey dames!
Ik heb me nogal afzijdig gehouden de laatste maanden omdat ik echt op was, maar onze tweeling is tien dagen geleden met 37.2 ter wereld gekomen. Onze meisjes, Flor en Soe, doen het super en mochten gelijk mee op de kamer. Ikzelf heb wat meer gesukkeld met een zware bloeding achteraf. Dat heeft mijn herstel nogal vertraagd, maar beetje bij beetje kom ik wat boven water. :)
Voor de dames die al bevallen zijn: waarmee hebben jullie het meeste last? Welke kwaaltjes hebben jullie zoal? 

Xxx

Gebruiker.. Bij mijn tweede bevalling hebben ze mij gestript met 40+5 en toen heeft het wel doorgezet. Ik ben toen smiddags gestript en snachts zijn mijn vliezen gebroken. En sochtends kwamen de weeën op gang. Dus het is moeilijk te voorspellen of helpt. Fijn dat je wel kan genieten van de zwangerschap en dat je dochter en man ook benieuwd zijn! Leuk om dat zo met je dochter te kunnen delen.
Gefeliciteerd feline! Balen dat je nadien een bloeding hebt gehad. Ik zit nog te wachten op mijn bevalling.. ?

Zooo mijn voeten zijn vanavond ineens mega dik geworden, vol met vocht. Echt niet normaal. Heb mn benen maar even omhoog, maar ze tintelen helemaal. Hebben jullie daar geen last van na vandaag?
Gefeliciteerd Feline!! Wel vervelend dat je nog zo'n bloeding gehad hebt. Ik wacht dus ook nog.

Gefeliciteerd feline!! Tsja die kwaaltjes. Het verschilt echt per dag hoor! Maar de eerste dagen vooral t meest last gehad van een beurs gevoel en spierpijn, bij mij m.n. in de benen vanwege t lange persen en benen in beugels bij de bevalling. Ik verloor ook veel vocht dus veel gezweet. Het nabloeden was te vergelijken met een zware menstruatie. Inmiddels bijna 4 weken later druppel ik alleen nog wat. Verder wel aardig hoofdpijn gehad. Niet echt naweeën, wel na een paar dagen flinke pijn aan de hechtingen. En last but not least, in de eerste weken was de boel beneden nog gezwollen maar toen de zwelling wegtrok bleef een soort gevoelloosheid die er nog steeds is, alsof er een verdoving in zit. Ben ervoor bij de huisarts geweest maar dit schijnt maximaal tot 1,5 jaar (!) Na een bevalling nog normaal te zijn. Ik hoop van harte dat t weg trekt. 
Voor alle nog zwangere lezeressen.. sorry voor al deze info. Jullie kunnen niet meer terug :p nee flauw. Het is gelukkig voor iedereen anders! 

Terug
Bovenaan