Uitgerekend eind mei/begin juni

Update: verloskundig vond het niet goed klinken. Had ik zelf ook wel gedacht. Krijg nu met 7 weken een echo om te kijken nu kunnen ze idd nog niks zien zei ze.
maar ik moest rekening houden dat dit het begin van miskraam is. Had dit zelf ook gedacht gaat echt niet hoe het bij jullie gaat.
bedankt voor jullie steun! En ik wens jullie een goede voorspoedige zwangerschap toe!

Avb89 ik heb echt bewondering voor dat je dit allemaal deelt. Toen ik afgelopen mei een miskraam kreeg heb ik me ziek gemeld en een maand lang volledig afgesloten voor de hele wereld muv directe familie.
Ik blijf voor je hopen dat de 7weken echo goed is een kleine kans is tenslotte nog steeds een kans. 

Jaa ik kan hier lekker anoniem van me aftype en verder alleen tegen Mn vriend kwijt wil me ouders ook niet vertellen nu Mn moeder word daar heel zenuwachtig van kan echt niet aan doen..
bedankt daarvoor! Voel mezelf wel rustig opzich heb alleen 1 probleem vrijdag een feest waar we het al maanden over hebben maar als het nog gaat zoals nu en niet erger word wil ik liever niet gaan... maar ik weet geen smoes het is met vrienden..?

Wat rot avb, sterkte en ik hoop nog stiekem op een goede echo. 
Ik woon in de regio Kennemerland, hier is de eerste echo gewoon de termijn echo.. beetje jammer ja, in de meeste regio's is de eerste echo met 8 weken hè? Wij hebben ook maar 2 echo's, alleen de officiële. 
Ik heb wel de intake eerder nu, werd vandaag gebeld of het 16 oktober kan! Dus ik ben erg benieuwd. We moeten dan voornamelijk een vragenlijst doorlopen. En dan krijg ik op dat moment een verwijzing mee voor de echo en dan moet ik een afspraak maken in het echocentrum. Ik verwacht nu een week of 7 te zijn, zo iets.. dus dan heb ik denk ik over 3 of 4 weken een echo. Ik baal nog steeds stiekem een beetje omdat ik niet weet hoe ver ik nou ben :p. Maar goed, ik ben zwanger en dat is natuurlijk al geweldig :p.
Ik zie er inderdaad ook uit alsof ik vijf kilo ben aangekomen. Is er bij mij ook 'maar' 1. Lastig te verbergen. Ik merk wel echt dat deze zwangerschap eerder zichtbaar is dan de eerste hoor.. 

Kan je je niet ziek melden avb? Een buikgriep of zo? Ik kan me voorstellen dat je er dan geen zin in hebt. Laat je gewoon je vriend gaan en blijf jij thuis. Of jullie hebben beide iets verkeerds gegeten ;). Wel rot hoor 

@avb ik zou gewoon zeggen dat ik ziek ben. 
@zwangeryes klopt. Gemeente Nijmegen heeft de afspraak dat alle zwangere recht hebben op een echo rond de 8 weken. Super fijn. 

Iedereen gefeliciteerd! 
Hier 1 okt een dikke positieve test gehad na 5 dagen in spanning wachten :)
23ste afspraak voor de eerste echo, zo spannend! 
Groetjes marieke

Avb wat ontzettend rot zeg!! Ik blijf duimen dat t toch nog goed komt. Verder zou ik vrijdag ook zeggen dat je ziek bent en je vriend laten gaan.

Bij ons is de echo normaal ook rond de 10 weken. Ik mag alleen met 7 weken naar het ziekenhuis vanwege een eerdere bbz. Ik heb dan ook nog geen verloskundige gebeld of een intake gehad. Ik wacht volgende week het ziekenhuis maar af. Verder het hele weekend echt buikpijn gehad en ik ben ontzettend moe. Ook heb ik af en toe steekjes aan de rechterkant vooral als ik uitstrek en dan ben ik gelijk heel nerveus dat het weer een bbz is maar nu in mn rechter eileider. Brrr ik moet er niet aan denken!

Terug
Bovenaan