Uitgerekend eind mei/begin juni

Hier na mijn mega snelle bevalling eigenlijk bizar weinig last van kwaaltjes nu.. had een eerstegraads ruptuur maar geen hechting, de eerste drie dagen brandde dat tijdens het plassen, maar dat is nu na 4 dagen echt bijna weg. Verder eigenlijk nergens last van dus. Heb alleen in het ziekenhuis een bacterie opgelopen in mijn voet waardoor ik bijna niet kan lopen. Zit nu aan de antibiotica. (Echt slippers mee naar het ziekenhuis!) Dus ik heb eigenlijk alleen last van die voet. (Die is ook mega dik nu ) En stuwing begint nu.. bloedverlies is ook weinig eigenlijk, zowel na de bevalling (150ml) als nu in de kraamverbanden.. gek hoor, de eerste was wat dat betreft echt veel zwaarder herstel... Oh en de eerste twee dagen had ik naweeën tijdens het voeden. Nu gelukkig ook niet meer. En mijn zoon maakt echt alles goed, heerlijk jochie?
HappyH, die gevoelloosheid had ik bij m'n eerste wel, nu niet. Duurde toen een jaar ongeveer. Vet gek hè.. 
Feline gefeliciteerd! Twee gezonde kinderen ?

Hi! Ook weer ff een berichtje van mij! Alles gaat goed, vannacht zowaar de eerste nacht doorgeslapen! Hopelijk was dit niet eenmalig want 6 uurtjes slaap achter elkaar voelt alsof ik herboren ben!
Ik had na de bevalling last van aambeien, dat was echt zwaar irritant en pijnlijk. De eerste dagen leef je nog op de adrenaline merkte ik. Dag 4 en dag 5 in de kraamtijd waren pittig, hechtingen (had er 3) begonnen te trekken. Werden er dag 6 uit gehaald. Eerste keer ontlasting was ook wel ff een momentje waar ik tegenop zag maar viel mee. Plassen eerste keer inderdaad wat branderig. Qua bloedverlies, nu na 3 weken nergens meer last van. In het begin echt veel kraamverband gebruikt, 2 achter elkaar in een ‘oma onderbroek’. 
Beurs gevoel daar beneden bleef lang aanhouden. Ik heb sinds een paar dagen ook weer betere controle over de spieren bij het plassen en ontlasting. 
Succes voor de dames die nog moeten! En gefeliciteerd nieuwr mama’s! 

Feline, dubbel gefeliciteerd!! Wij zijn nog in afwachting van de kleine meid dus over kwaaltjes achteraf kan ik nog niet mee praten. Ik dacht vannacht na het plassen even dat het begonnen was, maar volgens mij was het gewoon een soort kramp in mijn blaas Haha. Mijn vriend begon meteen te ijsberen, daar moest ik dan wel weer erg om lachen. 
Jippie, mijn voeten waren ook dikker dan anders, maar nadat ik s avonds een uurtje in het zwembadje had gelegen (met warm water hoor), was dat een stuk minder. Ik heb gisteren eigenlijk weinig last gehad van de warmte, overdag veel binnen geweest waar het vrij koel was en vanaf een uur of half zes buiten gezeten. Vannacht ook tegen de verwachting in goed geslapen!

Feline proficiat met de 2 kleintjes!
Hier een keizersnede gehaddus heel andere kwaaltjes natuurlijk. Wel psychisch helemaal van slag. Zit nu op dag 11 en huil nog steeds iedere dag kraamtranen van geluk. Maar ook angstig voor alles waar die kleine aan gaat worden blootgesteld en verdrietig omdat ie zo snel groeit.... Dan denk ik echt stop de tijd! Blijf lief en klein! Kan ik ook om janken. Dus vooral mega emo

Gefeliciteerd voor gebruiker en feline! Fijn dat het goed gaat! Kalmpjes aan herstellen dan...
De rest kan het puffen beter uitstellen tot na zonsondergang... poeh lekker temperatuurtje ineens! 
Ik heb vooral pijn gehad van de hechtingen/wond. Dat wordt nu snel minder (na ruim 2 wk). Maar wel na 10-15min lopen een drukkend/zwaar gevoel van onderen... geloof dat Mn bekkenbodem echt een oplawaai heeft gehad. Wel balen want dan moet ik echt weer even gaan zitten of liggen.. en veel oefeningen doen dus. Herkennen jullie dit?

Hai allemaal!
Even een berichtje van mijn kant, want heb al heel lang niet van me laten horen? Heb ook nog niks terug gelezen. Die enorme wolk en bubbel is erg lekker moet ik zeggen. 
Met Nora gaat alles super goed. Ze is inmiddels al een week oud en ze doet het super. Voeden gaat goed, slapen gaat goed. We hoeven niet te klagen!
Vanmorgen was de laatste dag van de kraamzorg, toch lekker om je huis weer voor jezelf te hebben. We hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat. Ervaring in kinderopvang+ moeder zijn is een top combinatie! Nora heeft vanmorgen voor het eerst met mij gedoucht, en ze genoot enorm. Ik ook uiteraard?
Met mij gaat het goed, helaas enorm veel last van mn bekken maar dat was natuurlijk te verwachten. Gisteren teveel gedaan, dus even een enorme stap terug. Je hoofd wilt zoveel, maar je kan het niet. Heb ik ongeveer 8 maanden gehad in mn zwangerschap, dus ben dat onderhand wel zat. Maargoed, aan chronische bekkenpijn heb je helemaal niks. 
Iedereen die nog bevallen is en ik niet heb gefeliciteerd; gefeliciteerd!? Wat is het toch een enorme bijzondere gebeurtenis in zn geheel. Dat gevoel dat je voor die kleine hebt, en met de dag groeit. Zo fijn en bijzonder. 
Ik zal af en toe eens kijken hoe het hier gaat, maar niet zo intensief als voorheen?
Liefs!!

Wat leuk om te lezen dat er al wat kleintjes geboren zijn van harte gefeliciteerd! Geniet ervan samen!!

(weet niet of jullie nog weten was in de start van deze groep ook lid)

Terug
Bovenaan