Hier na mijn mega snelle bevalling eigenlijk bizar weinig last van kwaaltjes nu.. had een eerstegraads ruptuur maar geen hechting, de eerste drie dagen brandde dat tijdens het plassen, maar dat is nu na 4 dagen echt bijna weg. Verder eigenlijk nergens last van dus. Heb alleen in het ziekenhuis een bacterie opgelopen in mijn voet waardoor ik bijna niet kan lopen. Zit nu aan de antibiotica. (Echt slippers mee naar het ziekenhuis!) Dus ik heb eigenlijk alleen last van die voet. (Die is ook mega dik nu ) En stuwing begint nu.. bloedverlies is ook weinig eigenlijk, zowel na de bevalling (150ml) als nu in de kraamverbanden.. gek hoor, de eerste was wat dat betreft echt veel zwaarder herstel... Oh en de eerste twee dagen had ik naweeën tijdens het voeden. Nu gelukkig ook niet meer. En mijn zoon maakt echt alles goed, heerlijk jochie?
HappyH, die gevoelloosheid had ik bij m'n eerste wel, nu niet. Duurde toen een jaar ongeveer. Vet gek hè..
Feline gefeliciteerd! Twee gezonde kinderen ?
HappyH, die gevoelloosheid had ik bij m'n eerste wel, nu niet. Duurde toen een jaar ongeveer. Vet gek hè..
Feline gefeliciteerd! Twee gezonde kinderen ?