Uitgerekend eind mei/begin juni

Feline, gefeliciteerd met het dubbele geluk! 
Leuk om te lezen hoeveel verschillende verhalen er niet alleen tijdens de zwangerschap zijn maar ook erna en wat me ongeveer te wachten staat!
Hier gelukkig geen gepuf dit weekend, vanaf vanacht mag het haha. Het warme weer is bijna weer overleefd. Heerlijk in het windje aan het water achterin de tuin. Helaas wel vandaag strakke huid van het vocht. Andere dames, houd vol he! 

Haj allemaal,
ook weer even een update van mij. Met mn 40w2d ook deze warme dag doorgekomen haha. Kon het vandaag redelijk van me afzetten maar ik vind het toch erg lastig omgaan met het afwachten en de teleurstelling als het telkens niet doorzet. 
Al behoorlijk aan het rommelen de laatste weken, dus ik hoop zo dat ze snel gaat komen.
succes met het afkoelen vanavond ;-)

Herkenbaar confetti! Hier rommelt het ook al eventjes.. Vooral afgelopen week. Steeds denk ik zal het dan nu eindelijk doorzetten, maar helaas.. Al is het wel fijn om niet met deze hitte te moeten puffen. Maar na vandaag kan het komen.
Lekker in je bubbel blijven zitten witte chocolade!!
Ik houd ook veel vocht vast, maar is ook niet gek met deze hitte en de laatste loodjes. Lekker met je voetjes omhoog! Allemaal nog even volhouden.. Al is het wel weer tijd voor babynieuws toch? :) 

Avb bedankt! Ik herinner me je zeker nog! Zag dat je weer 20 weken zwanger bent nu ongeveer? Van harte gefeliciteerd ?
Hier alles nog een heerlijke bubbel?
Veraa lekker al die emotionele buien. Ik vind ook dat hij veeeeeeel te snel groeit :( dat is wel erg moeilijk soms ? maar ook goed natuurlijk, het is niet anders 

En het regent en onweert al. Gaat het lekker weer wat afkoelen. Al was het inderdaad binnen goed te doen en afgelopen nacht vond ik het net als jij erg meevallen Tulipa. Nu maar even in bad om te kijken of mijn voeten ook weer willen slinken.
Ik vind het wachten nu ook wel lastig worden hoor. Zeker met alle baby's en kids om me heen dan wil ik hem ook zo graag vasthouden, maar tegelijkertijd vind ik het ook reuzespannend.

Dat heb ik ook Jippie! Ik schrok vannacht toch wel even toen ik dacht dat het misschien begon. Werd er helemaal zenuwachtig van. Die bevalling vind ik toch een partij spannend pffff. Vooral omdat je niet weet wanneer het begint ook... 
Vandaag met de warmte goed door gekomen. Hier ook al wat druppels en gerommel in de verte en buiten koelde het ineens hard af terwijl we net een rondje aan het wandelen waren. Op het verste punt begon het te regenen. Gelukkig konden we daar even schuilen bij mijn schoonzus haha, anders waren we kletsnat thuis gekomen. Ik ben benieuwd of er hier en daar wat in gang gaat vannacht. Ik verwacht zelf nog niets, maar je weet het natuurlijk nooit!

Ook heel herkenbaar van die ‘paniek’.
Hele tijd hopen dat er iets gebeurd en dan vermoed je iets en dan bedenken dat je ineens ‘nog vanalles moet’ haha.
Hopelijk doet het spookweer iets met de babietjes. Ik begin onderhand overal in te geloven ;-) 
Hebben jullie trouwens met dit weer ook extra veel babypakjes in de vluchtkoffer? Ik ben zo bang dat ik alleen maar te warme of juist te frisse kleren heb. Dus nu een halve kledingkast mee :’)

Terug
Bovenaan