Uitgerekend eind mei/begin juni

Even tussendoor hoor ?
Ik heb nog niks terug gelezen omdat ik goed ziek ben geweest gisteren van de zwangerschaps vergiftiging. Maar mijn lichaam heeft er voor gekozen om zelf aan de gang te gaan vanochtend ipv met de weeën opwekkers. Om 9u begonnen onregelmatige weeen, die om 13u over gingen in weeën om de 3 minuten maar nog niet lang genoeg om ontsluiting te vorderen. Om 16u waren ze dat ondertussen wel en had ik 3cm ontsluiting. Om 18u zijn mijn vliezen gebroken tijdens een wee en om 18:28 is onze dochter geboren; Elara Videl Jacoba Klaver ? Niet ingeleid hoeven worden dus! Niet gescheurd of geknipt dus geen hechtingen! En ook zonder verdoving gedaan, dus deze mama is trots. En voelt zich al stukken beter, niet ziek en heb lage bloeddruk weer. 

Wat fijn Mommy dat je niet ingeleid hoefde te worden. Klinkt al met al als een goede bevalling! Gefeliciteerd met Elara! Nu lekker bijkomen dat heb je dik verdiend! Fijn dat je bloeddruk ook al is gezakt!!

Wauw gefeliciteerd Mommy! Jammer dat je zo ziek was, maar wel heel fijn dat de bevalling uit zichzelf op gang is gekomen. Dat is een stuk fijner als weeënopwekkers. Fijn dat je bloeddruk al is gezakt en je je ook beter voelt. Mag je ook al naar huis of moet je onder controle zijn?
Ik heb gewoon dezelfde kleding in de vluchtkoffer zitten. Dit omdat de baby in het begin nog warm gekleed moet worden. Die moet eerst leren zichzelf warm te kunnen houden en die komt uit een lekker warm badje bij mama. ❤️ Hier rommelt het al de gehele dag en ik dacht dat het doorzetten, maar helaas. Heb wel toen straks mijn slijmprop verloren, maar dit wil niks zeggen. Kan een teken zijn, maar hoeft niet. Nu een poging doen tot slapen met deze hitte.. 

@ Mommy, gefeliciteerd met de kleine meid, we dachten al dat ze nu wel snel zou gaan komen deze dagen. Ik ben blij dat je bevalling goed is gegaan en uit zichzelf is gekomen. Jammer dat je daarvoor er zo ziek van was. Maar daar is dan! Nu lekker genieten. 
@Daiskuh, maar dat is al een heel goed teken hoor! Kan best dat het vannacht of morgen door gaat zetten, als je je prop bent verloren ook. Spannend hoor. Zal mij benieuwen! Ik weet nog met bij m'n dochter dat het ook begon met rommelen en daarna de prop verloren. Dezelfde dag zette het gelukkig door en beviel in de nacht. Wie weet gaat het bij jou net zo. Succes hoor!
Hier vandaag de 39 weken bereikt, nou ja, ik zie nu dat het al 12 uur is geweest 39+1 dus. Was een pittige nacht geweest afgelopen nacht, kon maar moeilijk de slaap vatten, en toen weer plassen en had het mega warm in bed, er rond 3 uur maar uit gegaan, nog zo rond 5 uur gaan slapen tot dochterlief rond 9en wakker werd. Overdag niet erg veel last van de warmte gehad. Maar stortte in de avond wel in, heb toen eventjes 2 uurtjes geslapen, mijn vriend heeft toen even voor onze dochter gezorgd en naar bed gebracht. Ik ga het zo weer proberen. Heb lekker alles in het huis open gegooid zodat het huis lekker kan afkoelen. Morgen weer een nieuwe dag, en hopen op niet weer zo'n helse nacht. 
@witte Chocolade, fijn dat je zo lekker geniet van je bubbel. ;-) 

Gefeliciteerd Momny met Elara! Wat een bizarre wending dat je lijf het, na al dat gedoe met de zw vergiftiging, toch zelf weer heeft opgepakt. Mooi!
@Zwsnger yes, fijn ik ben niet de enige dus die emo is en niet wil dat de tijd zo snel gaat??. Heb voor komende woensdag een newborn shoot gepland. Dan kan ik iets van dit moment bewaren ?.
Succes ladies voor wie het nu wel heel dichtbij komt! 

Gefeliciteerd mommy! Klinkt als een goede bevalling na pittige weken. Wat fijn ook dat je bloeddruk gelijk gedaald is.
Afgelopen nacht was 'waardeloos' het begon al met krampen of voorweeen geen idee en toen ik ging plassen verloor ik mijn  slijmprop. Verder de hele nacht hoofdpijn, rugpijn en regelmatig die krampen. Net met plassen weer een slijmprop... best gek vond ik dat. Er gebeurt dus wat in mijn lichaam. Ben benieuwd of het doorzet.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb ook gewoon dezelfde kleding in de tas zitten. Had al rompertje met lange mouwen en zonder mouwen ingepakt. En verder gewoon broekje, shirt lange mouwen, mutsje en sokken en een vest. En dat in 2 maten. 

Gefeliciteerd Mommy!
Nu lekker genieten en de ellende achter je laten :)
Hier was de nacht oké, vaak wakker maar wel redelijk kunnen doorslapen. Maar eens bedenken wat ik vandaag allemaal nog wil gaan doen haha. Man is de hele dag en avond weg voor werk, die hoopt stiekem ook dat ik hem in de loop van de dag bel dat hij naar huis mag komen ;-) 

Terug
Bovenaan