Uitgerekend eind mei/begin juni

Haha heel herkenbaar confetti. Mijn vriend vindt het ook niet erg als ik hem vandaag weg bel. Hij heeft door mij ook een verschrikkelijk nacht gehad.
Helaas is het nu weer rustig dus het zal wel niet gebeuren vandaag. Toch doe ik maar rustig aan, want ik heb wel elke keer nog krampen.

Jeej mommy gefeliciteerd! Het lange wachten is beloond :)
en jippie nog even volhouden! Pff, klinkt echt als de bekende zware laatste loodjes. 
Hier nog steeds alles goed :) thijmen groeit lekker door en is iedere dag weer tevreden! We genieten ontzettend van hem! 

Gefeliciteerd Mommy! Klinkt als een hele mooie bevalling. Fijn dat je lichaam ook gelijk niet meer ziek is!
oei wat een gespook vanacht bij jullie! Daiskuh rn jippie al een slijmprop verloren. Spannend dames of het dan ook daadwerkelijk bij jullie gaat gebeuren. Zo benieuwd.
mijn vriend zei gisteren avond ook al, laat maar komen haha. Ook hij zal dus best gebeld willen worden vandaag om naar huis te komen. Grappig dat zelfs de mannen er inmiddels zo klaar voor zijn.
hier in de vluchttas ook gewoon gelaten wat erin zat. Romper lange en korte nieuwe , twee setjes en mutsen en sokken. Ook het idee dat hij goed warm zal moeten blijven. Is het toch te warm kan er altijd een laagje uit.
vandaag 40+4. Dit had ik niet gedacht aan te tikken ?. Word al een week stipt om de twee uur wakker nachts, even plassen, pijn in de buik en val dan weer in slaap. lijkt het de ene dag te rommelen en de andere dag weer niks. Gelukkig zijn de warme dikke enkels/voeten/ondernemen weer geslonken en wachten we het gewoon af. Voel me gelukkig gewoon nog goed op dat het wat zwaar word na goed dus dat scheelt.
ik zal vast wat overgeslagen hebben maar soms onthoud ik het allemaal niet meer? succes vandaag weer dames

Oeh Jippie en Daiskuh, klinkt alsof jullie aan het eind van de laatste loodjes zitten, spannend!! Duimen dat het doorzet nu!
Hier alles nog rustig hoor, lekker lui dagje vandaag.

Haha die van mij nog niet... wel de hele dag door al rond de 15min pijnkrampen die dan even aanhouden dus ik denk weeën, maar het zet niet door. Word wel gek van die pijn maarja. Waarschijnlijk dus nog een slechte nacht. Woensdag pas uitgerekend, zou toch wel leuk zijn als hij dan precies komt. Al hoop ik niet nog 2 dagen die krampen te hebben. Wie weet bij Daiskuh wel? Ikjijwij jij bent ook alweer eventjes over tijd. En Tulipa jij bent volgende week uitgerekend toch?

Terug
Bovenaan