Uitgerekend eind mei/begin juni

Helaas geen babynieuws. Hier hetzelfde als bij Jippie. De gehele dag om de 10 a 15 minuten weeen, die toch wel krachtiger worden. Maar na x3 een wee is het ook wel weer een half uur tot een uur rustig. Ik heb vandaag wel de verloskundige gebeld, want ik verlies met regelmaat wat licht roze afscheiding. Lijkt zelfs in verbinding te staan met de weeën. De verloskundige gaf aan dat dit allemaal tekenen zijn dat de bevalling op gang aan het komen is. Maar helaas tot nu toe is er nog niks doorgezet. Dus we wachten vannacht maar af..
Tulipa.. Hoe lang moet jij eigenlijk nog tot de uitgerekende datum? 

Ahhh meiden! Ik dacht echt dat jullie allebei al een kleintje zouden hebben vandaag! Wie weer vannacht en zo niet dan hoop ik dat jullie nog wat slaap gegund is!
Ik ben de 12e uitgerekend, woensdag over een week dus. Deze woensdag nog een keer op controle en verder wachten, wachten, wachten. Vind het vooral spannend om te gaan slapen omdat ik het ook best een eng idee vind dat ik ineens wakker kan schrikken en dat het feest dan begint. Overdag maak ik me daar helemaal niet druk om, terwijl ik dan juist alleen thuis ben... Maf he?

Herkenbaar hoor Tulipa! Ik ben ook s nachts het meest zenuwachtig. Maar ik denk dat het ook komt omdat je dan toch minder snel de verloskundige belt ofzo en dat je het dan liever overdag hebt.
Ik ga een poging doen om zo te gaan slapen al weet ik dat het niet gaat lukken. Die weeën zijn zwaar irritant en worden idd net als bij Daiskuh wel pijnlijker inmiddels. Ook zoveel naar de wc geweest dat mijn darmen volgens mij ook wel leeg zouden moeten zijn. Als het morgen nog steeds om de 10 tot 15 min weeën blijven ga ik de verloskundige toch maar eens bellen.
Slaap lekker allemaal! Daiskuh jij ook succes vannacht.

Oh, wat jammer dames! Het was inderdaad zo stil vanmiddag dat ik eigenlijk ook wel benieuwd was of er alweer een baby geboren was. Maar helaas. Ik hoop voor jullie dat het snel op gang gaat komen. Ik hoop wel dat jullie nog even een goede nacht hebben. Misschien morgen wel een kleine babyboom*-:) 

Hey dames,

Even snel een berichtje, zondag avond moest ik me met spoed melden 38w6d vanwege uitval in me benen zakte steeds Door me benen ondanks me bekkeninstabiliteit. Eenmaal opgenomen ga je Door de malle molen, onderzoekjes inwendig/bloedtesten, na het inwendig onderzoek kwamen ze met de planning om het inleidingstraject te volgen dus eerst een balonnetje want baarmoeder was nog niet gereed, die zelfde nacht nog bleven de weeën enorm aanzetten en bleek ik al 2cm ontsluiting te hebben, dus ballonnetje er uit kreeg slaap medicatie want was op. Hielp goed ze moesten me zelfs wakker maken. Planning was inleiden en vliezen breken,  maar tijdens de ochtend bleek ik al 4cm ontsluiting te hebben en mijn weeën zetten zelf Door dus eindstand geen inleidingen , zelfs door de pijnstillers en medicatie  heen bleven de ween niet normaal komen en gedurende dag wilde het ontsluiten maar niet bleef op 5cm hangen  en ging kapot dus laatste optie ruggenprik of keizersnede,  keizersnede wilde ik het liefst niet maar moet het moet het. Dus dan maar de rugge prik eenmaal op de afdeling die ze plaatst werden de weeën enorm heftig was al vanaf eer gister avond 23.30uur bezig dus was op. Ik dacht ok 5cm dit wordt nacht werk en zei tijdens de weeën al tegen mijn mams ik moet poepen en kan het niet meer inhouden, waarop de verloskundige zei ik moet vanwege je ruggenprik een plaskatheter of hoe je het noemt in me blaas omdat je het plassen niet meer voelt, ik zal meteen je ontsluiting checkuh op dat moment 7cm en ineens corrigeerde ze zich ze zegt we gaan beginnen zijn hoofdje komt al zichtbaar te voorschijn en ik dacht wat klets je nou ik moet poepen en ze zegt ineens persen en later nog een keer persen en hup daar lag hij op mijn buik, was Door het snelle helemaal stil en verbaasd. Zo heb heb je 1.5 dag weeën en zo is hij er met 2 pers weeën.
Onze Kleine man heet Ilay Yaell.
Is geboren op 3 juni met 39weken.
Weegt 2826 en is 50 cm lang.
Veel succes voor de dames die nog mogen bevallen en dikke knuffel voor de kleine hummeltjes die al geboren zijn

Mommy Gefeliciteerd!! Wat is het uiteindelijk ineens snel gegaan zeg. En weten ze waar het uitval van je benen vandaan kwam? Of hebben ze die oorzaak niet gevonden. Nu lekker genieten van je kleintje! 

Terug
Bovenaan