Hey dames,
Even snel een berichtje, zondag avond moest ik me met spoed melden 38w6d vanwege uitval in me benen zakte steeds Door me benen ondanks me bekkeninstabiliteit. Eenmaal opgenomen ga je Door de malle molen, onderzoekjes inwendig/bloedtesten, na het inwendig onderzoek kwamen ze met de planning om het inleidingstraject te volgen dus eerst een balonnetje want baarmoeder was nog niet gereed, die zelfde nacht nog bleven de weeën enorm aanzetten en bleek ik al 2cm ontsluiting te hebben, dus ballonnetje er uit kreeg slaap medicatie want was op. Hielp goed ze moesten me zelfs wakker maken. Planning was inleiden en vliezen breken, maar tijdens de ochtend bleek ik al 4cm ontsluiting te hebben en mijn weeën zetten zelf Door dus eindstand geen inleidingen , zelfs door de pijnstillers en medicatie heen bleven de ween niet normaal komen en gedurende dag wilde het ontsluiten maar niet bleef op 5cm hangen en ging kapot dus laatste optie ruggenprik of keizersnede, keizersnede wilde ik het liefst niet maar moet het moet het. Dus dan maar de rugge prik eenmaal op de afdeling die ze plaatst werden de weeën enorm heftig was al vanaf eer gister avond 23.30uur bezig dus was op. Ik dacht ok 5cm dit wordt nacht werk en zei tijdens de weeën al tegen mijn mams ik moet poepen en kan het niet meer inhouden, waarop de verloskundige zei ik moet vanwege je ruggenprik een plaskatheter of hoe je het noemt in me blaas omdat je het plassen niet meer voelt, ik zal meteen je ontsluiting checkuh op dat moment 7cm en ineens corrigeerde ze zich ze zegt we gaan beginnen zijn hoofdje komt al zichtbaar te voorschijn en ik dacht wat klets je nou ik moet poepen en ze zegt ineens persen en later nog een keer persen en hup daar lag hij op mijn buik, was Door het snelle helemaal stil en verbaasd. Zo heb heb je 1.5 dag weeën en zo is hij er met 2 pers weeën.
Onze Kleine man heet Ilay Yaell.
Is geboren op 3 juni met 39weken.
Weegt 2826 en is 50 cm lang.
Veel succes voor de dames die nog mogen bevallen en dikke knuffel voor de kleine hummeltjes die al geboren zijn