Uitgerekend eind mei/begin juni

Mommymommy, gefeliciteerd met Ilay! Wat kan het toch raar lopen tijdens zo’n bevalling! Nu lekker uitrusten en wennen aan elkaar!
Hier wel weer een prima nacht. Wel vaak wakker om te plassen en pijnlijke gewrichten aan de kant waar ik op lig. Herkennen jullie dat ook? Heup, knie, enkel, vingers etc. Ik moet telkens draaien van zij, maar goed als dat alles is... Mag nog steeds niet klagen!
Hoe is het de dames met weeën vergaan? Ben benieuwd of het door heeft gezet of dat jullie nog wat hebben kunnen slapen. Succes vandaag! Ik duim hier voor babynieuws!

Gefeliciteerd mommy!! 
Tulipa dat herken ik hoor. Het begon bij mij met die zere handen en vingers, toen heup en ribben. Nu krijg ik helaas last van mn onderrug en nek als ik op mn zij lig. Heb ook echt een megatoeter dat mn omgeving ook echt zegt weet je zeker dat het er geen 2 zijn. Uh nee maar ik draag het gewoon naar voren, want vanaf de achterkant zie je niet dat ik zwanger ben.
Ik heb de hele nacht geen oog dichtgedaan. Ben Maar 10 keer naar de wc gegaan en op de andere kamer gezeten. Blijf lekker onsmakelijk heel veel soort slijm verliezen, vooral met plassen dus ga zometeen de verloskundige bellen. Ben zo moe en alles doet zo'n zeer.

Wat balen dat je niet hebt kunnen slapen! Klinkt wel alsof er iets aan de gang is, maar is wel uitputtend op deze manier! Ik zou zeker even de verloskundige bellen om te overleggen idd! Succes vandaag!

Ha meiden.
Gefeliciteerd met alle nieuwe wondertjes. Wat een mooie en verschillende verhalen allemaal.. Ik voel me beetje schuldig naar de mama's die nog wachten op hun kleine, aangezien ik nog weinig oog heb voor dit forum terwijl ze net zoveel aandacht en lieve woorden verdienen die laatste loodjes! Ik denk aan jullie hoor!
Hier valt het me zwaar, zo'n 4e erbij. Vooral omdat ik echt nog niet de oude ben. Zo moe...mn hoofd zit nog zo vol...mn bekkenpijn komt weer terug zodra ik iets doe..Gelukkig krijg ik veel hulp aangeboden, maar ik weet zelf de helft vd tijd niet ofk et aan moet nemen of niet, voel me dan zo'n zwakkeling.
Wat een klaagverhaal.. En dat allemaal om me te verontschuldigen datk niet actief ben hier. Het beste allemaal weer!!!

Jaaa babynieuws!! ? Wij zijn vanochtend trotse ouders, grote zus en grote broer van Esmee geworden. Ze weegt 3110 gram. En het gaat goed met haar.
Vannacht om 00.00 uur kwamen de weeën om de 5a7 minuten dus net niet voldoende. Maar ze waren wel krachtig dat ik moest puffen. Dus de verloskundige gebeld. Als advies in bad gaan liggen. Dit hielp.. Ze kwamen daarna om de 3 minuten. Ik heb van half 3 tot kwart voor 7 in bad gelegen om de weeën op te vangen. Dit verliep goed en was heel fijn. Helaas was ik op het einde helemaal op waardoor de laatste centimeter langer duurde als de planning. Ik had veel last van mijn buik en Esmee werkte niet echt mee. Maar na even een pauze te nemen door weer te gaan douchen. Heb ik de kracht gevonden voor de laatste centimeter en om te persen. Uiteindelijk is ze om 8.13 uur geboren.
Nu bijkomen van afgelopen nacht en genieten van ons kleine meisje!!
Succes voor degene met de laatste loodjes!! 

Jaaa daiskuh, gefeliciteerd!! Hihi De naam esmee stond ook op mijn lijstje :) mooie bevalling volgens mij, ook al was de laatste cm even pittig! Geniet ervan met jullie kleine meid!
ben vanmorgen weer naar de chiropractor geweest met Thijmen! Zn nekje knapt goed op, ik denk echt dat dit veel zin heeft gehad straks als de behandeling klaar is. Heel fijn :) Thijmen was het er alleen niet mee eens dat ik hem een paar x van zn flesje moest halen om erheen te gaan en toen we opgeroepen werden in de wachtkamer. En ik was zijn sokjes vergeten dus hij heeft de hele ochtend blote voeten gehad. Hihi, hij zal t vast niet onthouden. Maar voel me wel een loedermoeder haha

Jaaaaa Daiskuh, gefeliciteerd!! Mooie naam hebben jullie gekozen hoor en wat fijn dat dat bad zo goed hielp! Nu lekker uitrusten met zijn allen!
Haha Happy, een loedermoeder... daar heb ik toch een ander beeld bij hoor! Goed om te horen dat het al zo veel beter gaat met Thijmen zijn nek! Goed dat jullie zo snel aan de bel hebben getrokken!

Daiskuh gefeliciteerd!! Wat fijn dat Esmee is geboren en wat heb je het goed gedaan door nog even voor dat laatste stukje energie op te zoeken onder de douche. Nu heerlijk troetelen samen en bijkomen van alle indrukken.
@HappyH wat ben jij een loedermoeder ? hahaha. Ik snap je sokkenprobleem (ik had per ongeluk krabwantjes ingepakt in de ziekenhuiskoffer toen ipv sokjes?) maar Thijmen zal het idd nooit weten. Gelukkig maar. Je doet het harstikke goed als ik het zo lees! Fijn dat de chiropractor hem goed helpt.
Aaron doet het goed, gisteren volgens mij een regeldag want hij was de hele dag jengelig, vandaag is de rust wedergekeerd. En morgen hebben we een newbornshoot! Beetje jammer alleen dat Aaron sinds een paar daagjes onder de pukkeltjes zit. Hij was puntgaaf toen ie werd geboren en nu komt alles er alsnog uit. Maar dat mag de pret niet drukken, pukkeltjes of geen pukkeltjes, het wordt vast een mooie shoot!.... Ojee ik bedenk met ook net dat ik dan weer make up op moet. Even kijken waar dat is gebleven ??

Terug
Bovenaan