Uitgerekend eind mei/begin juni

Jaaa gefeliciteerd Daiskuh! Wat fijn dat het doorgezet heeft!! En inderdaad een leuke naam. Nu genieten met elkaar.
Hier gaan de weeën nog steeds door. Vanochtend contact gehad met verloskundige, maar niet die van mezelf. Dit is een jonge meid, heb haar 1 keer eerder gehad, maar ben niet enthousiast. Ik moet maar gewoon door en als ik t echt niet meer trok met vermoeiheid dan mocht ik vanmiddag bellen, zodat ze me een nachtje in t ziekenhuis met slaapmedicatie kon aanbieden. Hier heb ik niet voor gekozen. Verder kon ik nog paracetemol nemen en het warm houden dus ik heb een tijd in bad gezeten en nog gedoucht. Word helemaal gek van die weeën en hoop zo dat t vanavond door gaat zetten. Ze worden namelijk heftiger maar nog zo wisselvallig de ene keer 5min dan weer 10min. Morgen afspraak bij mn eigen verloskundige.

Poeh Jippie, het wordt wel een marathon zo. Jammer dat het nog steeds zo onregelmatig is. Heftiger is op zich wel goed natuurlijk. Ik hoop dat straks blijkt dat het je ook al wat ontsluiting op heeft geleverd of dat het laatste stuk ineens vlot gaat. Nog een paar uurtjes en dan is het 5 juni. Dat was je uitgerekende dag toch? Misschien houdt jullie kleintje zich aan die afspraak?

Heftig jippie, bij mijn eerste begon het ook zo.. 
Daisy gefeliciteerd ? wat fijn dat ze er is! En dat alles goed is! 
Loedermoeder, nee hoor ? 
Hier laatste dag kraamzorg gehad, hij is boven geboortegewicht en ik lekker emotioneel ? vanaf nu weer helemaal zelf doen! Komt goed

Dankjulliewel! Ik zit nog enorm in een roes.. Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Dus we nemen lekker de tijd. 
Jippie, wat vervelend dat het maar niet doorzet zeg! Ik kan me voorstellen, dat het je opbreekt. Ik herken het gevoel.. Hopelijk krijg je morgen wat meer duidelijkheid van je eigen verloskundige en kan ze een plan met je maken. Ik ga voor je duimen!
Wat fijn dat het allemaal goed gaat met jullie kindjes! En een loedermoeder.. Whahaha.. Natuurlijk ben je dat niet. Iedereen kan wel eens iets vergeten. Maar ik snap dat je je schuldig voelt. 

Nou het zijn nu echte weeën. Inderdaad 5 juni uitgerekend en het moet gek lopen als hij niet op 5 juni komt. Vanaf 6 uur ging het helemaal los. Mijn eigen verloskundige is geweest en heb 3cm. Over 3 uur komt ze terug en dan naar het ziekenhuis. De afgelopen 2 dagen hebben heel veel voorwerk gedaan zei ze dus het kan straks snel gaan. Tot snel!

Goed dat het nu toch lijkt door te zetten Jippie! Zet m op!
Gefeliciteerd met je kleine meid Daisy! Leuke naam ook. Stond ook op mijn lijstje. Ging toch evengoed best wel snel.
Hier vandaag een zware dag gehad, begon met een zware nacht, kon de slaap niet vatten en ben toen van narigheid maar op de bank gaan liggen. Ik was ook wel een beetje boos op mijn partner. In plaats dat hij nou naar beneden gaat! Dus vandaag maar weinig tegen m gesproken. Ik heb m wel boodschappen laten doen. Hij had geappt dat ik wel geld mocht pakken om daar boodschappen van te doen. Ik was ffies met m'n moeder en dochter naar de ijssalon geweest. Het loopje daarheen was echt megazwaar. Maar heb van het geld wel ijs gehaald. Haha. Ik heb een werkgever die altijd pas op de 5de van de maand betaald. ? Maar goed. Dus na het loopje heb ik mn dochter maar naar bed gebracht, en ben zelf ook gaan liggen. Had geen puf meer om nog boodschappen te gaan doen. Ik merk wel dat het heel zwaar wordt nu en ik vermoed dat het niet meer zo lang meer gaat duren. Voortdurend harde buiken.
Anyway, vandaar de volgende aflevering van bevallen met... Gezien. Heftig allemaal hoor. Ben ik toch maar blij dat ik mn partner nog heb. Een van de vrouwen had dr man verloren 3 maanden ervoor. Pff... Ik zou het eigenlijk niet moeten kijken. Maar ik weet toch dat het er hoe dat ook aan zit te komen, of het ik het nu wel of niet kijk. Een badbevalling lijkt me eigenlijk ook al. Ben bang dat ik daar nu al te laat voor ben, maar het lijkt me wel een stuk ontspannender. Iemand ervaring ermee? 
Fijne nacht. Mijn dochter is nu nog wakker, ze had gepoept en het onweer werkt natuurlijk ook niet mee 
Ik heb wel eindelijk m'n vluchttas gepakt. ? Ben er wel een beetje laat mee, maar na hoe ik vandaag voelde toch maar mee begonnen. Ik droom ook steeds dat m'n vliezen breken en ik aan m'n broekje ruik of het naar zoetigheid ruikt. Misschien is dat wel een teken ofzo. 
Fijne nacht dames. En Jippie, nogmaals zet m op! 

Succes jippie! Het klonk ook als een begin, hopelijk snel een baby ?
Ikky je hoeft je niet te verontschuldigen, wat vervelend dat het je even wat zwaar valt. Lijkt me ook best druk en veel allemaal! 
En G-G vliezen gebroken vannacht? :p vervelend ja, dat je zelf op de bank moest liggen.. hopelijk nu een betere nacht gehad. De vluchttas kan maar klaar zijn toch :D

Terug
Bovenaan