Uitgerekend eind mei/begin juni

Nee, maar ze heeft wel de hele nacht zitten drukken daaronder. Zo erg dat het pijn doet. Voortdurend harde buiken. Niet een heel goede nacht gehad helaas. Was nog evengoed tot laat wakker en weer vroeg wakker. M'n dochter was ook vroeg vanmorgen, nu zit ze hier naast me in bed naar Juf Roos te kijken. 
Ik had afgelopen zondag ook wat, even een Gênant momentje, was het vergeten te vertellen. Ik had zondag de verjaardag van m'n nichtje. Was dus daar en ik moest op gegeven moment toch even naar de wc. Nou ja, de laatste tijd veel last van m'n stoelgang. Daar op de wc kwam alles er gelukkig toch uit. Nou ja, tot ik de wc doortrok? Jezus, heb ik dat!!? Is allemaal wel goed gekomen hoor, maar daar sta je dan hè. 
@Jippie, hoe was jouw nacht? Hebben de weeën goed doorgezet?

Pff nou gelukkig kwam het er wel uit ja, hopelijk niet de wc verstopt ;) ?
Sinds de baby er is is mijn dochter ook steeds vroeg wakker, dan wil ze naar de baby toe, maar dat vind ik om 5 uur nog niet zo'n goed idee ? het zal wel ophouden op een gegeven moment, maar is niet zo handig :p zo goed slaap ik nog niet met een nieuwe baby natuurlijk.. maar ja :p 
Hier weer de eerste dag zonder hulp.. pff :p toch weer wennen hoor 

Hallo meiden het is een tijd geleden dat ik heb gekeken op het forum. Eddie is vandaag 1 week oud! Zo snel gegaan. We moesten de eerste dagen echt aan elkaar wennen. Ook de borstvoeding ging lastig, we moesten het alle 2 nog leren. Nu gaat het helemaal top en meneer groeit als kool. Gelukkig maar, bij de 20 weken echo hebben ze een hartafwijking gezien. Over 2 weken gaan we naar de cardioloog. Spannend! 
Veel baby s geboren super leuk gefeliciteerd. Succes voor degene die nog aan de bak moeten. 

@ZwangerYes Nou, precies dat dus. ?
Ik vind het nu toch wel erg spannend worden hoor. De hele nacht last gehad van een drukkend gevoel, alsof ze zich naar buiten aan het duwen is. En zonet lijken m'n darmen zich geleegd te hebben. Waarvan ik ook verhalen hoor dat het dan niet meer zo lang zal duren voor de baby komt. 
Ik had eigenlijk gedacht dat ze de 12de zou komen. Over een week dus. Maar goed. Vandaag 39+3! We zien wel. 

Heerlijk G-G, dat hoop je nooit mee te maken ???.. maar goed ?
Spannend Annemieke! Hopelijk valt alles mee bij de cardioloog, gelukkig doet hij het voor nu gewoon heel goed en loopt de borstvoeding ook al! 

Babynieuws!!! Onze zoon Sven is na een moeizame bevalling op zijn uitgerekende datum geboren. Hij is 57cm en 4755 gram een reuzebaby dus. De weeën zetten zich dinsdagavond door al ging het niet super snel en waren erg pijnlijk dus wel wat pijnstilling genomen bij 7cm. Uiteindelijk had ik na bijna 12 uur de 10cm ontsluiting en mocht ik persen. Met persen 3 uur zoet geweest, maar mijn lichaam was helemaal op van al die dagen en hij wilde er echt niet uit dus hebben ze alsnog vanochtend een keizersnede gedaan. Erg pittig dus en mogen op zn vroegst vrijdag naar huis. Maar ons ventje doet het wel erg goed!

Jaaaaaa eindelijk Jippie! Gefeliciteerd! Wat heb je er hard voor moeten werken! Je hebt eigenlijk gewoon een normale bevalling en een keizersnede gehad, poeh! Wel fijn dat het nu achter de rug is en dat alles goed gaat met Sven! Hele toffe naam! Hij stond ook op ons lijstje voor een jongen, maar dat lijstje kon al snel in de prullenbak hahaha. Wat een kerel joh, echte een grote sterke knul al. Niet alleen zwaar, maar ook echt al lang dus! Ook wel een fijn idee denk ik dat hij wat reserve heeft! Ga lekker uitrusten en laat je maar eens goed in de watten leggen daar in het ziekenhuis! Dat heb je wel verdiend!

Jaaa Jippie eindelijk is hij geboren! En ook op de uitgerekende datum. Gefeliciteerd met jullie zoon! Maar wat heb je er hard voor moeten werken. Nu echt even de tijd nemen om bij te komen.. Het is een flinke knul zeg! Was dit van tevoren ook voorspeld of dat niet? Doe lekker rustig aan en laat je lekker in de watten leggen, dat heb je echt verdiend!!
Spannend Annemieke! Wel fijn dat je al zo snel terecht kan en hopelijk valt het mee.
Hier gaat het wel goed.. Esmee is wel wat afgevallen, maar hopelijk komt de voeding snel op gang zodat ze weer reserves heeft. Ze drinkt wel goed, maar heeft ook veel zuigbehoeften. Nienke en Mads zijn heel trots op der! Willen graag met haar knuffelen en voor haar zorgen. 

Terug
Bovenaan