Nee, maar ze heeft wel de hele nacht zitten drukken daaronder. Zo erg dat het pijn doet. Voortdurend harde buiken. Niet een heel goede nacht gehad helaas. Was nog evengoed tot laat wakker en weer vroeg wakker. M'n dochter was ook vroeg vanmorgen, nu zit ze hier naast me in bed naar Juf Roos te kijken.
Ik had afgelopen zondag ook wat, even een Gênant momentje, was het vergeten te vertellen. Ik had zondag de verjaardag van m'n nichtje. Was dus daar en ik moest op gegeven moment toch even naar de wc. Nou ja, de laatste tijd veel last van m'n stoelgang. Daar op de wc kwam alles er gelukkig toch uit. Nou ja, tot ik de wc doortrok? Jezus, heb ik dat!!? Is allemaal wel goed gekomen hoor, maar daar sta je dan hè.
@Jippie, hoe was jouw nacht? Hebben de weeën goed doorgezet?
Ik had afgelopen zondag ook wat, even een Gênant momentje, was het vergeten te vertellen. Ik had zondag de verjaardag van m'n nichtje. Was dus daar en ik moest op gegeven moment toch even naar de wc. Nou ja, de laatste tijd veel last van m'n stoelgang. Daar op de wc kwam alles er gelukkig toch uit. Nou ja, tot ik de wc doortrok? Jezus, heb ik dat!!? Is allemaal wel goed gekomen hoor, maar daar sta je dan hè.
@Jippie, hoe was jouw nacht? Hebben de weeën goed doorgezet?