Uitgerekend eind mei/begin juni

Heb alles even snel terug gelezen maar reageren op alles word wat veel?
Gefeliciteerd Daiskuh en Jippie met de kleintjes!
Hier ook baby nieuws! Gisteren ochtend is na een snelle goede bevalling onze zoon geboren! De weeen kon ik enorm goed opvangen en weg zuchten. Van 19:00 tot 01:00 waren ze om de 10 min en daarna om de 3/5 minuten. Om 4 uur al 5cm en richting ziekenhuis gegaan. Binnen een uur werden de weeeen goed heftiger en mocht ik om 06.00 uur al gaan persen. 20 minuutjes later was onze knappe lange man daar dan! 54 cm en 3600 gram.
succes dames met de laatste loodjes en hebben jullie straks ook je baby vast!

Nou ja zeg, van harte gefeliciteerd jippie en ikjijwij! ??
Jippie, wat een heftige bevalling zeg, tsjonge. Sterkte met je herstel! Hele leuke naam inderdaad ? en een hele flinke baby ja!
Ikjijwij, klinkt als een goede en mooie bevalling ?

Wauw, IkJijWij ook gefeliciteerd met jullie zoon! Het klinkt inderdaad als een mooie bevalling!
Fijn ook om te lezen dat de meiden die al bevallen zijn ook allemaal hun draai aan het vinden zijn en dat het met de kindjes goed gaat! Echt leuk om af en toe nog te lezen hoe het bij jullie gaat!
Hier is het nog afwachten geblazen, controle was weer goed vandaag. Inmiddels is bijna iedereen bevallen volgens mij, behalve ik en G-G... of zijn er nog meer dames in afwachting?

Gefeliciteerd Jippie met Sven! Balen dat je zowel de weeën hebt moeten meemaken als een keizersnede. Ik ben nu 2 weken verder na de ks en ik kan je alleen maar adviseren: neem je rust en blijf lekker veel op bed! En je zal zien dat iedere dag een stukje beter gaat.
Ook IkJijWij gefeliciteerd met jullie zoon! Wil je de naam met ons delen? Fijn dat het een voorspoedige bevalling was.
Tulipaa ik denk idd dat er nog maar weinig zijn die nog moeten bevallen. Maar ik blijf jullie ontwikkelingen volgen hoor! Ben heel benieuwd! En dan starten we gewoon een topic met "baby's eind mei/begin juni" haha!

Is mie al bevallen? In mijn hoofd moet zij ook nog ?
Maar ik lees ook nog mee hoor! Tulipaa, jouw beurt komt ook nog wel! Fijn dat alle controles goed zijn ?

Ah fijn dat jullie er nog zijn Vera en Zwanger Yes! Ik hoop maar dat ze niet te lang meer blijft zitten haha. Leuk zo’n babytopic straks!

Ikjijwij gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat fijn dat alles zo goed is verlopen. Nu lekker genieten!
Ik ga ook mijn best doen om nog steeds mee te lezen en te reageren. ? Ik ben ook benieuwd naar de laatste die moeten bevallen. Succes jullie!! 

Daiskuh gefeliciteerd met Esmee, klinkt als een mooi proces! 
Jippie gefeliciteerd met Sven, leuke naam! Dachten wij dat Dex groot was hihi.. Heftig he om na een ‘bijna volledige bevalling’ alsnog een keizersnede te krijgen.. Heb dat als heel heftig ervaren.. Hoe is het bij jou?! 
Ikjijwij ook gefeliciteerd!! 
Hier blijf ik het forum steeds bijlezen om jullie ervaringen en babynews te volgen. Reageren wil niet altijd lukken haha.. Berichten via andere kanalen worden sinds ons wolkje er is, ook niet meer braaf beantwoord.. Prioriteiten liggen ineens zooo anders.. Heel maf! 
Voor de rest; wederom veel succes met de laatste loodjes!!  

Terug
Bovenaan