Uitgerekend eind mei/begin juni

Avb wat ontzettend rot zeg!! Ik blijf duimen dat t toch nog goed komt. Verder zou ik vrijdag ook zeggen dat je ziek bent en je vriend laten gaan.

Bij ons is de echo normaal ook rond de 10 weken. Ik mag alleen met 7 weken naar het ziekenhuis vanwege een eerdere bbz. Ik heb dan ook nog geen verloskundige gebeld of een intake gehad. Ik wacht volgende week het ziekenhuis maar af. Verder het hele weekend echt buikpijn gehad en ik ben ontzettend moe. Ook heb ik af en toe steekjes aan de rechterkant vooral als ik uitstrek en dan ben ik gelijk heel nerveus dat het weer een bbz is maar nu in mn rechter eileider. Brrr ik moet er niet aan denken! 
Foutje bedoel links!
Kan een berichtje niet meer verwijderder zeker?

Nee verwijderen gaat helaas niet.. gek hè..
Oh jippie, ben ik niet de enige! Ik snap dat ze de echo dan eerder doen.
Avb wanneer ben jij 7 weken/heb je een echo?
Gefeliciteerd Marieke!

@Zwanger Yes. Hier ook regio Kennemerland, dus dat zou het niet zijn qua verschil in echo’s. Achja. Komt vast goed! 

Vanmorgen hier weer een bloeding. Ik word er echt mal van, maar nu niet zo verontrustend meer dan voor de eerste echo. Het was ook gelijk weer gestopt. 

Gefeliciteerd Marieke! 

Hopelijk is het goed Jippie! Een bbz komt toch niet zo heel vaak voor? Lijkt me echt zo naar :(

Tuurlijk komt het gewoon goed. Zo lang het kindje groeit en leeft wordt de eerste echo heerlijk, of het nou met 8 weken of 12 weken is :). Het is gewoon even lang wachten :p

@gebruiker ik weet niet of het vaak voorkomt, maar volgens mij wel regelmatig als ik Google. Tsja het was geen pretje. Ze kwamen er na een week om de dag bloedprikken en echo's maken pas achter. Ze dachten dat het al opgelost was, totdat ik ineens op een ochtend thuis niet goed werd en ik van het ziekenhuis gelijk moest komen. Toen ik in het ziekenhuis flauw viel en moeilijk bijkwam, hebben ze besloten om gelijk te opereren. Dat was ook echt nodig, want mijn eileider was al gebarsten en ik had dus inwendige bloedingen. Na de operatie moest ik flink bijkomen lichamelijk gezien. Wij zijn wel heel nuchter en open en hebben het gewoon tegen iedereen verteld. Dat maakte het voor mij veel makkelijker, maar nu met een nieuwe zwangerschap maakt het me dus onzeker.
Maar je hoort ook veel meiden met een miskraam en als ik daar over lees, vind ik dat ook heftig. Ik was onder narcose en heb er weinig van meegekregen.
Hoelang ben jij al zwanger? En wanneer heb je weer een echo?

Wat heftig jippie. Verschrikkelijk. Dus je hebt nu 1 eierstok neem ik dan aan? Hoe ver was de bbz? 
Al die miskramen zijn wel eng ja, erg heftig allemaal alle verhalen. Maar natuurlijk helaas wel reëel. Het gebeurt veel en het kan iedereen gebeuren ook..
Hopelijk blijft het ons allemaal bespaard!

@zwangeryes ik heb maar 1 eileider en wel 2 eierstokken. We hadden toen met 7 weken precies de 1e echo vanwege clomid gebruik. Daarop was dus niets te zien, maar mijn bloedwaardes waren toen wel hoog. En met 7 weken en 6 dagen ben ik uiteindelijk geopereerd.

Goedemorgen dames,
Van harte gefeliciteerd allemaal! Als het goed is ben ik nu 6 weken. Het is ons eerste kindje en ik vind het super spannend. 
Hoe staan jullie tegenover de Nimt test?
Groetjes Annemieke 

Terug
Bovenaan