Uitgerekend eind mei/begin juni

Jippie, hoe lang komt ze nog? Ik vond mijn eerste kraamhulp ook niet zo leuk, heb toen het bureau gebeld en kreeg een andere hele leuke! Kan zelfs voor de laatste dag nog een fijne optie zijn denk ik.. 
Tulipaa frustrerend hè ? hopelijk zet het snel door.
Hier ook geen last van m'n baarmoeder gehad gelukkig, hopelijk gaat het vanzelf over en is het geen blaasontsteking.. 
Zo jippie, lekker ritme! Fijn! Hier slaapt hij bij ons op de kamer in zijn ledikant. 's nachts om de 4 uur, 3 uur en dan 2 uur :p en overdag om de 2 of 3 uur.. hij begint nu wat meer wakker te worden tussendoor ook. 
Ik vind het wel erg lastig om me aan zijn ritme te houden omdat ik natuurlijk ook nog een ouder kindje heb die uiteraard ook aandacht nodig heeft en zo.. en naar buiten moet/huishouden op de rit houden, dat soort dingen.. pff 

Hier een nacht vol met harde buiken gehad, moest vannacht even naar de wc, begon net op te staan, stond m'n vriend ineens voor me zo in het donker, ik schrok me echt een apenlazerus. 
Anyway. Werd net wakker met het onrustig gevoel. Steeds harde buiken die komen opzetten en er lijkt te pieken. Het voel een beetje herkenbaar. Het is eigenlijk te weinig om er iets van te vinden en toch zou het vandaag best wel eens iets kunnen gaan gebeuren. Spannend. Ik zeg net nog tegen m'n vriend dat er rekening mee moet houden, dat ie straks naar huis moet komen. Ik laat m maar gewoon werken.
Ik zeg al een tijdje dat ze ik denk dat ze de 12de ging komen, zal ik dan toch gelijk krijgen? 

Kleine update. 
Ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat het weeën zijn. Ze beginnen ook wat meer pijn te doen en begin ze weg te puffen. Helaas zit er nog maar weinig ritme in. Dus het is gewoon afwachten. Vanmiddag evengoed nog een uurtje of 2 kunnen slapen. Dan lijken ze er even niet te zijn. Maar goed, we zitten nu een beetje te twijfelen wat we met onze dochter voor de nacht doen. Ik weet nog wel dat ik weeën had van onze eerste dat het de eerste dag eigenlijk nog niet veel was, en de verloskundige nog net voor de nacht langs geweest maar geen enkele ontsluiting. Ik denk dat ik nu toch zou moeten weten hoe een ontsluitingwee zou moeten voelen. Die zijn een stuk heftiger dan ze nu zijn. Ik ga zo ffies met m'n dochter douchen, wie weet dat het juist daardoor nog meer doorzet en het wel erg zal gaan ineens. Ik zei al tegen m'n partner. We moeten het maar zien als we gedouched hebben, anders gaat nu al daarna al naar m'n schoonouders toe. We willen haar liever niet s nachts ineens van haar bed lichten. Hoe hebben jullie dat gedaan? M'n zwager heeft wel aangeboden bij ons in huis te komen als het in de nacht wel ineens snel mocht gaan. Bij m'n eerste duurde het nog minimaal een dag. Bij de 2de zou het toch allemaal sneller kunnen gaan. 

Spannend G-G, wij hadden geregeld dat mocht het 's nachts gebeuren mijn moeder bij ons in huis zou komen slapen en haar dan 's ochtends mee naar huis zou nemen zodat ze inderdaad door kon slapen. Uiteindelijk gebeurde het bij mij natuurlijk overdag. 
Ik ben benieuwd, het zal vast de 12e gebeuren dan als je nu weeën hebt! Anders even met de verloskundige overleggen. En misschien zet het meer door als je dochter er niet is, gewoon weg brengen dan. Wil je thuis bevallen trouwens? 
Sterkte met de bevalling en geniet van de eerste tijd met de baby ?

Nee, we willen graag naar het ziekenhuis. Omdat het de eerste keer eigenlijk ook goed beviel. We hebben onze dochter gewoon naar bed gebracht. Ik zit nu op de bank bevallen met..  aan het kijken. Dat ik dat nog durf... haha. Tot nu toe om de 9 minuten een wee. Dus nog erg ver weg. Het is echt afwachten. De 12de komt wel ineens erg dichtbij. ? 

Oh wauw, het is toch gaan doorzetten!! Zet hem op hoor! Hopelijk morgen babynieuws!
Hier voorlopig nog geen baby denk ik. Geen ontsluiting, verkorting en slechts een ietsiepietsie verweking... Mijn bloeddruk was wel aan de hoge kant dus ook urine gecheckt, maar die was gelukkig goed. Vrijdag word ik opnieuw gecheckt en indien het nog nodig is moet ik begin volgende week naar de gynaecoloog voor een ctg, echo van het vruchtwater en daarna een gesprek over wel of niet inleiden. We wachten dus maar lekker nog ff af.

Terug
Bovenaan