Zo, ook hier weer even een berichtje. Wat spannend voor de dames die nog mogen bevallen en gefeliciteerd voor de dames die ook zijn bevallen. Ligt het aan mij of hebben we hier een grote groep zoontjes Inmiddels is mijn zoontje al bijna 6 weken, wat gaat de tijd snel!
Het gaat goed, de weg naar borstvoeding geven is lang geweest en soms is het nog zoeken. Vind het erg lastig inschatten wanneer hij nu vol zit of nog wil drinken. Iemand die dat herkent?
Vorige week ook een borstontsteking gehad, dus weer het hele schema om moeten gooien.
Met betrekking tot het gewicht, ik was mijn kilo's ook zeer snel kwijt. Er zit nu nog maar één kilo extra aan. Het meeste was er echt binnen één week al weer af. Had ik zo niet verwacht. Denk dat het voor het vocht verlies en borstvoeding komt dat ik zo snel afval. En ik eet waar ik zin in heb, daar kan het dus niet aan liggen..! In het begin was mijn buik enorm slap, de buikspieren zijn nog weg, baarmoeder was bij mij snel klein en inderdaad dan hebben je darmen ineens weer ruimte.