Uitgerekend eind mei/begin juni

Jaa gefeliciteerd GG. Wat fijn dat het ineens zo snel is gegaan. Heerlijk genieten nu!
ik vond week 1 zo snel gaan! Mis het gewoon al ?z Nu dag twee zonder kraamzorg en het gaat super. Hij slaapt, slaapt en slaapt oh ja en als we hem wakker maken eet hij haha. 
Hier nog niet gewogen, de batterij ging leeg vlak voor me bevalling haha. Maar netjes zeg wat jullie al kwijt zijn! Natuurlijk val je al 8 kilo af van bevallen alleen. 

Hier nu 9 kilo kwijt en nog 9 te gaan.. dus ben benieuwd ? ik vrees dat ik er nog echt voor moet gaan werken. 
Fijn dat het allemaal goed gaat. Wel naar van de darmkrampen jippie. 
Fijn dat de pijn minder is met een corrigerend broekje Daisy! Dat scheelt. 
Wel fijn dat Esmee 's nachts wel langer slaapt! Hoe gaat dat met de oudere kinderen en zo vaak voeden?l

Dat voeden gaat nu wel goed. Ik moet wel rekening houden met school en andere dingen, maar eigenlijk lukt het allemaal wel. Ook scheelt het wel dat Kevin thuis is deze week. De oudere kinderen vermaken zich wel en zijn ook zelfstandig. Het scheelt wel dat er veel leeftijd verschil tussen zit, dat was wel anders toen mijn zoontje werd geboren. Mijn dochtertje had toen ook nog veel hulp nodig. Toen was het allemaal een stuk lastiger in de babytijd.. ? 

Gebruiker ik ben 5 juni bevallen dus hij is nu 8 dagen oud. Ik heb zojuist de laatste pleisters eraf getrokken. Ik kijk dus ook elke keer, maar zal inderdaad wel angst zijn. Auto rijden heeft ook met de verzekering te maken en niet alleen met het herstel, zeiden ze in het ziekenhuis. Vandaar dat ik het vroeg..Maar ik bel van de week de verzekering wel even.
Maar je hebt het opbouwen naar 3 km best snel gedaan. Ik vind het knap in ieder geval.  Ben heel benieuwd hoe dat gaat bij mij. Wel fijn dat je zo op het forum herkenning vindt en je vragen beantwoord worden.

@Gebruiker: Afdakje check! Dat wil zeggen....had ik de eerste 14 dagen. Nu trekt dat langzaamaan weg en wordt het glad. Wel opletten met wondvocht daar onder. Dus goed schoonhouden en dan komt het goed. Maar wel apart dat jullie pleisters er zo laat pas af gingen... Misschien heeft dat met de manier van hechten te maken want ik las iets van nietjes? Bij mij is onderhuids gehecht met oplosbare hechtingsdraad en de pleister was er al af voor ik naar huis ging. Dus op dag 2 al. Gek zoveel verschillen. 
Maar ik mag dan bijvoorbeeld 6 weken niet autorijden. Met name verzekeringsding. Maar wel gewoon wandelen dus dat doen we regelmatig. Maar niet te ver. Gewoon heerlijk nog uitrusten en thuis aankeuvelen.
@G-G gefeliciteerd met Lisanne!!
Voor de ladies met borstvoeding, zijn jullie al begonnen met kolven ook? Heb vanavond de dubbele kolf van Medela besteld en dan gaan we over 1 week ongeveer oefenen met een flesje 1x per dag. Ben heel benieuwd of Aaron daar voor te porren is. Ben benieuwd hoe en wanneer ik dan moet kolven, experts anyone? 

Wij zijn 12 juni trotse ouders geworden van onze prachtige dochter!! Ze is ter wereld gekomen via een geplande keizersnede. Maar oei, het is me best tegen gevallen. Haar hoofdje bleef tijdens de geboorte vastzitten in de baarmoeder, dus was even spannend. Gelukkig heeft ze er niets aan overgehouden en gaat alles goed met haar. Als het mee zit, mogen we vandaag lekker na huis. ?

Mama ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat is haar naam?? En ook een keizersnee.. fijn dat jullie ook vandaag naar huis mogen als alles goed is. Ik moest inderdaad ook 48 uur blijven.
Vera ik ben ook onderhuids gehecht en ze hebben 2 dagen later een grote pleister eraf gehaald, maar daaronder zaten allemaal kleine verticale hechtpleisters. Ik mocht de helft er dus na een week afhalen en de andere helft na 8 dagen. Dan ga ik bij autorijden ook maar uit van 6 weken. Ze zeggen allemaal iets anders, dus zal voor de zekerheid de verzekering maar bellen. Niet dat ik van plan was nu al te rijden maar goed.

Terug
Bovenaan