Uitgerekend eind mei/begin juni

@Jippie wat een heftig verhaal zeg! @gebruiker ook weer schrikken van je bloeding heb mega veel gegoogled van het weekend maar gebeurt best heel veel in het eerste trimester alle kleuren bloed verlies. Hoop echt dat bij iedereen alles goed gaat nu!
marieke en Annemieke gefeliciteerd! over die test heb ik nog niet nagedacht Annemieke.
@zwangeryes 22-10 smiddags Mn eerste echo 2 weken wachten nog... ben pas vrijdag daarvoor 7 weken volgens Mn zelf.
Vanmorgen nog 2 testen gedaan 28-9 waren de plusjes best licht cb gaf 1-2 aan. Vanmorgen dikke plus en cb 2-3 weken.. als het foute boel is loopt Mn hcg toch niet meer op? Zeg maar eerlijk wat jullie denken. Ohja en als jullie Mn vragen zat zijn ook zeggen hoor???

Goeiemorgen iedereen 
Hebben jullie ook last in onderrug? Vanmorgen meer dan andere dagen en zo'n vaag gevoel alsof ik ongesteld zou moeten worden. In paniek een test gedaan en die is nog steeds positief. Maar toch, ben er niet echt gerust in. Eigenlijk nog maar 4 dagen over tijd maar wel al een positieve test sinds vorige week maandag. Ik wil en hoop gewoon dat het niet weer fout gaat zoals vorige keer... ?

Pittig hoor allemaal @Jippie. Heftig wat je hebt meegemaakt. Het is echt een wonder dat alles maar goed mag gaan. Zwanger worden is niet zo vanzelf sprekend, zoals de meeste nog wel denken (vind ik). Ik ben nu ruim 7 weken zwanger. Op de eerste echo kon ze het niet goed meten. Volgende echo moet ik nog inplannen maar doe die met 12 weken pas. Dan ben ik echt voorbij het eerste trimester en kunnen we bekend maken. Dan de nipt ook nog even. Vorige keer niet gedaan, maar door die bloedingen besloten het nu wel te doen.
@Ste, vertrouw op je eigen lichaam zou ik zeggen. Je lichaam is zo hard aan het werk dus kan dan best uiten in je onderrug. Wanneer heb je een echo? 
@Avb89 ik heb me ook suf gegoogeld op die bloedingen? 2 weken wachten... komt goed 

Vragen gewoon blijven stellen hoor avb, daar is zo'n forum voor! 
Geen idee of je hcg oploopt met een miskraam, maar ik weet wel dat het een paar weken kan duren voordat het hormoon weer uit je lichaam is na een miskraam. Heb je niks aan. Maar zo lang je niet echt kramp hebt lijkt dat me nog een beetje hoopvol?
Annemieke gefeliciteerd! Nipt test gaan wij niet doen, kindje mag sowieso komen, hoe zwaar ook. Maar als het kindje bij niet levensvatbaarheid bijvoorbeeld waarschijnlijk niet zal komen, dan zou ik zeker de nipt doen! Geeft meer zekerheid en duidelijkheid en is niet gevaarlijk voor je zwangerschap. Of als je je wil kunnen voorbereiden op een gehandicapt kindje kan de nipt ook fijn zijn. Het is toch een stuk eerder dan de 20 weken echo en daarna weg laten halen is natuurlijk wel extreem zwaar. Hoewel ik denk dat weg laten halen na de nipt (dat is met 16 weken toch?) Ook extreem zwaar is.. maargoed, ik ga hem niet doen, ben zelf ook nog maar 25 dus ik hoop dat alles goed gaat en anders bereid ik me voor na de 20 weken echo.
Gek hè dat bloedverlies ook weer bij de zwangerschap kan horen. Wat wordt het ons toch moeilijk gemaakt soms :x. 

Bij de eerste had ik wel veel pijn in mijn onderrug, ongesteldheidkrampen en zo. De eerste weken. En dat is inmiddels een heerlijke Peuterpuber :p

@ste ik ben as donderdag 6 wk en heb daar ook last van.. @zwanger yes fijn om te horen dat dit niks geks hoeft te betekenen.
Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Mijn man en ik wilde dit beiden erg graag. Nu het echt officieel is ben ik heel dankbaar, maar merk ik dat het me best nerveus maakt en het me overvalt. Is dit herkenbaar? Ik ben veel aan het malen in mijn hoofd of ik er wel klaar voor ben, of ik dit wel kan, of het goed blijft gaan en of het wel gezond is. Ik ben bang dat deze spanningen ook niet goed zullen zijn voor mijn zwangerschap.
We hebben alles wel op orde. Beide vast contract, gezinshuis en zijn 27 en 31 jaar. Daar ligt het in ieder geval niet aan.
Groetjes

Hoi dames,
Ik ben voor het eerst zwanger (6 wk + 5) en ik ben eind mei uitgerekend. 23 augustus was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
Wij hebben dinsdag de eerste echo, ik vind het zo spannend! (8 weken echo). Hoop dat het allemaal goed gaat... :)

Hoi meiden,
Hoe gaat het met iedereen?
Wij hebben afgelopen weekend de eerste echo gehad, gemeten op 6 weken en 2 dagen, precies zoals verwacht. Het hartje klopte al, wat een opluchting! Ik had mezelf al helemaal gek gemaakt dat het weer niet goed zou zijn.
@Annemieke, wij zijn nu wel voornemens om de nipt-test te laten doen. Jij ook?
@Sté, last van je onderrug herken ik wel en ik heb ook af en toe krampen die voelen als menstruatiekrampen. Dat schijnt erbij te horen, als het goed is komt dit doordat de baarmoeder aan het groeien is. Fingers crossed!

Terug
Bovenaan