Uitgerekend eind mei/begin juni

Broodje hagelslag, krijg jij ook 's middags de ballon of vanmorgen al? Succes ermee :) hopelijk maakt het voldoende ontsluiting.
Fijn dat er wat meer tijd tussen de voedingen komt daiskuh, dat scheelt. 
Ben je nou begonnen met een nachtborstvoeding minder veraa? Hoe gaat dat met stuwing?
Tulipaa hoe ver ben je nu zwanger? Nog geen 41 weken toch? Had je vandaag nou extra controle van je bloeddruk en urine?

Nee nog niet mee begonnen. De kolf die was bezorgd was al open geweest. Dus die moet worden omgeruild door de winkel. Ik vind dat niet heel netjes namelijk. Zaten ook allemaal stickers op "if this seal is broken, no return due to hygienic reasons". Nou die waren dus allemaal 'gebroken'.
Wel contact opgenomen met lactatiekundige want wil overleggen wanneer het best te kolven en stuwing te voorkomen. Overigens is er ook ineens iets goed mis met mijn rechtertepel waardoor ik nu huilend moet voeden van de pijn. Dus kan haar hulp goed gebruiken. 

Ooooh veraa bah! Goed dat je dan contact hebt opgenomen met haar. Heb je kloven of spruw? Anders ook voeden met een tepel hoedje of kolven, maar dan moet je wel een goede kolf hebben ? zeker niet netjes van de winkel. 
Wanneer heb je contact met haar?

Kloofjes en blaartjes. Gevoel alsof de tepel over schuurpapier gaat ?. Geen spruw gelukkig. Die kans is ook een stuk kleiner bij een keizersnede.
Vanmiddag komt de lactatiekundige. Ik ben benieuwd!

Ooh bah, dat klinkt echt heel erg naar. Maar aan 1 kant dus? Wat apart. Ik hoop dat de lactatiekundige goeie tips kan geven en dat het snel beter wordt! 

Ohjee Vera dat moet behoorlijk pijnlijk zijn! Fijn dat de lactatiekundige langs komt, zodat ze je kan helpen. Ik ben benieuwd wat voor tips en adviezen je krijgt.
Is er nog iemand die bekkenklachten heeft? Ik ben vorige week bij een osteopaat geweest en ik was onder de indruk wat ze allemaal deed en wat Ik voelde. Ik weet niet of het uiteindelijk helpt, maar het doet iig wel iets. Over 2 weken moet ik weer terug. Wellicht helpt het voor anderen ook. 

Nieuwe kolf is er nog niet want de Babydump is niet te bereiken. Asociaal. Maargoed wordt vervolgd.
Lactatiekundige is net weer weg. Heeft mij geleerd om biological nurturing toe te passen. Met de achterliggende gedachte dat onze "jongen" zelf wel weten hoe ze moeten drinken bij hun moeder en dat dat niet per se in gemaakte houdingen hoeft (mag wel natuurlijk maar als je er pijn van krijgt is de tip dus back to nature... En het was ook pijnloos ? dat ken ik helemaal niet!)
En qua kolven.adviseert zij om sochtends 1 borst te laten drinken en die andere te kolven. Die bewaren voor de nacht. Ik heb blijkbaar heel veel melk want hij heeft echt wel voldoende aan 1 borst. Dus kan ik die ander mooi gebruiken om te kolven. Wel advies daarbij om flesjes te pakken met een brede speen om de overgang van borst (brede hap) naar speen goed te laten verlopen. Van kleine speentjes schijnen ze wat lui te kunnen worden aan de borst. Maarja dat kán... Ik volg gewoon mijn gevoel ?

Terug
Bovenaan