Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik zit bij zilveren kruis maar ik krijg 75 euro vergoed. 
Is natuurlijk per verzekering verschillend. En ik ga er nu ook even naar kijken, of het fan niet gunstiger is om er eentje bij te kopen. Heb nu een enkele handkolf. 
Ik laat ook altijd lekker slapen. Alleen als ze heel erg afvallen wakker maken in het begin toch. :) 
Fijn als kolven voor je werkt g g. Zou zeker als ze je tepels stuk bijt ook weinig zin hebben in Vorden dan...

Bij Menzis extra 2 krijg je 200 euro vergoed. Je moet hem dan wij bij een aangesloten lactatie kundige kopen. Die schroeven de prijzen wel flink op helaas. Maar als je hem bijv bij bol.com koopt krijg je niets vergoed. Ik had via de kraam hulp organisatie een borstvoedingslijn en die kunnen zoeken naar een lactatiekundige in je buurt. 

Jaaa Tulipa!! Je hebt lang moeten wachten, maar eindelijk kun jij ook genieten van jullie kindje. Gefeliciteerd met jullie dochter! En een leuke naam!!
GG dat is al een lange nacht.
Hier gaat het over het algemeen prima. We hebben een rustig mannetje, maar hij spuugt soms echt een groot deel van zijn fles uit. En toevallig elke keer bij mij dus ik word daar heel onzeker van. Terwijl de kraamhulp en verloskundige mij meerdere malen de fles hebben zien geven en gaven aan dat ik het goed doe dus waarschijnlijk toeval.

Goedemorgen wij zijn gisteren op controle geweest in het ziekenhuis. Gelukkig had de arts goed nieuws! Het gaatje in zijn hart die bij de 20 weken echo was gezien is dicht gegroeid ?? We hoeven ook niet meer terug. Wat een geruststelling!
Gefeliciteerd tulipa.
Borstvoeding is idd best een kunst wij hebben de eerste week ook echt gestoeid ermee. Nu drinkt hij als een bouwvakker. Hij was zelfs 300 gram aangekomen in 1 week...
Het lijkt erop dat iedereen is bevallen. Hebben we nog iets van mie gehoord?

Oooh wat een goed nieuws Annemieke! Wat ontzettend fijn! Geweldig zeg!
Nee niks van mie gehoord! Maar die zal ook wel zijn bevallen lijkt me, anders zou ze nu 42 weken zijn toch? 
En broodje hagelslag! Die moet ook nog met baby nieuws komen ?
Hoe slapen jullie kindjes in? Hebben jullie een slaapritueel al of zo? Of ook nog aan de borst net als bij ons ?

Annemiekke wat een goed nieuws zeg!! Wat een geruststelling.
Wij hebben nog geen slaapritueel. Ze krijgt tussen 21.30 en 23.30 nog de voeding en gaat dan naar bed. Ik heb Esmee ook niet wakker gemaakt toen ze veel was afgevallen. Ze kwam namelijk steeds zelf voor een voeding. Overdag kwam ze kort op elkaar en snachts zat er meer tijd tussen. Dus ze had al voldoende voeding binne gehad.
Ik snap dat je onzeker wordt als je kleintje meestal bij jou meer uitspuugt. Maar zoals je al zei zal het toeval zijn vooral je als je gewoon hetzelfde de fles geeft. Ik merk dat Esmee ook tussendoor regelmaat boert en dat scheelt wel met het spugen. 

Ben ik ook weer. Gefeliciteerd tulipaa! Eindelijk ;) 
@Annemieke, hier ook een zuipschuit. Was in 3 weken een kilo aangekomen.. consultatiebureau vond t prima, ze zien wel vaker baby's die een flinke inhaalslag maken na de geboorte. Het schijnt zich te stabiliseren. Ik merk er nog niks van, Thijmen zuipt nog steeds als een malle.
Hier is alles super. We hebben het eerste sprongetje gehad, en sindsdien gaat het met Thijmen stukken beter. Tip:download de oei ik groei app om te zien wanneer er een groeisprong is. Dan weet je een beetje wanneer je hangerige buien kan verwachten. Thijmen heeft nu 2 nachten doorgeslapen, dwz ongeveer 6,5 uur tussen flessen gelaten. Nou daar knappen wij ook flink van op zeg! En hij heeft steeds meer een ritme, leuk om te merken. Qua karakter zien we nog steeds een ongeduldig maar ontzettend vrolijk en knuffelig kindje. Appel valt niet ver van de boom :) 

Terug
Bovenaan